Gå til innhold

Hvorfor blir det slik?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei og god kveld. :) I det siste har jeg gått og grunnet en del på noe som har hendt de siste gangen jeg har hatt sex. Over en relativt lang periode har jeg møtt tre menn, ingen av oss har vært på utkikk etter et forhold, noe jeg tilføyer for at det ikke skal komme kommentarer om at jeg driver med dobbeltspill. Samtlige av disse mennene har slitt med å få den til å stå, og de har virkelig vært ivrige etter å få det til. Han første møtte jeg 3 ganger før vi faktisk fikk til å ha sex i det hele tatt, de andre gikk det med samme gangen, men etter mye "arbeid", og gangene etterpå har det vært fint og nesten uten problemer.

Jeg vet at jeg ikke skal tenke at det er meg det er noe galt med, men merker at jeg kjenner litt på akkurat det. Er en selvsikker kvinne på 27 år med et helt normalt utseende, og dette er menn som har kjent meg før vi har kommet så langt som til sex. Dette er frustrenede og har egentlig ikke opplevd dette noe særlig før.

Så jeg spør dere menn; kan dere forklare hva som skjer? Hva kan man si eller gjøre for at det skal føles bedre? Er det i det store og hele noe som hjelper? Forstår at noe slikt er dumt og frustrerende for menn, men det er virkelig litt dumt for oss kvinner og.

Anonymous poster hash: c53a2...b0a

Anonymous poster hash: c53a2...b0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prestasjonsangst?

Anonymous poster hash: 83d70...4c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...