Gå til innhold

Innkalling til CT

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått innkalling - men aner ikke hva jeg burde ha på meg. Stod ikke noe info om dette i brevet. Har man vanligvis på sine egne klær, eller får man utlevert sykehusklær?

Er det andre ting man må huske på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du ta bilder av? Er det overkroppen vil vi gjerne du ikke har BH, men enkle og tynne t-skjorter/topper uten knapper og dill er tillatt, da det ikke gir forstyrrelser i bildene, og ingen piercing i brystvorten. Skal du ta av magen og ned så ta på deg tights uten knapper/metall ol så slipper du ta av deg det og ingen piercing i navelen. Skal du ta av hode/nakke ikke ha på deg smykker som öreringer, halskjede eller piercing i tungen.

Enkelt sagt, minst mulig dill, enkle og lette klär :)

Anonymous poster hash: 3c0a7...9b3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde på meg helt vanlige klær. Du kan sikkert også ringe nummeret som blir opplyst på arket du har fått og stille spørsmål :)

Skrevet

Glemte å legge til; sportsBH går helt fint da den er uten hekter bak og spiler :)

Anonymous poster hash: 3c0a7...9b3
Skrevet

Jeg har fått innkalling - men aner ikke hva jeg burde ha på meg. Stod ikke noe info om dette i brevet. Har man vanligvis på sine egne klær, eller får man utlevert sykehusklær?

Er det andre ting man må huske på?

Det står ikke noe fordi det ikke er noen forberedelser som må til :)

Om du har på deg noe med metall, får du evt låne "Pysj" der.

Generelt er det ikke noe metall. Ikke bh, hårstrikk osv.

Anonymous poster hash: 064e4...ed3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...