AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #21 Skrevet 8. september 2014 Står opp, lufter hunden, dusjer, surfer på nettet, lager middag, spiser, går tur med hunden, nerder litt til og ser en episode av en serie, lufter hunden, skifter klær og drar på jobb. Lager du middag og er ute med hunden 3 ganger før jobb på morgenen? Hvor tidlig er du oppe da? Orker så vidt å ut med hunden en gang, dusje, lage frokost/lunsj, hive i meg en halv kopp kaffe før jeg må gå. Anonymous poster hash: 88ff4...450 3
Apocalypse Skrevet 8. september 2014 #22 Skrevet 8. september 2014 Har på alarm 06.15 og bruker et kvarter på å komme meg opp. Kler på meg, spiser en 10-minutters frokost og lager en stor kopp kaffe som jeg drikker mens jeg fikser hår og sminke. Er ute av døra 07.40.
Blå Trombone Skrevet 8. september 2014 #23 Skrevet 8. september 2014 Spretter opp når alarmen går kl 07.00. Da er bikkjedyret veldig klar for joggetur. 0735: dusj. Frokost ca 07.50-08.15. Rydder litt, tar dagens middag ut av fryseboksen, sjekker e-post og nettaviser. Hvis jeg skal kjøre til jobb må jeg være ute av døra seinest 08.35. Hvis jeg sykler kan jeg drøye til 08.50. Begynner på jobb klokka 9, men er der alltid minst 5 minutter før.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #24 Skrevet 8. september 2014 Tidspunktene varierer litt etter hvilken turnus jeg har, men sånn går dagan: 0700: alarmen ringer, opp med en gang, på badet for å gå på do og vaske og sminke meg, kle på meg, mate bikkja. 0720: gå tur med bikkja. 0745: setter på kaffen og lager frokost. Spiser mens jeg surfer på nett. Pleier noen ganger å fylle vaskemaskinen med klær som jeg setter på når jeg kommer hjem fra jobb. 0835: Fikser håret kjapt og drar på jobb. Anonymous poster hash: 91c7d...321
Gjest Timber Skrevet 8. september 2014 #25 Skrevet 8. september 2014 Lager du middag og er ute med hunden 3 ganger før jobb på morgenen? Hvor tidlig er du oppe da? Orker så vidt å ut med hunden en gang, dusje, lage frokost/lunsj, hive i meg en halv kopp kaffe før jeg må gå. Anonymous poster hash: 88ff4...450 Jeg jobber natt, så står opp mellom 14 og 16, alt etter årstid og hvor trøtt jeg er.
Gjest fotballflue Skrevet 8. september 2014 #26 Skrevet 8. september 2014 Står opp kl 06.00, går på do, så i dusjen, sminker meg, ordner håret, pusser tenner og kler på meg til klokken er 06.45, så vekker jeg samboer, så vi er på jobb kl 07.00
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #27 Skrevet 8. september 2014 Står opp, og kler meg i all hast og nesten springer ut... Har prøvd på en annerledes start på dagen, men jeg ofrer gladelig frokosten, trening, kaffe, sminken for ekstra søvn...Anonymous poster hash: 40e2b...23d
skreppamedleppa Skrevet 8. september 2014 #28 Skrevet 8. september 2014 (endret) Jeg tror knapt en gal klovn med kjøttøks hadde fått meg tidlig opp av sengen for å jogge meg en tur eller bake noen brød. Jeg begynner heldigvis seint på jobb, "tidlig" vakten min begynner kl 12, noe som gjør at jeg står opp 10.15. Men det skjer at kl blir 10.30 før kroppen er ute av sengen, (hjernen er det værre med). Drikker 2 gedigne mugger med kaffe samtidig som jeg drar på meg litt maling i ansiktet etter at håret er vasket i vasken (har kort hår og orker bare ikke å bøye meg over dusjen, ja jeg er lat om mårningen, jeg vet om det og har ingen fremtidsplaner med å forandre på det, siden jeg er så rasende effektiv ellers). Så finner jeg ut hva jeg skal gå med av klær, håret begynner å tørke og det skal formes og styles. Rett før jeg går er det en tannpuss og så drar jeg hjemmefra ca 11.30, og alt dette mens nyhetskanalen står på og jeg får med meg det grøvste av hva hverdagen har å by på av politikk krig og fred og sånn.. Endret 8. september 2014 av skreppamedleppa
koskenkorva Skrevet 8. september 2014 #29 Skrevet 8. september 2014 (endret) Jeg står opp, ligger i senga å kikker på mobilen noen minutter, går på do og tisser/bæsjer, vasker meg i ansiktet med iskaldt vann, vasker meg under armene, skifter truse,setter på ovnen for å varme rundstykker, smører inn ansiktet med fuktighetskrem, sitter på pcen til denne har tørket, hiver rundstykkene i ovnen, begynner å sminke meg, tar ut rundstykkene av ovnen og sminker meg videre, spiser rundstykkene, ser litt på pcen, kler på meg, drar på jobb/whatever. Endret 8. september 2014 av koskenkorva
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #30 Skrevet 9. september 2014 Hver morgen er forskjellig, har ingen rutiner. Slår til igjen med et diffust svar uten betydning for TS sitt spørsmål, ja. (Ref: tråden "Beste Twist") Bare tuller, altså. Ikke vondt ment. Anonymous poster hash: eac67...820
smalls Skrevet 9. september 2014 #31 Skrevet 9. september 2014 Står opp klokka 7 og da hiver jeg meg i dusjen. Så er det å rense huden og ta på litt sminke. Så spiser jeg frokost og leser avisa. Etter dette er gjort, så har jeg 15-10 min igjen. Da sitter jeg å spiller på mobilen til jeg hiver meg i bilen å drar. Drar litt over 8. Nisten smører jeg alltid kvelden før.
smalls Skrevet 9. september 2014 #32 Skrevet 9. september 2014 (endret) At noen orker å jogge og bake brød før de drar på jobb skjønner ikke jeg jeg er ganske i koma når jeg står opp kl 7. Endret 9. september 2014 av smalls
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #33 Skrevet 9. september 2014 Jeg jobber natt, så står opp mellom 14 og 16, alt etter årstid og hvor trøtt jeg er. Åja, hehe, da gav det litt mer mening. Anonymous poster hash: 88ff4...450
cellar Skrevet 10. september 2014 #34 Skrevet 10. september 2014 At noen orker å jogge og bake brød før de drar på jobb skjønner ikke jeg jeg er ganske i koma når jeg står opp kl 7. Ikke jeg heller. Har ikke store problemer med å stå opp, men den 20min turen med hunden min på morran er mer enn nok aktivitet. Så jeg skjønner ikke hvordan joggerne er i stand til å jobbe etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå