AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Når bruker du å stå opp før jobb/skole, og hva gjør du før du må dra hjemmefra?Anonymous poster hash: 9ed69...620
FantasDick Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 (endret) Jeg står opp ca. 04.00 (30 mins før jeg skal være på jobb). Går på do, kler på meg, vasker ansikt, pusser tenner, ordner håret, markerer bryn, tar på kontaktlinser. På med jakke/sko og sykler til jobb. Endret 8. september 2014 av FantasDick
Frk.K Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 (endret) Alarm: 0500 - 0515- 0530- 0545- 0600 <- burde stå opp å dusje, spise frokost, lage lunsj å alt med ro. Alarm på 06:15 - 06:30 <- siste tid for å hoppe i dusjen og stresse rundt av og til så går det for det meste ikke + droppe frokost men lage lunsj. Pleier å våkne 06:45, løpe rundt å kle på meg, gå på do, vaske hender, ansikt, børste hår og pusse tenner, ut med dyret, mate, gi vann også løpe til buss.. Ta frokost å lunsj på butikken Så ja, alarm på hvert 15 minutt til 07:00 faktisk å dusj om kveld.. selv om det er best om morgningen synes jeg, for da våkner man mer Endret 8. september 2014 av Frk.K 1
Gjest bustyvel Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Står opp ca 05.45. Går en kjapp tur på badet, går en god tur med bikkja, spiser frokost og gir bikkja frokost, ordner meg/evt. dusjer og så lufter jeg bikkja en kjapp tur igjen før jeg kjører på jobb. Reiser hjemmefra kl. 0650 ca.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Klokka ringer seks, står opp ti over, dusjer, drikker kaffe, kler på meg, fikser hår og sminke og er ute av døra kl syv. Anonymous poster hash: 49353...69b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Står opp, baker brød, spiser, dusjer, sminker meg, føner håret, leser aviser, betaler regninger- går på jobb. Anonymous poster hash: b320f...c3c
bebisss Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Står opp, do, frokost med avis og kaffe, pusser tenner og kler meg og drar på jobb..
Gjest Silverstream Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Står opp 07:00 Kler på meg, børster håret, deodorant Setter på vannkokeren mens jeg går ut i postkassa og henter dagens avis Leser grundig gjennom avisa mens jeg drikker kaffe Halvveis gjennom avisa lager jeg meg frokost og spiser mens jeg leser ferdig andre halvpart Lager meg lunsj til å ha med på skolen Pusser tenna Pakker sekken, sjekker timeplanen en siste gang Setter meg på sykkelen 08:45 Ankommer skolen 09:10 ca Forelesing 09:15 og dagen har for alvor begynt
Frk.K Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Står opp, baker brød, spiser, dusjer, sminker meg, føner håret, leser aviser, betaler regninger- går på jobb.Anonymous poster hash: b320f...c3c Baker brød? Tar ikke det sånn 1 time eller noe? Morgenfugl du!
Sapientia Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 snuble ut av senga, dra meg ned på badet. Rask vask før jeg hiver på meg fillene og drar på jobb, dette er når jeg jobber dag. Frokost spises på jobb. Jobber jeg kveld benyttets morgenene til å sove
Gjest Timber Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Står opp, lufter hunden, dusjer, surfer på nettet, lager middag, spiser, går tur med hunden, nerder litt til og ser en episode av en serie, lufter hunden, skifter klær og drar på jobb.
Frk.K Skrevet 8. september 2014 #12 Skrevet 8. september 2014 snuble ut av senga, dra meg ned på badet. Rask vask før jeg hiver på meg fillene og drar på jobb, dette er når jeg jobber dag. Frokost spises på jobb. Jobber jeg kveld benyttets morgenene til å sove Tror vi er de mest "sløve" her inne som sover til siste minutt å sløver oss ut av huset Bake brød, nettsurfing, dusj, joggetur osv om morgningen? haha nope. 2
Sapientia Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 Tror vi er de mest "sløve" her inne som sover til siste minutt å sløver oss ut av huset Bake brød, nettsurfing, dusj, joggetur osv om morgningen? haha nope. haha, nei sånt er det ikke tid til. Er jo så vidt jeg rekker det om jeg skal jobbe kveld. 1
Frk.K Skrevet 8. september 2014 #14 Skrevet 8. september 2014 Sover heller lengre enn å surfe på nettet for å si det sånn.. Om morgningen 1
Supernova17 Skrevet 8. september 2014 #15 Skrevet 8. september 2014 Hver morgen er forskjellig, har ingen rutiner.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #16 Skrevet 8. september 2014 De dagene jeg må opp tidlig er litt forskjellig, alt etter om det er jobb eller skole. Er det jobb som begynner kl 8 eller 7:45, så står jeg opp litt etter 7 eller litt før sju. Da har jeg dårlig tid, ettersom jeg beregner en 20-30 min til kjøring og skifte til arbeidsuniform. Dropper frokost, tiden går til å våkne ordentlig, gå på do, pusse tenner, klæsje på litt maskara, evt. øyebryn hvis jeg ser helt for jævlig ut, finne klær. Skal jeg på skole (kl 9), har jeg ikke noe bedre tid, for da står jeg opp kl 8 (jeg planlegger å stå opp klokken 8, men blir som regel litt over det). Samme greia der, og beregner en 20 min til kjøring. Anonymous poster hash: f6de6...c81
Gjest avocadoen Skrevet 8. september 2014 #17 Skrevet 8. september 2014 Står opp ca 07:35 og surrer rundt/kler på meg til 07:40. Så går jeg på badet og fikser meg til 07:50. Så spiser jeg frokost frem til 08:03 og er ute av døra 08:05. Dusjing og baking av brød og slikt gjøres på ettermiddagen
Hjertefisk Skrevet 8. september 2014 #18 Skrevet 8. september 2014 07.00: slumre med mobilen hvert 10 min til klokka er 8. Lese nettaviser på ipaden mens jeg faller inn og ut av søvn. Drar meg smertefullt ut av senga og inn på badet. Dusje. Sørge for at fjeset ikke ser så gærnt ut i dagslys. Sukke oppgitt mens jeg går igjennom kleskapet. Tar på meg joggebuksa. Igjen. Spiser brødskive med salami og majones. Somle meg bort til datamaskina. Sjekker e-post. Dagen begynner. Klokka er 9. Jobber frilans. Tatt flere år å bygge opp en slik morgendisiplin.
Luckiness Skrevet 8. september 2014 #19 Skrevet 8. september 2014 Står opp litt etter 8. Går på do, tar vann i ansiktet og deodorant på (dusjer om kvelden), kler på meg, sminker meg fort, drikket et glass vann (og spiser noe om jeg er heldig å rekker det), pakker med meg ting i vesken/sekken (samt frokost om jeg ikke har fått spist), og så kjører jeg.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #20 Skrevet 8. september 2014 Akkurat nå ser dagene sånn ut. Blir vekt av sønnen min på 3 mnd i 8 tiden. Mater han og koser litt før vi står opp. Steller han først. Så går jeg i dusjen, pusser tenner, sminker meg om jeg skal ut. Så er det god morgen Norge med en kopp kaffe 😊Anonymous poster hash: bd2aa...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå