Persephone Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg føler meg småkvalm veldig ofte, og i dag var det så ille at jeg hadde utrolig lyst til å kaste opp på t-banen. Jeg hadde også vondt i hodet etter gymmen i dag da vi jogga. Hva kan det være? Jeg er ikke syk. Og hva kan jeg gjøre med det?
Persephone Skrevet 8. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2014 Stresser du mye? Nei, jeg tar egentlig det meste med stor ro.
sweety pie Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Kanskje du har en bakteriei magen. Jeg var ofte kvalm, det viste seg å være helicobacter bakterien (tror det staves sånn). Måtte ta antibiotika kur, etter det har jeg aldri hatt kvalme.
Persephone Skrevet 8. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2014 Kanskje du har en bakteriei magen. Jeg var ofte kvalm, det viste seg å være helicobacter bakterien (tror det staves sånn). Måtte ta antibiotika kur, etter det har jeg aldri hatt kvalme. Ja, det er jo mulig. Burde jeg dra til fastlegen og få sjekket meg da?
fresia Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 bestill time hos legen og ta blodprøver. kan jo være at du mangler vitaminer eller noe?
Persephone Skrevet 8. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2014 bestill time hos legen og ta blodprøver. kan jo være at du mangler vitaminer eller noe? Ja, jeg får vel gjøre det. Takk!
Sillicious Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Blodprøver er greit å starte med, ja. Jeg var kvalm ofte før, visste seg å være angst hos meg dessverre, helt uvitende og ut av det blå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå