AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg har aldri vært flink til å Bruke kremer osv til ansiktet. Men nå Som jeg har bikka 30 må jeg kanskje bruke noe! Ble anbefalt en serum og en dagkrem men fikk høre at man må bruke serumet først. Altså - hva er serum? Og vil slike kremer hjelpe? Anonymous poster hash: 7e896...067
Faina Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Serumet er tynnere og trekker dypere ned i huden. Det er der all jobben foregår.. og det gjør det lettere for dagkremen/nattkremen å gjøre sin jobb etterpå. Etter rens smører du serumet og så den vanlige kremen etterpå.
vimsefrøken Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Ett serum er ment som den korrigerende delen av hudpleie, altså det skal fokusere på det du ønsker eller trenger forbedring med, som eventuelt kan være alt fra behandle acne, pigmentflekker, gi fukt, anti age osv osv. En dagkrem er ment å fukte huden gjennom dagen, event også gi anti age fordeler og spf beskyttelse. Ett serum vil virke dypere og mer intenst på huden enn en krem som er ment å fukte og beskytte huden mot påkjenninger den utsettes for i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå