Gå til innhold

Treff i Bergen?

Peluche

Anbefalte innlegg

Jeg kunne godt tenkt meg å møte en del av de som summer omkring på disse sidene. Antallet innlegg på nicket mitt er ikke helt riktig, siden jeg skriver så mye som jeg vil være anonym på :sjarmor: KG er jo skikkelig terapi når man har litt tunge, private, dyptsittende problemstillinger på hjertet, fordi det er så mange fornuftige sjeler her.

Jeg har lagt merke til at det er en del bergensere her som kunne tenkt seg å møte noen nye mennesker og det kunne jeg også, i aller høyeste grad. Innimellom unger, jobb, unger og jobb og bittelitt hus er det vanskelig å "bli med" på "ting" som krever fast oppmøte hver uke i flere uker, så et sånt treff hadde vært midt i blinken.

Har inntrykk av at de fleste er lite pripne, oppegående jenter i tjueåra +/-, med og uten barn, så kanskje et sted hvor man kan men ikke må ta en pils eller noe?

Mulig det passer dårlig for mange nå midt i ferien men jeg er absolutt med om vi blir bare etpar-tre stykker også.

Jeg: er midt i tjueåra, har to små barn, er stilmessig forvirret som en fjert i en kurvstol, ganske klønete, tøffere i kjeften enn jeg mener og egentlig veldig grei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:cry: Er det ingen som vil møte meg og Linn3c da? Ser jo bergensere her stadig vekk, trodde ikke bergenserne var så tamme...? :sjarmor:

Kom igjen da! Jeg kan godt foreslå en kveld også, hvis noen er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet åpen for treff. Men må se om det passser etc. Det pleier å bli mye fram og tilbake før en endelig dato blir banket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at vi banker en dato og møtes vi som kan, så tar vi heller enda en dato og møtes vi som kan da også. Det passer ikke for alle på samme dag uansett så det kan vi bare glemme og heller ha det gøy vi som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår tirsdag 20. juli klokken 20.30 på Dickens. Der er det mulighet for både kaffe og øl og de har vel uteservering der også om noen røyker. Skulle gjerne foreslått helgen, som passer best for meg, men kan tenke meg at alle skal et eller annet da, nå midt i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :D

Hadde ikkje fått med meg at det var foreslått ein dag alt! :)

*sjekke A-planen*

Den dagen passar for meg, men veit ikkje om eg tørr å stilla opp åleine... Tek mest sannsynlig med meg ei venninne eller noko slikt... :P

Veit aldri om de bit eller kva de gjer... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...