Gå til innhold

Familiereise i høst?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er en familie på 4 og har lyst å finne på noe i høst. Om det er i Norge, storby, varmere strøk eller noe annet vet vi ikke. Kriteriene et at det må være barnevennlig for barna på 3 og 1 år, og makspris er 10 000 kr. Vi holder til på Vestlandet og er åpne for både biltur og fly. Vi har en uke til disposisjon. Noen som har noen forslag til meg?

Anonymous poster hash: 00600...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en av turistveiene? Det kan bli i minste laget med 10 000,- på en sydentur for 4 personer, men du kan jo søke etter restplasser?:)

Skrevet

Praha, billig og noe å gjøre for alle. Dessuten er varmt og godt der på høsten. Nydelig by!

Anonymous poster hash: 73057...7ef
Skrevet

Vi er en familie på 4 og har lyst å finne på noe i høst. Om det er i Norge, storby, varmere strøk eller noe annet vet vi ikke. Kriteriene et at det må være barnevennlig for barna på 3 og 1 år, og makspris er 10 000 kr. Vi holder til på Vestlandet og er åpne for både biltur og fly. Vi har en uke til disposisjon. Noen som har noen forslag til meg?

Anonymous poster hash: 00600...76f

Hva legger du i barnevennlig?

10.000 totalt for en uke for fire skal veldig godt gjøres om dere da ikke skal leie hytte og lage all mat selv.

Du får rimelige billetter til f.eks. Malaga uti november (en drøy tusenlapp pr. voksen), og det er fremdeles deilig og varmt i Middelhavet. Strendene mellom Malaga og Gibraltar er fantastiske, og det finnes rimelige overnattingsmuligheter. Likevel er jeg skeptisk til at du klarer å komme under 10.000 totalt, i hvert fall om dere også skal spise ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...