Gå til innhold

Hvor kjøpe takkekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har de flotte takkekort? Gjerne litt personlige. Teksten skriver vi selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.kortshop.com

Skrevet

Fotoknudsen.

Anonymous poster hash: 32cb2...0e6
Skrevet

Fotografen kan jo fikse takkekortene, men er vel ofte litt dyrere da....

Vi fikk våre hos en privat fotograf, da han ordnet med takkekortene, også betalte vi ham.

Skrevet

Fotografen kan jo fikse takkekortene, men er vel ofte litt dyrere da....

Vi fikk våre hos en privat fotograf, da han ordnet med takkekortene, også betalte vi ham.

Ja, de pleier å være fine. Men vi gifter oss i utlandet, og får tilsendt bildene på cd. Usikker på om fotografen kan ordne takkekort.

Skrevet

Ja, da så. Men tror også det er mulig å bestille takkekortene selv. Dere kan velge ut et bilde, også sender dere det inn slik at dere fåt bildet tilpasset kortene fra fotobutikken. Du kan også velge om du skal få bildene ferdig pålimt eller om dere vil gjøre det også selv.

Vi gjorde det selv, både fordi det var billigere, og fordi det var litt koselig å sitte å gjøre det sammen hihi ;)

Skrevet

Vi kommer til å bestille fra OptimalPrint. Bestilte invitasjoner, bordkort og menyer der og er veldig forøyd. De har mange ferdige design, men også helt blanke kort. Du kan fylle på med det du vil av bilder og tekst.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har laget hjemmelagde invitasjoner, bordkort, menyer og takkekort da?

Skrevet

Noen som har laget hjemmelagde invitasjoner, bordkort, menyer og takkekort da?

Jeg lagde invitasjonene selv. Men jeg vil bestille takkekortene.

Skrevet

Jeg lagde invitasjoner og det meste annet selv, så takkekortene har jeg bestilt ferdige. Bestilte fra optimalprint og er veldig, veldig fornøyd med resultatet. Jeg ville også skrive teksten for hånd, og passet bare på å få en blank side i kortet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...