Gå til innhold

Nettdating og tinder sliter meg ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke mer nettdating...

Jeg blir veldig sliten av å treffe folk på nett.

Jeg er ganske kresen (syns jeg selv), men kommer i kontakt med veldig mange bra damer. På en måte er det ett luksusproblem, siden jeg er ute etter en partner, men på den annen side så slites jeg fullstendig ut av å måtte "velge" mellom flere. Og jeg ender opp med dårlig samvittighet av å avtale dater med flere samtidig.

Saken er at jeg er introvert, så nettet er en fin måte for meg å komme i kontakt med andre. Men det blir så alt for mye. Og jeg får en oppmerksomhet jeg aldri har fått "ute blant folk".

Akkurat nå er det tre damer som sender meg puppebilder(!) på snap nesten hver kveld (hun ene har jeg gitt beskjed om at jeg ikke vil treffe), og så har jeg har ei jeg allerede har truffet, som jeg kanskje vil treffe mer, og ei som bor ett stykke unna, som jeg har veldig lyst til å treffe.

Pluss at jeg har noen brev liggende i innboksen som jeg ikke har orket å lese ennå. Og flere tinder-matcher jeg ikke har gjort noe med.

For dere damer er nok dette en vanlig situasjon når dere nettdater. Men for meg er dette veldig uvanlig.

Jeg vil helst treffe damer via "vanlige" måter. Men da er jeg altfor sjenert.

Noen damer som har noen tips til hva jeg bør gjøre?

Akkurat nå har jeg lyst til å slette alt av profiler. Og bare leve, og vente på at noe dukker opp. Men samtidig vet jeg at da kommer jeg aldri til å tørre å ta kontakt med noen...

Jeg har alltid sett på meg selv som veldig gjennomsnittlig attraktiv, men nettdating har jo gitt meg litt "økt selvtillit", samtidig tror jeg ikke jeg får ut "potensialet" mitt like godt når jeg skal snakke med noen irl vs når jeg skriver.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Bare litt utlufting av tanker....

Anonymous poster hash: 49d04...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også introvert, og møtte flere gjennom venner. Det er en fin måte å komme i kontakt med andre på, hvor du har en trygghet rundt deg i møte med en ny person :)



Anonymous poster hash: a0be3...80a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei og nei, FOR et problem....

While in Syria...



Anonymous poster hash: 59ca4...3ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Å nei og nei, FOR et problem....

While in Syria...

Anonymous poster hash: 59ca4...3ae

Er det i det hele tatt noen av problemene i diskusjonstråder på KG som kan måle seg med problemene i Syria?

Selv utroskap er vel en bagatell i forhold til det, eller hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår frustrasjonen og jeg vet at det er lett å bli for mye. Mitt råd er å sortere mer kraftig, enn man gjør. Er egentlig de tre damene som viser deg puppene sine til ukjente menn, damer du ser for deg som din kommende ektefelle?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri prøvd nettdating, men kan du ikke fokusere på en person i gangen, og finne ut om hun er noen du vil møte, før du leter videre? Vet ikke helt hvordan det fungerer, men det går vel an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sender puppebilder før du har sett dem naken irl. kan du vel utelukke. Vanskeligere er det ikke.



Anonymous poster hash: f147b...137
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...