Gå til innhold

Hva liker dere best av pupper og rumpe?

56 stemmer

1. 1. Hva liker du best av rumpe eller pupper?

• Rumpe!
      34
    • Pupper!
      22

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv foretrekker jeg pupper langt fremfor rumpe. Pupper gir bare en ny dimensjon til ansiktet! Hva med dere andre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som hetro kvinne er svaret selvsagt rumpe :)

Skrevet

RUMPE

Anonymous poster hash: 1b420...db1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Pupper er vel det mest fantastiske som finnes...med unntak av nettopp......RUMPE!

:Nikke:

Skrevet

Nesten alle gutter foretrekker jo fin, stor, stram rumpe over store bryster.

Anonymous poster hash: b7d2c...23a
  • Liker 1
Skrevet

182275_129859443749720_113368878732110_1

Anonymous poster hash: e9b15...546
Skrevet (endret)

Jeg elsker kvinneformen, altså kurvene. Da blir det utrolig vanskelig å velge noen av dem.

Må jeg velge ? Da velger jeg rumpe pupper......nei pupper....nei....hummm.

Endret av Coolaid
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg elsker kvinneformen, altså kurvene. Da blir det utrolig vanskelig å velge noen av dem.

Må jeg velge ? Da velger jeg rumpe pupper......nei pupper....nei....hummm.

Hahahaha...sliter med nøyaktig samme "problemet" selv : D

Ække lett asse....

Skrevet

jeg har slitt med dette i mange år, og har kommet frem til at det jeg liker aller best er en flott figur, og da er rumpa viktigst for et godt helhetsbilde. Men det er ingenting som tenner meg på samme måte som pupper, flotte pupper kan drive meg gal, på en mer vill måte enn flotte rumper

Skrevet

Lår! Pupper er på en solid andreplass.

Skrevet

Dere har sett kvinner som tattoverer seg på overkroppen ? Da ødelegger man også den naturlige kurven. Fordi øyet som ser blir både skuffet og lurt....

Skrevet

Dere har sett kvinner som tattoverer seg på overkroppen ? Da ødelegger man også den naturlige kurven. Fordi øyet som ser blir både skuffet og lurt....

Deg om det. Jeg blir gjerne ekstra gira av damer med tatoveringer. Tanken som dukker opp hos meg er nærmere "herrejesus, hun er heit" enn "skuffa og lurt".

Gjest HarryDotter
Skrevet

Deg om det. Jeg blir gjerne ekstra gira av damer med tatoveringer. Tanken som dukker opp hos meg er nærmere "herrejesus, hun er heit" enn "skuffa og lurt".

Fint med litt små kledelige tatoveringer ja...enig i det...men når man presterer å gjøre som den nydelig Sheryl Cole gjør....DA HAR MAN BOMMET grovt! :P

blogcdn.com/www.parentdish.co.uk/media/2013/08/cheryl.jpg

Du kan ikke med viten og vilje ødelegge en så perfekt stump som hennes på dette viset! :overrasket:

Skrevet

Yes meg om det. Jeg sier ikke at det er stygt osv... det vi snakker om er pupper og rumpe - det vil si former og kurver på kvinnekroppen. Når man da tatoverer seg så forandrer kurvene seg - det visuelle altså :)

Skrevet

Når man da tatoverer seg så forandrer kurvene seg - det visuelle altså :)

Selve kurvene forandrer seg selvsagt ikke. En tatovering kan potensielt lede oppmerksomheten din vekk fra kurvene, men den kan også være med å fremheve dem. Det kommer jo helt an på tatoveringen.

Skrevet

Rumpe så klart :wow: Pupper på andre plass. I alle størrelser. Liker både små og store. Ikke alt for store.

Skrevet

Selve kurvene forandrer seg selvsagt ikke. En tatovering kan potensielt lede oppmerksomheten din vekk fra kurvene, men den kan også være med å fremheve dem. Det kommer jo helt an på tatoveringen.

Hjelpes.. må jeg stave det ? Ikke fysiske forandringer altså... som jeg skrev - det visuelle. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...