Gå til innhold

HIOA lesesaler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger et sted til å jobbet med pensum osv. Pleier å bruke biblioteket eller grupperommene i p35, men de er ofte fulle. Er ikke så kjent siden jeg har vært der i ca 3 uker, men vet dere om bra lesesaler( rolig sted og som ikke er fullt)?



Anonymous poster hash: 98ea9...89b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På p35 er det kun to vanlige lesesaler som er ganske små. Disse finner du i tredje etasje.



Anonymous poster hash: cae3b...01f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I P52 er det lesesaler i 6. etg. (gå til F-gangen og ta heisen opp), disse er oftest helt tomme og jeg har hele lesesalen for meg selv.



Anonymous poster hash: ffad6...504
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør fadderne dine, de er sikkert kjent på campus :)

Ts:

Fadderuka er ferdig for lengst, så aner ikke hvor faddere befinner seg.

Anonymous poster hash: 98ea9...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts:

Fadderuka er ferdig for lengst, så aner ikke hvor faddere befinner seg.

Anonymous poster hash: 98ea9...89b

du vet vel hva de heter? da jeg var fadder fikk jeg spørsmål fra fadderbarna mine i laang tid etter fadderuken, det er derfor man har faddere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du vet vel hva de heter? da jeg var fadder fikk jeg spørsmål fra fadderbarna mine i laang tid etter fadderuken, det er derfor man har faddere.

Jeg vet hva dem heter og har dem på Facebook, men kan vel likevel spørre her, før jeg spør dem?

Grunnen er at p35 som oftest er full og vi er 4 stykker pleier jobbe sammen, og dermed trener vi et sted som har plass.

Anonymous poster hash: 98ea9...89b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva dem heter og har dem på Facebook, men kan vel likevel spørre her, før jeg spør dem?

Grunnen er at p35 som oftest er full og vi er 4 stykker pleier jobbe sammen, og dermed trener vi et sted som har plass.Anonymous poster hash: 98ea9...89b

Da bør dere booke grupperom, kan uansett ikke sitte på lesesalen med gruppearbeid.

Anonymous poster hash: cae3b...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...