Gå til innhold

Snickerskake


Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal lage en Snickerskake til en bursdag til helgen. Har aldri bakt Snickerskake og ser det finnes så mange forskjellige oppskrifter, noen med pisket krem og noen uten. Hvilken variant er egentlig best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De snickerskakene jeg har smakt som er helt himmelsk har alle vært uten pisket krem. De har bare hatt sjokolade på toppen. Åh, det er så godt. Har dessverre ikke oppskrift, følger med i tilfellet noen andre har :)

Skrevet

Eg har bare laget snickerskaker med krem da, eg synes de er veldig gode men det kan bli litt mye krem noen ganger :) Eg har brukt oppskrifter fra detsoteliv.no, der er det oppskrifter på mange forskjellige kaker, bare søk på snickers ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...