Ella1 Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Skal lage en Snickerskake til en bursdag til helgen. Har aldri bakt Snickerskake og ser det finnes så mange forskjellige oppskrifter, noen med pisket krem og noen uten. Hvilken variant er egentlig best?
EnKoppTe Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 De snickerskakene jeg har smakt som er helt himmelsk har alle vært uten pisket krem. De har bare hatt sjokolade på toppen. Åh, det er så godt. Har dessverre ikke oppskrift, følger med i tilfellet noen andre har
IronMaiden Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Eg har bare laget snickerskaker med krem da, eg synes de er veldig gode men det kan bli litt mye krem noen ganger Eg har brukt oppskrifter fra detsoteliv.no, der er det oppskrifter på mange forskjellige kaker, bare søk på snickers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå