Gjest kaffedama Skrevet 14. november 2008 #861 Del Skrevet 14. november 2008 Æsj, lei meg fordi jeg ikke fikk vært med i går. Er klar neste gang. Og lykke til med prøving Murf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 14. november 2008 Forfatter #862 Del Skrevet 14. november 2008 Haleluja. Tre barn. For en dag! Men det har vel strengt tatt gått bra i dag, men det var litt hett til tider. Spesielt når mor til barnet sa hun skulle komme SENEST 13 og kom 13:40. Treige siste 30 minutter for å si det sånn. Spesielt fordi begge toåringene var dødstrøtte og skulle sove, men jeg visste jo ikke hvor hun var i løypa, så det var ikke bare å legge heller. Ja, ja. Måtte slåss med A for å få henne til å sove etter at venninnen hadde gått, men jeg fikk det til. Men da var selvsagt O prikk våken selv om mor var utslitt! Men jeg fikk han til å sovne etter en halvtime oppe, så vi fikk sovet litt vi også. Høydepunktet i dag var nærmest en time i badekaret for jentene. De hoiet og hadde det sååå gøy! Anbefales når man har besøk! Vi lagde litt trolldeig, lekte litt med leker og så ble det litt DVD også (men da var det mest min som så på, hun andre var ikke så interessert). Så i dag har jeg litt sånn brakke-syke, for været har jo ikke vært noe å være ute for. Men med en rolig kveld går det jo greit igjen i morgen vil jeg tro. Så håper jeg alle er friske frem til jul! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 14. november 2008 #863 Del Skrevet 14. november 2008 Soving på dagen? Driver dere med det ennå? Julebord med jobben i mora, og jeg er litt demotivert. I tillegg skal vi starte tre timer etter jeg er ferdig på jobb. Blæh. Føler jeg vasser i de folka hele tiden, og så skal vi ha julebord i ørti timer? Ser ut som denne perioden gikk åt skogen, så da slipper jeg bortforklare manglende vindrikking, aldri så galt osv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. november 2008 #864 Del Skrevet 15. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. november 2008 #865 Del Skrevet 16. november 2008 Frisk igjen etter 24 timer med kvalme, oppkast og annet jævelskap . Takk for sist forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 16. november 2008 #866 Del Skrevet 16. november 2008 Det var moro! Gleder meg til neste gang! Kid`en er visst bare sånn, han kan tas med hvor som helst og det går helt brillefint! Aner ikke hva oppskriften er. Meitaien din ble knall! Murmelmy: UFF - nå begynner jeg alvorlig å tro at det er jeg som er smittekilden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. november 2008 #867 Del Skrevet 17. november 2008 Tihi Lava, det gjøkke noe. Hvordan hadde vel året vært om det ikke ble avsluttet med spyrunde? Var slik i fjor også . Heldigvis så varte det ikke et døgn en gang selv om det er helt forferdelig mens det står på. Gleder meg også til neste gang! Nå er forresten snuppas første tann et faktum *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 18. november 2008 #868 Del Skrevet 18. november 2008 Håper å kunne være med neste treff. Regner med å jobbe man-ons-fre i noen uker framover, så veit dere hvilke dager dere skal legge treffet til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 19. november 2008 Forfatter #869 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Treff neste torsdag hos Lava (var det ikke det?). Vi har hatt en helvetesuke. O synes soving er for pyser (!) og våkner en gang i timen. Da blir man trivelig når morgenen kommer. I natt har det vært helt ekstremt, for etter å ha vært oppe og ammet var jeg iskald, og klarte ikke å få varmen i meg igjen (selv ikke ved å egle seg inn på mannen. Så jeg sto opp og tok verdens varmeste bad. Da var klokka halv to. Og da jeg var ferdig med det, var jeg sulten, og så var det jo bare å legge seg igjen. Lett, kan du tro! Så jeg er utrolig sliten, usikker på om det er kommende influensa eller noe, men huet er tett som bare det, men det kan jo være mangelen på søvn. O har også vært utrolig bråkete om dagen, har ikke villet ligge på gulvet alene. Men i dag er han smørblid! Så det er vel ting som skjer da, som gjør ham grinete. Vi har sovet litt i dag, men jeg våknet av at bikkja gikk opp og ned trappene og ikke fant roen. Litt spesielt, for han hater trappene. Intelligensen min slapp til da jeg hørte han ta potene mot ytterdøra... Slapp han ut og han satt seg rett ned utenfor huset. Og da så jeg dagens matrasjon på teppet. Så da kan vi med sikkerhet si at vi alle har vært/er syke... Murf - ja, snuppa sover enda på dagen, men hjemme begynner det å bli vanskeligere og vanskeligere. Men det går hvis vi alle legger oss i senga sammen! Og sånn nettene har vært, er vi alle med på det. Vi har redusert sovetiden i barnehagen, fordi hun har våknet tidlig om morgenen, men de sier hun er veldig trøtt når de vekker henne. Så så lenge hun sover ok om natten og er grei å legge, da er det jo greit at hun sover, da har hun vel behov for det. Om to uker skal A opereres. Og jeg har begynt å grue meg. Inngrepet skal jo være enkelt og rutine osv, men det er klart at hun vil ha vondt og bli sliten og redd av inngrepet. Har alliert meg med mor, sånn at hun kan ta O, og jeg har sagt til gubben at han får komme tidlig hjem fra jobb den dagen. Men jeg håper på strålende resultater! Endret 19. november 2008 av Imax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 19. november 2008 Forfatter #870 Del Skrevet 19. november 2008 Og da er det klart at jeg er syk igjen: Feber og vondt i kroppen. Håper ikke det er influensa. Ble i hvert fall bedre med paracet. Og så får vi krysse fingrene for at de andre ikke blir smittet. Mamma mia, november er min yndlingsmåned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 19. november 2008 #871 Del Skrevet 19. november 2008 Huff da, snuppa! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 20. november 2008 Forfatter #872 Del Skrevet 20. november 2008 Bedre i dag - frisk i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 21. november 2008 Forfatter #873 Del Skrevet 21. november 2008 I dag er jeg frisk, gubben hanglete. Men i kveld måtte jeg innom legevakta (heldigvis på lokalkontor og ikke i sentrum) for jeg har fått UVI. Æsj. Men det gikk overraskende raskt, fikk alt gjort på en halvtime! (det tror jeg gubben var glad for, sånn at han slapp å legge to barn...). Nei, nå er vi ferdige med vår del av sykdom. Basta bom. Satser på en fin helg og et friskt år videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 22. november 2008 #874 Del Skrevet 22. november 2008 Nei, nå er vi ferdige med vår del av sykdom. Basta bom. Satser på en fin helg og et friskt år videre! Jepp, og neste år, og neste deretter.... Håper helga er bra, og at mannen kommer seg fort igjen. Vi hadde 39,6 på sønnen i går kveld, men i dag virker han frisk! Sannelig kan det komme fort og forsvinne igjen fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 25. november 2008 Forfatter #875 Del Skrevet 25. november 2008 Gubben var syk hele helgen, så jeg var tobarnsmor på heltid. Godt med litt trening! Jenter - er dere klare for treff torsdag? Kl. 10 hos Lava, stemmer det? Tar gjerne i mot en bekreftelse her. Ellers går det unna i heimen, snart er det jul! Vi har heldigvis klart å bestille fotobok til besteforeldre i tide, og det er bra. Så kanskje den kommer før jul. Kostbare saker, men de blir bra da. Så kan besteforeldre få gaver som ikke tar masse plass i skapet! Så da var det bare resten av gavene igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 25. november 2008 #876 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg skal til Oslo på møte tirsdag! Er ferdig i Lørenskog i ellevetida, og drar så til Gardermoen i firetida, men mellom det har jeg ingen planer. Er gjengen opptatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 25. november 2008 #877 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Murfern, jeg sier gjerne hei på tirsdag! Endring: Det går f.eks. an at dere kommer til meg. Jeg bor liksom i retning Lørenskog og Gardermoen og sånn. Endret 25. november 2008 av kaffedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 25. november 2008 #878 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er ikke opptatt tirsdag! Vil gjerne treffe murf! Det blir her klokka ti på torsdag, ja! Vi må dra klokka to hjemmefra til oldeforeldrebesøk, men det regner jeg med går bra! Fire timer blir mange masker og sting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 27. november 2008 Forfatter #879 Del Skrevet 27. november 2008 Murfern, da treffes vi tirsdag, hos kaffe. Skal vi si sånn i 11:30-tiden da? Skal bli koselig å se deg igjen! Takk for hyggelig treff i dag Lava, med deeeeilig brødmat til lunch! Fire timer blir mange masker og sting. tja, jeg fikk sydd i en søm og trædd i en strikk. Men det kom kanskje mer av Os manglende velvillighet enn timene til rådighet! Men jeg tar stadig med meg symaskinen og masse stoff, og ikke minst masse gode intensjoner! Håper vi tar et syklubbmøte til før jul! Ellers teller vi ned til As operasjon onsdag. Har tipset Foreldre & Barn om å skrive en sak om hele polypp-greia (!), så de skal være med og ta bilder! Typisk meg, en liten yrkesskade det der å skulle tipse media om alt mulig. Skal treffe journalisten på mandag først, sikkert lurt, for på onsdag er jeg vel superstressa og spent... I morgen er det helg, og jeg skal ha med venninnen til A hjem fra barnehagen. Så skal jeg ha henne noen timer, så får vi se hvordan det går. Satser på litt pepperkakebaking og sikkert litt TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 27. november 2008 #880 Del Skrevet 27. november 2008 Takk for i dag! Dere er altså velkommen til meg på tirsdag rundt kl 11. (Jeg skal ta glukosebelastning før, så jeg tør ikke invitere dere tidligere i fare for at jeg ikke er hjemme.) Murf: Imax og Lava kommer, tror jeg. Murmel er også gjerne invitert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå