Gå til innhold

Imax skravler

Imax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare legge inn et sitat fra mannen her: Jeg kan ikke skjønne annet enn at vi må få et barn til, for med så mange magiske øyeblikk så vet jeg ikke om jeg orker tanken på at dette er siste gangen. :yvonne:

Men det spørs vel om ikke pipa får en annen lyd når han skal være hjemme og sjonglere 2 om morgenen og ettermiddagen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Magiske øyeblikk går hånd i hånd med trøtte morratryner og tostemt blanda hylekor iblant - men det er jo sååå verdt det da.

Ha en fin dag! :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er her Kaffedama! Bare litt mye som skjer (som vanlig). :fnise:

For nå har det vært vår tur med omgangssyke. O har spydd i to dager, all melken jeg har gitt ham har flommet opp :tristbla: Uff og uff, stakkars lille gutten min. Nå ser det ut som han har blitt bedre, men det gjorde det i går også, og da begynte han på'n igjen utpå ettermiddagen. Jeg blir oppriktig lei meg når ungene mine er syke, og spesielt han da, som er så liten. :grine: Men, nå ser det ut som om han har stått det over. Og hvis man setter ting i perspektiv: Så bilde i avisen av en jente som ikke kan være mer enn 6-7 år gammel med lillesøsteren på ryggen, for å lete etter foreldrene etter masakre i Kongo... Gudamei, DA blir litt omgangssyke picknik for å si det sånn.

Som en konsekvens av omgangssyken vasker jeg nå hendene 70 ganger i timen. Har sår på fingertuppene fordi jeg vasker så ofte. Jeg håper jo inderlig at vi andre slipper å bli smittet, men oddsen for det er vel heller dårlig. Men foreløpig (men jeg stålsetter meg...)

I går var vi på Madrugada på Sentrum Scene. Sinnsykt bra! Trøkk og rock til tusen. Mamma og Pappa var barnevakter (O spøy visst bare en gang... :sjenert: ), stakkars mennesker. Men det var verd å dra (vi telte på knappene, men bestemte oss for å dra likevel), det er vel siste mulighet. Dyktige folk disse "innleide", men det er klart at Madrugada uten Robert Burås ikke er helt det samme. Men veldig bra, enn om *litt* for rocka for meg.

Ellers jenter, til de av dere som er hjemme på dagtid, syklubb (ja, la oss kalle det nøyaktig for det det er!) hos meg førstkommende torsdag fra kl. 10:00. Kanskje Murmel og Kaffe (jobber du?) har tid og lyst til å komme innom? Lover at omgangssyken skal være over til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Bedre nå? Det er grusomt mens det står på!

Håper det ikke var vi som smittet dere - men vi skulle jo være i orden tre dager etter at vi hadde hatt det! :sjenert: Men jeg synes jeg hører om folk med omgangssjuke overalt om dagen, så det er vel bortimot uunngåelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Det er vi som ikke er friske og smittefrie. :( S spydde natt til i dag og har vært såpass slapp i dag at jeg må være hjemme med ham i morra. Så jeg kommer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt at dere har blitt syke Kaffe! :tristbla: Men det går relativt fort over da, i det minste. :klemmer:

For vi bør (ingen garantier her i gården altså!) være smittefrie, da siste spying var mandag, og i morgen er det jo torsdag. Så Murmel, jeg håper du tar sjansen!

Mannen fulgte i mine fotspor på lørdag, så vi spøy alle mann. Jeg mest av alle tror jeg, men jeg ble kjapt ok på søndag, mens mannen var slapp og sliten. Det tar på å ikke spise, og det er ikke bare-bare å begynne å spise igjen heller. Så ikke akkurat verdens mest fabelaktige helg for å si det sånn. Mye DVD og TV, man blir rett og slett litt sprø. Gubben var hjemme fra jobb mandag også, og det var kråka også. Foreldrene mine hentet henne på ettermiddagen, for da var hun i toppform og vi andre bare slitne. Fantastisk å ha slike foreldre i nærheten må jeg innrømme.

Ellers har jeg vært på kontroll med O i dag. Han fikk vaksinen han skulle hatt forrige gang (da hadde han feber), det var litt hyl, men ikke så mye. Utflatning av vekt selvsagt (fyren har spydd en halv uke), men ellers alt bra. Ikke så mye annet å si.

Jeg gleder meg til syklubb i morgen! På tide å bli ferdig med mei-tai'en. Puh. Fredag er det planleggingsdag i barnehagen, og da skal jeg ha en venninne av kråka frem til tolv. Blir spennende å se hvordan det er å ha to 2-åringer samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med syklubb i morra! Der skulle vi ha vøri!

Ellers håper jeg få bruk for garnet du sendte, men akkurat nå er sykluser helt på bærtur. Hrmpf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig med treff i dag damer, og som dere vil se av bloggen min BLE jeg ferdig med mei tai'en :danse: :danse: :danse: :danse:

Men jeg merker at det blir mer og mer barn og mindre og mindre sying/strikking når vi treffes! Kanskje ungene våre blir større og større og krever mer og mer? :fnise: Bortsett fra Lavas lille solstråle da, han er jo null problemo. Så får vi andre med masete unger ha det så godt!

Egentlig i dag er jeg superimponert, klokka er halv åtte og vi har to barn som ligger stille i sengen sin! Trodde ikke det skulle være mulig, men joda, vi har fått til det utrolige.

I morgen skal jeg teste mine ferdigheter som trebarnsmor, for da er det planleggingsdag og jeg skal passe på venninnen til A også. Så 2 toåringer + lillebror, det blir nok litt å holde styr på. Tror det blir litt perling, bading og så kanskje litt DVD når det tar helt av. :popcorn: Mor henter barnet sitt i ett-tiden, så jeg slipper billig unna. Skal bli morsomt å se. Og som min mor sier: Det som ikke dreper deg, blir du sterkere av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...