Grooo Skrevet 16. mars 2007 #621 Del Skrevet 16. mars 2007 8-10 uker kan godt bli til 18, så det er nok greit å leie en til visningen ja. Goooood bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. mars 2007 #622 Del Skrevet 19. mars 2007 Skræbbis med sofa! Håper formen er tilbake i 100 for dere alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. april 2007 #623 Del Skrevet 3. april 2007 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 5. april 2007 #624 Del Skrevet 5. april 2007 Innom her og ønkser god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 11. april 2007 Forfatter #625 Del Skrevet 11. april 2007 Bra noen har vært innom og drar opp dagboka mi! Ikke greit å finne den når jeg ikke har skrevet noe på hundre-og-ørten år. Har jo egen blogg-side nå, så jeg skriver mest der, sånn at familie og venner kan følge med. Så da blir det mindre her. Men desto saftigere det som kommer her, for her kan jeg jo si akkurat det jeg mener! I dag har fotografen vært i leiligheten, og den ser super ut. helt ubeboelig, og utrolig barnevennlig. Hva med hvite gardiner helt ned til gulvet? Eller hvite puffer, hvitt teppe og sofabord som er 30 cm høyt? Og ingen skapplass og ryddig bod? Og selvsagt friske blomster i alle rom (slik vi alltid har det). Visning neste uke. Venter spent på takst i morgen... Ellers har påsken vært følgende: Flyplasser og helvetes innflyvning (se neste punkt) Sinnsykt dårlig vær og STORM Ikke mulighet til å være ute med kråka, ergo inne med hele svigers i en UKE Et kinobesøk med svigerinne, så Music & Lyrics (påskens høydepunkt, så det sier litt) Sinnsykt mye mat Sinnsykt mye digg 3 tantunger som aldri blir lagt (3 åringen la seg 22:15, jeg 22:30 ) Svoger som lukter alkohol kl. 11 på formiddagen (da skal man liksom late som ingen ting) Fjaksen runder monopol Svigerfar som uansett hva jeg gjør med kråka, kritiserer Kråke som har begynt å snu seg på magen til mors fortvilelse Dårlig søvn (se ovenfor) pga snorkende kråke på rom (herregud, er så glad for at hun har eget rom) og forbanna mye vind Og når vi endelig kom hjem: Tømming av leilighet Så hva svarer man når folk spør om vi har hatt det bra i påsken? Jeg svarer GREIT NOK! Jepp, lurer på om jeg skal jobbe litt? Blir nok ikke employee of the month, kom til lunch i dag, brukte hele formiddagen på styling av leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 11. april 2007 #626 Del Skrevet 11. april 2007 En uke innendørs med svigers? Dåne... Høres ut som dere har hatt en knallpåske Sånn innmari barnevennlig er det ikke med hvite møbler, det fant vi ut da vi var i Nice i leiligheten vi lånte. Knallfin innvendig med hvite møbler, jeg måtte løpe etter Bølleliten og vaske henda hans hele tiden, så ikke fingermerkene skulle sette seg overalt. Skal banne på at huseieren finner merker allikevel. Lykke til med flytting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. april 2007 #627 Del Skrevet 12. april 2007 Det hørtes ut som en ørlitegrann stressende påske... Vi har feiret med svigers vi også, men jeg tror nok vi har hatt det bedre enn dere allikevel. Lykke til med flytting og leilighetssalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 26. april 2007 Forfatter #628 Del Skrevet 26. april 2007 Utrolig lenge siden jeg har vært inne her. Så mye annet som trekker oppmerksomheten, som f.eks. Facebook! Leilighetssalget går jo ikke akkurat strålende for å si det sånn. INGEN PÅ VISNING I HELGEN! Og jeg som trodde vi hadde en flott leilighet som var lett å selge... Vel, vi prøver igjen neste helg. Så er det lov til å håpe. I morgen er det fredag! Og så skal jeg ha fri mandag og endelig treffe gjengen igjen! Og tirsdag får vi huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. april 2007 #629 Del Skrevet 28. april 2007 Om det er noen trøst så har det aldri vært så mange leiligheter utlyst for salg som akkurat nå: Naboen hadde visning forrige helg og det var sjokkerende få som kom. Lykke til! Forresten så hadde jeg aldri klart å holde styr på meg om min svigerfar/mor/whatever hadde kritisert meg med T Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 29. april 2007 #630 Del Skrevet 29. april 2007 Fra min dagbok: Høres ut som det er mye tankevirksomhet hos deg for tiden! Likte ønskelista di, kanskje lurt å skrive ned sånt noen ganger? *løper og skriver liste i dagboka mi* ← Hvor var den lista di, sa du? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. april 2007 #631 Del Skrevet 29. april 2007 Ja, jeg kom også hit for å se den lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. april 2007 #632 Del Skrevet 29. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #633 Del Skrevet 1. mai 2007 jenter dere vet åssen det er, man har intensjoner om å gjøre noe (f.eks. skrive liste) og så dukker det opp noe annet (les:unge gråter) Så lista får jeg komme tilbake til, må vel tenke litt på den også? I dag får vi hus! Det er jo helt utrolig, og veldig, veldig spennende. Og litt skummelt (spesielt siden vi ikke har fått solgt leiligheten ) Ble ekstra styr i går, da banken ringte og sa de ikke hadde fått lånepapirene i retur. Så sier dama i banken: Det enkleste hadde jo vært om dere utsatte overtakelse av huset. Det er IKKE det enkleste for oss, svarte jeg tilbake. Det fikk være måte på! Men det ordnet seg, vi fikk fakset over og skrevet under, men passe styr siden jeg ikke var på jobb. Snart må vel faks som kommunikasjonsmiddel være passè? Når vi kan levere selvangivelse på nett, må man jammen meg få til andre måter å gjøre det på. Er passe sur på posten også, jeg sendte forrige onsdag, og enda er det ikke fremme. Men alt ordnet seg til slutt, og i dag blir det hus! 17 dager igjen på jobb. Tiden flyr, og jeg har nok av ting å gjøre på jobben. Skummelt å skulle begynne i ny jobb også, plustelig gå fra å være trygg og vite hva jeg gjør, til å være nybegynner igjen. Tja, kanskje ikke helt nybegynner, men det vil nok føles sånn. Er veldig spent! Er spent på om jeg klarer å holde motivasjonen oppe den siste tiden også, merker at det begynner å dabbe av... Men foreløpig er det fremdeles fri og sola skinner! Så det blir garantert en bra dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 1. mai 2007 #634 Del Skrevet 1. mai 2007 Utrolig gøy med hus!! Håper dere får solgt leiligheten snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #635 Del Skrevet 3. mai 2007 Da er huset mottatt! Litt rart, og faktisk litt vemodig også, fordi det betyr at vi må flytte fra den fine leiligheten vår. Vel, vi har jo ikke solgt enda, så foreløpig sitter vi på 7 millioner eiendom i Oslo! Sikkert bra det, men lån på 5 mill er jo ikke akkurat noe vi har lyst til å fortsette med. Huset så egentlig litt trist ut, det er jo helt tomt! Bare tomme rom. Men om ikke lenge er det fullt av stæsj, planter, kråke og hund (og meg og mannen da). Og da blir det nok helt supert! Huset er ikke stort (utrolig hvor lite man får for penga her i hovedstaden), så det er ikke akkurat sånn at vi velter oss i plass. Men mer plass er det, tre soverom (plass til et barn til etter hvert) og et helt nytt kjøkken. Det var en bra platting utenfor, men ikke noe særlig hage, men det visste vi jo. Det var jo mange hull i veggen som dukket opp, selvsagt, sånn er det når man overtar noe brukt. Men tror du ikke han duste selgeren hadde skrudd ned ALLE GARDINSTENGENE?!?!?! Fyren har fått 325.000 kroner over takst for huset sitt og så tar han ned gardinstenger fra IKEA? Jævla smålig. Og jeg angrer bittert på at jeg ikke sa det til ham, akkurat det jeg tenkte. Jeg skulle sagt: GÅ OG SKAM DEG! :evil: (sorry, all ropingen, men jeg blir så hissig!). Snakket med megler, men det var ikke noe å gjøre med det. Ja, ja. Får dra innom IKEA da, og kjøpe nye. Vi flytter ikke før neste helg. Har en svær henger som kommer lørdag som vi skal tømme, og så tar vi resten etter visningen, helgen etter. Så får vi bare håpe at vi får solgt. Litt skummelt det der, men jeg tror jo at det skal gå. Ellers driver jeg med nedtelling på jobb. 16 dager igjen på jobb! Nok å ta tak i, det er verre med motivasjonen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 3. mai 2007 #636 Del Skrevet 3. mai 2007 Tok fyren med seg gardinstenger?? Trodde det var sånt som skal henge igjen jeg? :klø: Jeg har i hvert fall alltid tenkt at persiennene vi har her lar vi henge når vi selger. Lykke til med visning på leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #637 Del Skrevet 3. mai 2007 Takk for hilsen Samba og lykkeønskninger med visning! Det skal bli bra spennende må jeg innrømme. Men jepp, fyren tok alle gardinstengene. Jeg spurte megler om det var riktig, og han sa at juridisk sett har han lov, men at det er bortimot uhørt. Så ja, persiennene må du nok la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. mai 2007 #638 Del Skrevet 4. mai 2007 På det forrige stedet vi bodde hadde forrige eier også skrudd ned gardinstengene. Men i tillegg hadde han også tatt ned et speil som var skrudd fast over vasken på doen! Snakk om å skulle ribbe huset! Vi gadd selvfølgelig ikke å lage noen stor sak ut av det, men det var litt rart... Lykke til med ny jobb, nytt hus og salg av leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #639 Del Skrevet 7. mai 2007 Ingen på visning i går Nå mister vi motet fullstendig her. Har visning i kveld også, men det spørs vel. Det betyr at vi a) må kjøre ny visningsrunde etter pinse b) at vi ikke kan flytte ut (kan ikke selge tom leilighet) Så dukker jo spørsmålene opp: Bytte megler? Hoppe fra Plaza osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 7. mai 2007 #640 Del Skrevet 7. mai 2007 Så utrolig leit... Skjønner at dere mister motet og føler fortvilelse her nå. Mannen min snakket med en bekjent som er eiendomsmegler, og han snakket om hvor utrolig mange leiligheter som var for salg nettopp i Oslo for øyeblikket. I tillegg til at kanskje endel er redd for å kjøpe nå med renta på vei oppover...? Vet ikke? Håper virkelig at den nye eieren kommer på visning i kveld! :krysser fingrene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå