Imax Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #581 Del Skrevet 6. februar 2007 Pumping må til når man er borte, og intens pumping tydeligvis! Men, men, overlevde det (og det er jo plenty av folk som får brystbetennelse dessverre...) Siam - jeg sa jo til mannen din at han skulle holde kjeft! Nå er det plutselig ute om at vi er elskere Tror ikke vi jobber samme sted, da hadde du nok catcha det da vi gjorde vårt tapre forsøk på å selge brudekjole Kom i havn med oppgavene til ledersamlingen, og hadde gjennomgang med en fyr på jobben i dag. Det var veldig nyttig, og deilig å være ferdig med det og slippe og sitte kvelden før. Fortalte jeg at jeg var på intervju forrige onsdag? Joda, Bridget fornekter seg ikke. Intervjuet gikk bra, men det er jo som alltid, sikkert mange andre dyktige folk. Skulle få høre noe i løpet av en uke eller to. Kråka har nå to flotte tenner nede, og vi mistenker at tann nr. 3 begynner å dukke opp i overkjeven. Det er kult med tenner, ser jo litt morsomt ut da! Hun har også (i løpet av helgen virker det som) blitt dobbelt propell. Nesten umulig å skifte på henne (har Lavas skrekkhistorie i bakhodet... ), hun snur og vender seg som bare det, og er mye mer utålmodig! Nå skal det være action og snart må vi begynne å barnesikre huset vårt. Må få noen tips fra Murfern, som har månedsvis med erfaring allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. februar 2007 #582 Del Skrevet 6. februar 2007 Siam - jeg sa jo til mannen din at han skulle holde kjeft! Nå er det plutselig ute om at vi er elskere Tror ikke vi jobber samme sted, da hadde du nok catcha det da vi gjorde vårt tapre forsøk på å selge brudekjole ← Det er nettopp det, at jeg mente at du jobbet der som mannen min har begynt nå. Eller i alle fall i samme konsern. Skal du til Klekken, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. februar 2007 #583 Del Skrevet 7. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #584 Del Skrevet 7. februar 2007 Vi var på Klekken i fjor! Men på Sem i år... Sender PM jeg Siam! Takk for klem LT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. februar 2007 #585 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvordan går det med Bridget? fra Bridget 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 8. februar 2007 #586 Del Skrevet 8. februar 2007 Har du prøvd rosa tannkremtube som underholdning på stellebordet? Funker veldig bra her! Nå prøver F å lese avisa Han hilser til Kråka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 9. februar 2007 #587 Del Skrevet 9. februar 2007 De er så søte når ørsmå "riskorn" titter frem i munnen Det blir spennende å se om du får jobben, jeg skal krysse fingrene for deg. Er det om trent innen samme fagfelt du jobber innen nå? Det kan jo være fint å bytte beite også! Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. februar 2007 #588 Del Skrevet 9. februar 2007 Innom med en helgeklem! Skal krysse fingre for den jobben jeg altså! Har du vært lenge i din nåværende jobb?? Alltid godt å skifte litt beite iblant..jeg skal søke selv i disse dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #589 Del Skrevet 9. februar 2007 Bridget har det bra, Miiip! Ut og kjøpe rosa tannkremtube Marillia: Samme type jobb, i et annet firma. Blir mer bortover bevegelse, enn oppover. Men i en mye større bedrift enn jeg jobber nå, med fagmiljø og utviklingsmuligheter. Får høre noe neste uke, så får vi se hva som skjer! Madden - takk for helgeklem! I går hadde vi første vireklige krise i heimen. Jeg gikk halv ni, og fem over halv ni, da jeg sto på tbanestasjonen ringte telefonen. Mannen ringte og fortalte at Therese hadde detti ned fra senga vår, som er nesten en meter høy. Jeg hørte kråka hylskrike i bakgrunnen og småløp hjem (avlyste møter i farta på telefonen). Med Lavas opplevelse i bakhodet grudde jeg meg skikkelig. Men gråt er jo alltid positivt da. Da jeg kom hjem møtte mann og barn meg i døra, sistnevnte med et kjempestort glis! Glad for at mamma var tilbake. Så det så jo ut til å gå greit. Mannen var det verre med. Ikke ofte jeg ser voksne menn på gråten, men dette var en av gangene. Så kråka fikk to klemmer, mannen fem Ringte til legen for å høre, og de sa vi kunne komme opp for en sjekk, for det pleide de å gjøre rutinemessig. Kom inn til legen, med et glisende og sprellende barn... To minutter etter var vi ute, og jeg må innrømme at vi følte oss som overhysteriske førstegangsforeldre Alt ser bra ut med kråka i hvert fall, en kul på huet. Mannen trenger derimot mye ros og oppmuntring og støtte, det tar litt tid å komme over det. Han sa det overgikk mormors fall fra kirketrappa i dåpen, og det sier litt. Nå legges ikke lenger kråka i senga vår, men i sin egen sprinkelseng. Og den skal senkes i helgen. Tror vi skal kjøpe litt barnesikringsgreier snart også (men vi skal passe på å ikke bli hysteriske). Kanskje Lava har noen anti-hysteri-tips etter en sånn episode? På jobb går det unna. Driver med masse rart og tiden flyr. Hadde møte med sjefen i dag om hva vikaren min skal gjøre de siste par månedene, og da kom det frem en del dølle oppgaver som faller på meg utover våren også... Men jeg skal nok overleve det også. Skal på ledertrening neste uke, men sover ikke over som planlagt, tør ikke ta sjansen på ny runde brystbetennelse. Så det blir litt styr å reise frem og tilbake (og mindre sosialt), men det går det også. I kveld er mannen ute med gutta. Tror han trenger det! Han har ikke kommet så godt i gang med å gjøre ting med andre på dagen, så jeg tror han blir litt sprø av å være hjemme hele dagen alene. Får litt kråke-overdose også. I går ville han ikke være med på babysvømming, han trengte litt tid alene (og etter fallepisoden trengte han vel å roe nervene litt også). I morgen skal vi på visning på to hus i samme borettslag! Er veldig spent på hvordan de ser ut, men det ser veldig lovende ut. Det er USBL-boliger, og jeg har medlemsskap fra 1963! Så det lover godt. Men spørsmålet er om vi skal sitte på gjerdet og gå inn med ansiennitet på høyeste bud, og satse på at vi har lengst medlemsskap, eller om vi skal være med å by... Rart det der. Taktikk! Noen tips? Endelig helg! Therese sov mer i natt (takk og pris), og jeg håper på litt mer søvn i helgen også. (Gud, jeg har blitt gammel, når det jeg håper på å få ut av helgen er søvn! ) Føler virkelig at jeg har havnet på bunn av Maslows behovshierarki. Fu** selvrealisering osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 9. februar 2007 #590 Del Skrevet 9. februar 2007 Godt det gikk bra! Men skrekken sitter gjerne i! Ikke moro å oppleve, men innbiller meg at småttisene er noen tøffaser innerst inne. Litt fallulykker skal man igjennom, jeg gruer meg allerede til vår, som jeg er sikker på kommer. Vi har kjøpt og montert kroker på alle skuffer og skapdører på kjøkkenet, bortsett fra overskapene. Jeg er allerede ganske pissed på kroken på døra som skjuler søpla, men heller det enn å finne Knirken igang med å spise seg gjennom bøtta. Kroker fås til en billig penge på IKEA, der har de også stikkontaktbeskyttere. Sprinkelsenga ble montert ned i forrige uke, da han plutselig reiste seg med å dra seg etter sprinklene. Løpeperioden er i gang, tydeligvis... ikke hans, men min, siden jeg stadig må komme ilende og trøste. Kul i hodet har han nå stadig etter at han tryner flere ganger daglig, men vi kan ikke sitte fem cm bak ungene bestandig. Langt foredrag om sikring Kommer innom en dag du har litt tid og henter Tuppis, tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. februar 2007 #591 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg skal oppfordre mannen til å ta kontakt med din mann for pappatreff, jeg. Tror det er flere som trenger noe voksenkontakt i løpet av dagen! S har også detti ned... Mannen satte ham på stolen foran pianoet så han kunne spille (=dælje løs ) og så gikk mannen litt unna. Da blei det på hue ned og mye hyling... Det gikk bra med S, og mannen var sur på seg sjøl, men det gikk fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. februar 2007 #592 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 11. februar 2007 #593 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 13. februar 2007 #594 Del Skrevet 13. februar 2007 Ikke grattis med morsdagen, vi nekter å feire det her i huset, før småtten er gammel nok til å komme stormende inn om morgenen med selvtegnet kort og svidd frokost på senga. Gidder du ta med tupper på tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #595 Del Skrevet 13. februar 2007 Takk for hilsner jenter. Murf - jepp, jeg skal prøve å huske på det... Minn meg på det da! I dag har jeg vært på ledertrening, og det er egentlig ganske morsomt! Skulle egentlig overnattet, men det utgår fordi jeg må hjem og amme. Vil ikke risikere å få brystbetennelse enda en gang. Huset vi så på i helgen gikk 750 000,- over takst! Skjønner ikke at det er mulig... Så det ble uaktuelt å gå inn på budet med ansiennitet. Så da får vi bare fortsette å titte litt. Men huset var fint, og vi hadde nok trivdes der. Fikk telefon fra rekrutteringsbyrået, og jeg er videre til intervju nr. 2! Men det er visst det to andre også... Lurer på hva de holder på med, nå skal jeg treffe 2 nye personer. Og intervjuet går på engelsk! HJELP! Jeg som ikke har snakket engelsk på lenge... Men det skal jo bli litt spennende for det. Tipper jeg blir passe nervøs før jeg skal på det intervjuet Kråka har plutselig blitt så verbal! Hun pludrer og duller og skravler, jeg ler meg halvt ihjel. Det er så utrolig koselig! Tipper mannen etterhvert blir helt sprø av å ha to skravlesjuke kvinnfolk i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. februar 2007 #596 Del Skrevet 14. februar 2007 Mennene våre skal visst henge rundt sammen i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #597 Del Skrevet 15. februar 2007 Jepp Miiip, godt de fikk luftet seg litt! Da er jeg ferdig med 3 dager ledertrening, utrolig morsomt. I går var vi på kokkekurs, sinnsykt moro! Virkelig kult å være på samling, blir ikke akkurat motivert av å gå på intervju i morra... Men nå er jeg jo i gang, så da er det vel bare å kjøre på. Engelsk blir kjipt! Får ta det som en treningsgreie og håpe at de ikke ler seg i hjel I går fikk jeg mensen for første gang siden september 2005! Litt rart, men også litt deilig at man er i gang igjen, man lurer jo på om man noen gang blir normal igjen etter strabaser med graviditet og fødsel. Men det betyr jo også at vi må være litt mer forsiktige, men kanskje det er lettere å passe på hvis syklusen blir regelmessig. Kan godt vente litt med å bli gravid, selv om det ikke hadde vært krise. I dag var det babysvømming igjen. Synes ikke det tar helt av, men vet ikke om det er pga tidspunktet (halv seks), for da er Therese ganske trøtt (vi også for så vidt). Synes rett og slett det er litt kjedelig, kunne det ikke skje hakket mer? :klø: I følge mannen er alle nybegynnerkurs litt kjedelige. Men det er fint å gjøre noe sammen alle tre i hvert fall! De siste dagene har jeg ikke pumpet meg på dagen, og det har gått bra. Så jeg tror ammingen har redusert seg sånn passe, sikkert derfor jeg har fått mensen igjen også. Føler det skal bli greit å trappe ned på ammingen, men målet er jo å få sove en hel natt eller to (eller nå tar jeg kjapt til takke med 4 timer i strekk ) Vel, må legge meg. Må sove litt eller grue meg til intervju... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. februar 2007 #598 Del Skrevet 16. februar 2007 Lykke til med intervju i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. februar 2007 #599 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvordan gikk det med intervjuet, da? Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. februar 2007 #600 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvordan gikk det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå