Gå til innhold

Imax skravler

Imax

Anbefalte innlegg

Deilig med helg! Gleder meg til å ha fri i påsken, fritid passer meg nemlig veldig bra! :ler:

På fredag var vi innom broren min, og vi gjorde ikke så mye annet enn å se på Idol og spise masse godteri. Så det var jo en passende gjennomføring av fredagen.

Lørdag var vi en tur innom Oslo City for å kjøpe litt stæsj på Clas Ohlson, vi skulle henge opp bilde over den nye skjenken vi har kjøpt, så da måtte vi ha knagger. Og mannen fant da selvsagt et tonn med andre ting å kjøpe, bl.a. en tung kjetting! Fikk også kjøpt noen store t-skjorter til, og mannen fikk tak i bukse. Så forsvant lørdagen unna før vi fikk summet oss. På kvelden var vi hos et vennepar og så Wallace and Gromit. Morsomme saker. Skulle gjerne hatt en så dyktig hund! ;)

Søndagen hadde vi store planer om å vaske vinduer, men det slapp vi heldigvis for dagen bare rant unna! En rolig morgen, og så dro vi opp til Sognsvann og gikk en runde rundt. Overraskende mye snø der oppe enda, men det gikk greit å gå likevel. Så da slapp jeg i hvert fall dårlig samvittighet for hunden. Merker jeg ikke orker lange turer nå, og så har kjærsten til bikkja løpetid, så da kan vi ikke treffe henne heller. :sur:

Fikk bakt brød og laget god middag i går. Lagde faktisk riskrem og rød saus for første gang! Det var kjempe godt. Bakt potet og ytrefilet av svin, med brokkolimos. Og en øl (alkoholfri for min del da). Nammenammenamm. Mannen dro på kino med en kompis i går kveld, så kvelden tok jeg alene med litt telefoner (til mormor og til en skravlete venninne) og litt video (Collateral, fremdeles bra selv om jeg har sett den ørten ganger).

I går fikk jeg endelig begynt litt å rydde på maskinrommet (snart babyrom forhåpentligvis). Har hatt en haug med takkekortbilder og fotografier som ligger rundt. Så jeg fikk satt inn alle takkekortbildene i utklippsalbumet mitt. Hadde julekort fra 2001! Når folk sender julekort med bilder er det jo hyggelig å spare på dem. Ikke noe scrapping altså, bare limte dem inn. Fant også en del bilder jeg faktisk har lett etter, så det er jo ikke dårlig. Pælmet en del papirer også, så det var virkelig bra at jeg fikk gjort det. Det var gøy også, og nå er jeg motivert til å begynne på den store utklippsbunken jeg har liggende i kurven... Flylady sier 15 minutter, så da får jeg prøve 15 minutter innimellom for å komme meg til bunns!

Ellers var det en interessant artikkel om informasjonssjefer i Magasinet på lørdag. Kjente meg godt igjen! Telefonen alltid på, pressehenvendelser til alle døgnets tider. Og prøve å svare fornuftig...

Ellers - nok en mandag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så kult at Dum Dum Boys kommer til Øya! :hoppe: Det skal bli kult. Har gitt en billett til en venninne i bursdagspresang, for mannen skal til USA akkurat den uka :grine: Men det er mest synd for ham, for jeg skal ha den med meg, selv med nyfødt unge :sjarmor: Jeg skal i hvert fall prøve! :sjenert:;)

Har møte med sjefen i morgen, for å gå gjennom ting og tang. Det pleier å være ok møter som er konstruktive, og nå er det så lenge siden, så da er det på tide. Så får jeg se om jeg får noen gode innspill på det jeg jobber med. Ikke minst må vi gå mer i detalj på alt vi må ordne til vikaren min kommer 2. mai. Det er jo kun 2 uker etter påske! Tiden flyr virkelig.

Har også satt oss ned for å se på permisjonsfordeling. Vi vet jo hvordan vi vil gjøre det, men jeg skal diskutere det med sjefen min i morgen. Greit å vite at alt er på plass. Sikkert et tonn med andre skjemaer som også skal fylles ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det påske og FRI! Jeg må si jeg greier meg fint hjemme alene på dagen og gjøre ingenting! :sjarmor: Tror jeg skal bli en god hjemmeværende hustru. I dag har jeg bakt brød og laget kake, som vi skal ha med oss på fjellet. Tror jeg skal lage en eller to kaker til i dag, og ha i fryser'n, for jeg har bursdag på mandag, 2. påskedag. Og da er det jo greit å ha en kake på lager til jeg kommer hjem fra fjellet.

I morgen drar vi på hytta på fjellet. Satser på svært korte skiturer og lange dager i solveggen! :briller2: Og masse lesing og knasking. Kommer sikkert til å gå opp et tonn i vekt denne uken! :sjarmor: Det skal bli deilig å komme opp å se noe annet enn byen. Det er i hvert fall deilig å ha fri fra jobben, selv om jeg må innrømme at jeg tenker litt jobb enda. Men sånn er det vel.

GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Da er det jammen meg mai med sol og varmt vær! Deilig, jeg elsker våren! :hjerter_rundt:

I går hadde jeg samling med noen grupper på jobben som jeg har ansvar for. Vi ble 12 stykker, bare damer, gutta hadde backet ut. Det ble en hyggelig kveld, med passe dose faglig og sosialt. Og grilling er jo midt i blinken på en fin vårkveld.

I kveld er det fest på jobben, som har vært "utlyst" som avslutningsfest for regnskapsmedarbeiderene hos oss, som har blitt overført til en annen del av konsernet. Så viser det seg at det faktisk er sommerfesten. Flere her på kontoret er passe snurte, for sommerfesten pleier vi å ha i juni og ingen har egentlig fått vite noe om at det bare er denne festen før sommeren. Av og til lurer jeg på hvordan folk i avdelingen min klarer å informere om ting... :sjenert:

Har fått med meg at George Michael kommer til byen i oktober. Så i morgen skal jeg benke meg til foran spektrum og sørge for å få billetter. Jeg og venninnen min skal dra, vi var på konserten i Drammenshallen, når var det, var det 1988? Uansett må en gammel Wham! fan som meg se å komme seg dit. Så oktober blir konsertmåneden, har kjøpt billetter til Pink også. Så får mannen være barnevakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg så også at det er konsert med George Michael i høst, den tror jeg at jeg må få med meg! Wham! var jo en del av ungdomstiden vår, og når jeg ikke fikk sett dem da, så er denne konserten noe å få med seg :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var billettene i boks. Måtte stå ca 1 time i kø (kom en halvtime før det åpnet), men det gikk jo greit. Så da blir det George Michael i oktober, det skal bli fett! :hoppe: Marillia, håper du får billetter også (og neste gang må du jo rope da, så kjøper jeg til deg også, jeg skulle nemlig bare ha 2 billetter).

I går var vi en tur på IKEA. IKEA lørdag kveld er faktisk ikke å forakte. Det var sånn passe tomt der, og man slapp å bli superstressa av alle folkene som pleier å være der. Vi så etter kommode og seng til ungen, men fant bare seng. Og en bokhylle og en CDhylle da (man kjøper alltid litt ekstra!).

I går gikk jeg og mannen en fin tur fra Frognerseteren og ned til Midtstuen. Vi tok trikken opp, og hadde egentlig tenkt å komme oss ned til Sognsvann, men det var for mye snø :overrasket: Glemmer jo helt at det ligger så høyt, så det var rett og slett ikke mulig å gå på beina på skogsveiene. Så vi holdt oss til hovedveien, og gikk en runde som viste seg å være helt passe. Til slutt kom vi inn på korketrekkern og ned til Midtstuen. Så da var det bare å ta trikken ned igjen. Det aller deiligste var jo at det nesten ikke var en kjeft der. Lørdager er tydeligvis ikke tur-i-marka-dag, det er nok søndager det.

En irriterende ting da, det var at på et av stedene vi stoppet la jeg igjen båndet til bikkja, og det merket jeg ikke før vi var kommet laaaangt nedover. Så vi gadd ikke å gå og hente det, så da er jeg et hundebånd mindre. Lurte litt på hvordan det skulle gå med bikkja på tbanen, Majorstuen og her på Grønland uten bånd, men heldigvis er han så snill, og med godbiter i lomma gikk det kjempe greit. Nå har jeg vel en unnskyldning til å kjøpe et nytt bånd!

På turen gikk vi forbi en myr som det fremdeles lå en del snø og is på. Og så var det en rar durelyd. Vi stoppet opp, og jammen meg var det ikke en million (ok da, kanskje bare 20-30 ;) ) frosker i vannet! Det var utrolig morsomt. Og så så vi to store klumper med noe som kunne se ut som halvsmeltet is, som ikke var is, men tusenvis av egg! Har aldri sett sånn før jeg, følte meg som en 1. klassing på tur med O-faglæreren i skogen :ler: Vi ble stående lenge, for det var litt morsomt å se. Deilig med en tur i skogen, lenge siden sist, og man får jo virkelig energi av det.

Så er det søndag, og nok en strålende vårdag (eller skal man kalle det sommerdag?). Har ikke så mange planer, så får vi se hva vi får ut av dagen etter hvert. Kanskje en tur på plantasjen, selv om jeg lurer fælt på om jeg orker. Det er sikkert et tonn med mennesker der. Så må vi også begynne å gjøre noe på kontoret, men siden det er så fint vær blir det nok mye tid på verandaen med kald is! :sikle:

Endret av Imax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Billettene er dessverre utsolgt, venninnen min var litt treig med å bestemme seg, og da blir det sånn. Igjen... :sur:

Jeg skulle heller ha blitt med deg, Imax!

Plaster på såret er at jeg har billetter til en annen 80-tallsgruppe ;)

Endret av Marillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Oj, hva har du fått billetter til da Marillia?

Vi har vært på hytta på sørlandet fra 17. mai til i dag, lørdag 20. mai. Tok 2 fridager, og en laang helg! Deilig, selv om det har øst pøst ned hele tiden :grine: Men deilig å komme seg vekk, vi har tatt det rolig. Har faktisk fått med oss to kinoer: MI3 og Da Vinci koden. Den første var overraskende bra, du får det du vet du får, men jeg synes den var grei og bra action jeg. Og si hva du vil, Tom Cruice er kanskje en idiot, men en super skuespiller!

Når det gjelder Da Vinci koden var det en svak firer synes jeg. Manglet litt av trøkket og det skumle fra boken synes jeg. Litt lite Opus Dei og han skumle presten, og litt lite kodeløsning, du fikk alle svarene kastet mot deg. Men absolutt underholdende. Men kunne vært hakket mer thriller og mindre action. Og hun franske dama og Tom Hanks hadde ikke spesielt god kjemi, og var hun kanskje litt ustø på engelsken? Hun virket litt opplesende. Ja, ja. Mye hype i hvert fall.

I morgen begynner vi tapetsering av maskinrommet. Har malt listene 2 ganger, men det ser ut som om jeg trenger å ta ett strøk til. Ja, ja. oppussing tar alltid litt tid. Men det er i hvert fall søndag i morgen, så enda en dag til før jeg må på jobb igjen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

På tide å følge opp denne dagboka også, snart er jo svangerskapet over (håper jeg :sjenert: ).

I går hadde vi besøk av et vennepar, så den hjemmeværende husmoren lagde St.Hans middag. Det var egentlig ganske enkel mat, men utrolig godt! Her er menyen:

Forrett: Asparges med hollandaisesaus

Hovedrett: Steinbit med persillesaus som jeg serverte med fløtegratinerte poteter

Dessert: Balsamicomarinerte Jordbær med mascarponekrem

Hadde vært oppi lia her og fant noen grønne blader, hvite blomster og et par nyperoser som jeg la over bordet. Her om dagen fant jeg også et hefte med serviettbretting, så jeg tok en ny vri på serviettene også. Det var utrolig hyggelig og veldig, veldig godt. Forretten og desserten gikk veldig raskt (min venn Toro hjalp til med sausen), og fisken gjorde nærmest seg selv også. Veldig fornøyd, og gjestene var fornøyde også. Så vi hadde en hyggelig kveld, de gikk i halvett-tiden.

I kveld skal vi sitte barnevakt for et vennepar, men da har antakelig (eller forhåpentligvis) ungen lagt seg. Et tredje vennepar kommer innom med sitt barn (som også skal sove, håper vi), så da sitter vi der og koser oss litt i kveld med litt snacks og Settlers.

I morgen er vi invitert på grilling hos svogeren min (han som var gift med min avdøde søster), han og samboeren har flyttet til nytt hus. Det skal bli hyggelig å treffe dem igjen. Har mindre og mindre kontakt med ham nå (nå er det 5 år siden søsteren min døde), så det er kanskje ikke så rart, men det er hyggelig å holde kontakten, han er jo familie enda. Den nye samboeren hans er også veldig søt, så det blir nok bra å treffes igjen.

Ellers er det jo lørdag, og solen var her, men nå har den stukket av bak skyene igjen :sur: (jeg sitter på verandaen med pcen, men har på fleecejakka...)

Nå skal jeg inn og bake en liten sommerkake jeg kan ta med på grilling i morgen tenker jeg. Lørdager er deilige! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor søndagen blir av? :klø: Soser rundt. Har pyntet sukkerbrødet med masse krem og friske jordbær (tror jeg hadde et lag med bananer også), som vi skal ta med på grilling hos svogeren min i dag. Har aldri laget bløtekake med friske bær, men håper det blir godt. Ellers synes jeg det ser ut som om regnet kommer snart, så kanskje det blir innevær. :sur:

Det gikk greit å sitte barnevakt, ungen sovnet etter hvert, og våknet et par ganger, men det gikk greit å få ham til å sove igjen. Så vi fikk med oss mesteparten av kampen mellom Argentina og Mexico. Dvs. jeg satt og strikket litt på babyteppet (plukker opp fra kanten, og det er så himla pirkete), så det er vel grenser for hva jeg fikk med meg av det som skjedde på skjermen. Det andre venneparet meldte avbud, hun er gravid igjen og utslitt og kvalm. Savner det ikke! Mor til ungen vi passet kom tilbake i halv tolv-tiden, så da skravlet vi litt før vi dro. Fikk hele fødselshistorien hennes, og overraskende nok var den ikke så dramatisk (hun pleier alltid å være dramatisk i fortellingene sine). Så det var jo nærmest betryggende.

Da får vi bare fortsette å nyte denne søndagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en hyggelig ettermiddag hos svogeren min og hans hyggelige samboer. Det var på tide å treffe dem igjen, og praten gikk lett. Lurer på om hun er gravid, hun drakk ikke vin ;) Spurte ikke jeg, vi får vel tidsnok vite om det vil jeg tro. Hadde jo vært litt morsomt om vi fikk barn på samme alder.

I dag inviterte jeg mormor til kaffe og kake, siden jeg hadde kake igjen fra i går. Jeg hentet henne i bil og vi satt ute på verandaen og koste oss. Hun var her et par timer, og det er jo hyggelig for henne å komme seg ut litt, samtidig som jeg slipper å ha så dårlig samvittighet fordi jeg ikke besøker henne. Men jeg må si at jeg irriterer meg over at hun klager sånn, bl.a. klager hun på at mamma aldri besøker henne. Makan! :frustrert: Jeg blir sur jeg, og sier i fra at jeg synes det er urettferdig gjort av henne. Mamma tar jo mormor med på turer, inviterer på søndagsmiddag/kaffe sikker annenhver søndag, og ringer hver dag. Nå skal mamma og pappa ned på hytta, og mormor er med. Mamma dro til og med til England med mormor for et år siden. Jeg er sikker på at mutter'n kunne tenkt seg morsommere turkamerat enn sin 90 år gamle mor. Likevel stiller hun opp. Og så er mormor så sleivkjefta og klager. Sånt blir jeg sint av (som i vinter da jeg kom på besøk, så sa hun at det var såå sjelden jeg var der, selv om jeg hadde vært der noen uker før og ingen av de andre barnebarna besøker henne). Ja, ja. Mamma mener jeg bare må overse det, men jeg blir sint på mammas vegne når mormor sier sånt, og vil ikke la sånt stå usagt. Men ellers, hyggelig med besøk da, jeg vet jo hvor mye det betyr for mormor.

I morgen kommer niesene mine på besøk sammen med svigerinnen min. Håper det blir opphold, så jeg kan ta dem med opp på minigolfen på Ekeberg. Hvis ikke får vi finne på noe annet. Bowling kanskje? Hm. Får tenke litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har inntrykk av at de eldre har to ting til felles, de blir mer "trollete" og de elsker å snakke om sykdommer :forvirret:

Bestemoren min er som din, og hun er like bortskjemt med barn som tar henne med på tur, inviterer på middag osv. Standardhilsen når vi kommer på besøk: Og jeg som trodde jeg ikke skulle få se dere mer! :murvegg:

Mamma sier at jeg må sparke henne hardt om hun blir sånn, og gjett om jeg skal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan garantere deg M, at moren din blir likedan :ler: Sånn er det bare tror jeg. Man får heller prøve å være den fornuftige part, men det er ikke lett å unngå at man blir fornærmet...

I går var vi og så på Poseidon. Grei actionfilm uten de store overraskelsene. Underholdende i hvert fall. Jeg synes det har vært så få filmer jeg hadde lyst å se på kino, så når det endelig kom en, måtte vi bare gå med en gang (for gudene vet når jeg får gått på kino igjen når ungen er ute!).

Ellers nyter jeg bare solen og varmen mens den er her, samtidig som jeg får med meg overraskende mye fotball for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk akkurat en telefon fra sjefen min, som ville fortelle meg at en kollega i avdelingen er lagt inn på sykehus med kraftig spredning av kreft og at hun kun har dager igjen å leve... Det er grusomt :( Hun fant en kul i magen i mars, og ble operert kort tid etter, og nå er det altså snart slutt. Helt utrolig hvor fort livet kan snu seg. :sjenert: Blir kjempetrist, hun har alltid vært en vital og sprudlende dame med ekstrem kunnskap og omtanke for andre. Og så bare 62 år gammel. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt SKIKKELIG husmor altså! (men jeg må innrømme at jeg har hatt tendenser før også :ler: ) Har en venninne som sier jeg er husmor med røde strømper, litt av en motsigelse!

I dag har jeg nemlig ryddet i mannens klær :overrasket: Det er jo litt sykt må jeg innrømme, men jeg blir så sprø av at han aldri finner klær, at det er aldri plass til å legge klærne i skuffene, at han lar skuffene stå ute fordi de er så fulle (og da går det ikke an å lukke skapdøren). Pluss at han har hatt sokker og truser inne på badet, og vi trenger de hyllene til babystuff nå. Så jeg brettet opp armene og tømt alle skuffene og ryddet opp. Jeg synes nemlig han har hatt litt mange t-skjorter og sokker, og her er hva jeg fant:

50 t-skjorter

64 par sokker (da ikke medregnet 11 sokker uten partner)

:overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

Det betyr jo i praksis at mannen kan gå med ny t-skjorte og nytt par sokker HVER DAG I TO MÅNEDER! Helt sinnsvakt. Ikke rart skuffene er fulle! :sjenert:

Så nå har jeg pælma ut mange sokker og t-skjorter, og strukturert skuffene litt. Har laget lapper og hengt på skuffene (vi har skyvedørsgarderobe med nettingskuffer). Det er til og med plass i noen av skuffene!

Nå burde nok Flylady være fornøyd med meg, selv om feministen i meg har det litt vondt nå, siden jeg har ryddet i mannens klær. Men det føles godt også da, og så skal jeg ha det litt moro med mannen og lage en liten quiz på hvor mye han har av hver ting. (ok, jeg vet jeg har syk humor) ;)

Ellers venter jeg bare på at jeg skal få ånden over meg og begynne på stelleveska... :sjenert:

Endret av Imax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding i kveld om at kollegaen min døde i ettermiddag. Det er så utrolig trist :grine: Tenk, jeg jobbet sammen med henne i mars, og nå er hun død. Så da blir det vel begravelse i løpet av neste uke, og jeg drar dit hvis ikke noe annet viktig skjer før det. Livet er skjørt, det er det eneste som er sikkert. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ringte pappa meg fra hytta og sa at bikkja var blitt syk. :tristbla: Han hadde pepet og ville ikke gå. Blir jo litt stressa, for å si det sånn. Så jeg ringte til veterinærvenninnen min for å høre hva det kunne være. Det er jo umulig å si da. Ikke noe hoggormbitt eller lignenede virket det som. Bikkja har visst nesten sovet hele dagen i går, og er slapp og sånn på morgentimene i dag også, men er litt bedre. Ja, ja. Ikke noe morsomt når dyret er sykt, og langt borte :grine:

Ellers var det jo litt rart å være på jobben igjen. Vikaren min er godt i gang og gjør en god jobb så vidt jeg kan se. Litt rart å se at hun håndterer mine ting helt uavhengig av meg! Men betryggende også, tenk om hun hadde vært helt useless...

Nå har mannen ferie, og mens vi venter så må vi se om vi kan finne på noen ting å gjøre. Ellers blir jeg sprø tror jeg. Vi får se hva vi får til.

Nå er det i hvert fall helg og det blir vel VM-kamper denne helgen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt morsom ting: Jeg har lagt inn agent på finn.no på søk på stillinger innenfor mitt felt. Så dukket det opp en stilling som jeg tenkte, "den kan jeg jo søke på", og så gjorde jeg om en gammel søknad og CV, og sendte inn på e-post. Og i dag fikk jeg telefon med spørsmål om jeg vil komme på intervju :overrasket: Så jeg skal faktisk på intervju i morgen (så når får Jack-Jack søren meg holde seg inni magen noen dager til!). Har ikke sagt noe om at jeg er gravid (og HØYgravid), så de skal nok få et sjokk når jeg dukker opp med magen min :sjarmor: Jeg er veldig spent på reaksjonen. Men jeg skal jo bare ha permisjon frem til jul, og uansett har man jo 3 måneder oppsigelsesfrist, så hvis de virkelig vil ha meg, satser de vel kanskje på meg for det? Det er ikke dødsviktig for meg å få denne jobben, så hvis fødselen begynner i dag eller de tenker at det er useless å satse på en gravid dame, så betyr ikke det så veldig mye. Men morsomt er det uansett. Så håper jeg at jeg får med meg intervjuet i morgen i hvert fall! ;)

Bikkja har visst kommet seg godt i løpet av helgen, men var sliten og uttafor i flere dager. Puh, jeg blir superstressa når bikkja er syk, det er så trist! :grine: Men nå er alt bra, så da får han vel nok kos og godbiter som bare det vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuet gikk greit, fyren var overraskende lite fokusert på magen min (han visste vel ikke helt hvordan han skulle håndtere det?) :sjarmor: Jeg begynte jo hele greia med å si hvor langt jeg var på vei (han så ganske overrasket ut da jeg sa jeg hadde termin i går) og hvor lang permisjon jeg skal ha. Jeg sa jeg hadde forståelse for at de sikkert ønsket å ansette raskt, og det bekreftet han. Han sa han måtte sjekke med oppdragsgiver (det er et rekrutteringsbyrå) om hvordan det lå an med å begynne etter jul. Han sa det jo kunne bli en utfordring å stille på flere intervju i juli også (da sa jeg, ring, så skal jeg se hva jeg får til! :ler: ). De har vel i teorien ikke lov til å diskriminere meg fordi jeg er i permisjon, men jeg skjønner jo at de gjerne vil få noen på plass.

Ellers gikk intervjuet greit, jeg opplever at jeg fikk frem det jeg ville si og svarte greit og pragmatisk på spørsmålene. Beskrivelsen av stillingen virket nok hakket over det jeg hadde tenkt meg (og som jeg direkte kvalifiserer meg til; dette er en sjefstilling, utvidet i forhold til den jeg har i dag, og han sa de hadde direktørfolk inne til vurdering). Så jeg tror nok jeg ikke får jobben rett og slett fordi de ønsker en med mer erfaring og ikke en junior som meg (uavhengig av magen). Men det var nyttig med et intervju, en stund siden sist! Han sa også at nå hadde de meg i arkivet og ville kontakte meg vedr. andre stillinger dersom det skulle være aktuelt, så det er jo fint da.

Egentlig var det greit å være på intervju, så gikk jo tiden litt! Venting er ikke noe jeg er god på egentlig, så da er det jo greit å fylle opp dagen med ting og tang. Og så er det jo uansett en god historie: Den dagen (eller dagen før) du ble født jenta/gutten min, så var moren din på jobbintervju! :ler:

Det pøsregner og jeg er daff og sliten. Mannen er litt daffers han også, men tror han begynner å bli spent på den forestående begivenheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...