Gå til innhold

Tinder - Match med en ung jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

forstår ikke helt hvorfor en MANN ønsker slik kontakt med en ung jente... hva er gale med damene på din alder? samme gjelder henne... hvorfor ville ha kontakt med en gammel (i forhold til seg selv) mann?? jeg er 23 og kunne aldri tenkt meg noe slikt Anonymous poster hash: a8987...cc7

Jeg er en mann på 23 og vet du hva, jeg har pult flere over 40, og enda flere under 30. Det skjer faktisk men denne dobbel standarden kommer alltid inn slik at saken kommer i et dårlig lys.

Anonymous poster hash: 05082...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Jeg har jobbet veldig hardt de siste par årene og har ikke tatt meg tid til dating. Før dette var jeg i et langvarig forhold. Så jeg er litt rusten kan du si.

Jeg lastet ned tinder, som skrevet, av ren nysgjerrighet. Jeg tar ikke dette så veldig høytidelig, så jeg tenker at jeg får se hvordan det utvikler seg. Svaret hennes var også ganske diffust. Hun sa hun får se litt etter hvert... Men hun virker absolutt ikke som typen til å ha korte hook-ups, men jeg tror heller ikke hun søker etter noe veldig seriøst.

Anonymous poster hash: 06dd3...46a

Om geografisk nærhet er ok så forslå en middag på et ok sted. Gi et par alternative dager. Uansett hvordan man møtes så er det veldig greit å ta et ekte møte for å sjekke litt kjemi.

Husk at dersom hun er født på våren så var hun russ nå i vår, og er i gang med førsteåret av studiet sitt, og pappa'n hennes er antageligvis på din alder.

Under den middagen kan det være greit å sveipe innom hensikten med å bruke Tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 år gammel jente selv, og matchet med en utrolig kjekk og koselig fyr på 36 år for et par mnd siden. Vi har snapchattet masse om alt og ingenting… skulle møtes for en is, men har bare blitt med det. Bare litt uforpliktende flørt :)



Anonymous poster hash: a109a...c0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en mann i starten av tjueårene og har fått matcher på Tinder med damer i slutten av 30-årene og helt i starten av 40-årene. Har truffet noen få av dem for uforpliktende sex.

Kan ikke se at dette er noe annerledes enn det TS skriver om. Han har jo ikke en gang hatt sex med dama han nevner og enda er det noen her som biter hodet av ham. Typisk dobbelmoral fra enkelte kvinner.



Anonymous poster hash: 4c758...ebf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...