Gå til innhold

Tinder - Match med en ung jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en singel mann på litt over 40 år. Jeg har nettopp lastet ned tinder da jeg var litt nysgjerrig. Jeg har ikke fått så mange matcher, men nå nettopp fikk jeg en match med en flott ung pike på 19 år! Vi har snakket litt og hun går et rimelig hardt studium, så hun virker som en ordentlig jente. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå fremover nå. Jeg vil ikke gå for fort frem eller skremme henne vekk. Noen tips?

Anonymous poster hash: 06dd3...46a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammel gris er hva du er.

Anonymous poster hash: 27761...ef8

• Liker 2
Skrevet

Hei! Jeg er en singel mann på litt over 40 år. Jeg har nettopp lastet ned tinder da jeg var litt nysgjerrig. Jeg har ikke fått så mange matcher, men nå nettopp fikk jeg en match med en flott ung pike på 19 år! Vi har snakket litt og hun går et rimelig hardt studium, så hun virker som en ordentlig jente. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå fremover nå. Jeg vil ikke gå for fort frem eller skremme henne vekk. Noen tips?

Er dette et seriøst innlegg eller spøk? :skratte:

• Liker 3
Skrevet

Er dette et seriøst innlegg eller spøk? :skratte:

Hvorfor skulle det være en spøk?

Skrevet

Er det forresten jus hun studerer? Har hørt at det er endel press der for dyre klær etc. Jentene der ønsker seg ofte sugar daddys.

• Liker 4
Skrevet

Gammel gris er hva du er.

Hvorfor er jeg en gammel gris? Hun likte meg jo hun også.

Skrevet

Er det forresten jus hun studerer? Har hørt at det er endel press der for dyre klær etc. Jentene der ønsker seg ofte sugar daddys.

Nei, ikke juss.

Skrevet

Ehm dere vet at dette skjer ganske ofte ja? Skjønner ikke helt hvorfor det skulle være en spøk...

Anonymous poster hash: 05082...c7f

Skrevet

Tenåring enda, yuck.

Anonymous poster hash: c5f8d...9c3

Gjest Lille-pus
Skrevet

Du er altså over 40, men har gjennom de siste 20 årene ikke helt fått draget på hvordan du sjekker yngre kvinner/jenter?

Spørsmålet er om dere har samme hensikt med å være på Tinder.

Hva ser du etter, og hva ser hun etter?

• Liker 1
Skrevet

jeg er i tjueårene som har flere matches med damer i 40 årene, er det like galt? har tilogmed ligget med ei.

til ts: ta det rolig, hold løs og ledig tone og unngå masing. Har selv stort hell med å ta styringa ved å heller si at vi skal møtes isteden for å spørre om hun vil. Rett på sak og glimt i øyet

Anonymous poster hash: 3dafb...fe3
Skrevet

Hvorfor er jeg en gammel gris? Hun likte meg jo hun også.

Noen ganger kan selve applikasjonen fryse i noen sekunder og man kan da i en rask rekkefølge ha trykket hjerte på profilene. Andre ganger kan det skje rent automatisk, som om hjernen registrerer "Fint ansikt - trykk hjerte". Ikke for å ta fra deg den gode følelsen du åpenbart sitter med, men det kan jo være andre plausible muligheter. Eller? ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en gammel gris selv, og det hender rett som det er at jeg får match med 19-20 åringer :danse:

Anonymous poster hash: d0d64...058

Skrevet

Du er altså over 40, men har gjennom de siste 20 årene ikke helt fått draget på hvordan du sjekker yngre kvinner/jenter?

Spørsmålet er om dere har samme hensikt med å være på Tinder.

Hva ser du etter, og hva ser hun etter?

Jeg har jobbet veldig hardt de siste par årene og har ikke tatt meg tid til dating. Før dette var jeg i et langvarig forhold. Så jeg er litt rusten kan du si.

Jeg lastet ned tinder, som skrevet, av ren nysgjerrighet. Jeg tar ikke dette så veldig høytidelig, så jeg tenker at jeg får se hvordan det utvikler seg. Svaret hennes var også ganske diffust. Hun sa hun får se litt etter hvert... Men hun virker absolutt ikke som typen til å ha korte hook-ups, men jeg tror heller ikke hun søker etter noe veldig seriøst.

Skrevet

Noen ganger kan selve applikasjonen fryse i noen sekunder og man kan da i en rask rekkefølge ha trykket hjerte på profilene. Andre ganger kan det skje rent automatisk, som om hjernen registrerer "Fint ansikt - trykk hjerte". Ikke for å ta fra deg den gode følelsen du åpenbart sitter med, men det kan jo være andre plausible muligheter. Eller? ;)

Men hvorfor skriver hun til meg da?

Skrevet

Ja, men hun må jo selv aktivt ha satt søkeinnstillingene på opp til 40 år?

Anonymous poster hash: d0d64...058

Skrevet

Hvorfor skulle det være en spøk?

Jeg har vanskelig for å se at en mann 40++ skulle ta seg bryet med å skrive et innlegg om dette på KG. I min enkle verden er en mann over 40 ganske så voksen, og blir ikke så lett "satt ut av spill" fordi en ungpike likte han på Tinder.

• Liker 1
Skrevet

forstår ikke helt hvorfor en MANN ønsker slik kontakt med en ung jente... hva er gale med damene på din alder? samme gjelder henne... hvorfor ville ha kontakt med en gammel (i forhold til seg selv) mann?? jeg er 23 og kunne aldri tenkt meg noe slikt

Anonymous poster hash: a8987...cc7
  • Liker 1
Skrevet

Ja, men hun må jo selv aktivt ha satt søkeinnstillingene på opp til 40 år?Anonymous poster hash: d0d64...058

Nei, det er automatisk alle aldre. Så med mindre hun har oppdatert filteret selv så vises det folk i alle aldre.

Anonymous poster hash: 05082...c7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...