AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Hei mennesker! Jeg har en samboer som har alopecia areata. Vi oppdaget det for litt over et år siden, og det har ikke blitt særlig værre, men ikke særlig bedre heller. Han synes dette er meget kjipt, noe jeg skjønner, for det er jo ikke gøy å miste hår flekkvis i begynnelsen av 30-årene. Er det noen der ute som lider av det samme, og evt har prøvd noe som virkelig hjelper? Er det noen vits å be om å bli henvist til hudlege, er det noe de evt kan gjøre? Eller må vi rett og slett vente å se om det går over? På de fleste lenker jeg har lest på nettet står det at over 50% får tilbake håret etter 1-2 år. Han har liksom ikke helt skallede flekker heller, det er hår der, men disse hårene er helt hvite, så flekkene ser hårløse ut. (Det er forresten snakk om håret på hodet). På forhånd, takk for tips/råd. Anonymous poster hash: 773fd...3ed Anonymous poster hash: 773fd...3ed
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Dette er det meg bekjent ingenting annet å gjøre med enn å akseptere, og å gjøre det beste ut av situasjonen. Tror hun kan få dekket utgifter til parykk dersom dette er et behov.Anonymous poster hash: 9c9ab...8e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå