AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Knust mobil, trenger ny. Er det noen som vet ca hva Samsung s5 med Telenor M kommer på hvis jeg skal kjøpe den på elkjøp? Nettet viser bare priser for telefoner uten operatørlås/abonnement. Anonymous poster hash: cfdf9...211
-Jiinxs- Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 På Telenor sin sider går mobilen for 1kr, de har sikkert noe lignende i butikken til Elkjøp. (tipper jeg)
Klatt Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Nja Leon, det der er et helgetilbud. Tviler på at det er ordinærprisen. Med Telenor Medium 499 tipper jeg du betaler.. rundt en tusenlapp. Kanskje til og med 1500.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Knust mobil, trenger ny. Er det noen som vet ca hva Samsung s5 med Telenor M kommer på hvis jeg skal kjøpe den på elkjøp? Nettet viser bare priser for telefoner uten operatørlås/abonnement. Anonymous poster hash: cfdf9...211 Har du sett i kundeavisa? den ligger på nett vanligvis. Anonymous poster hash: b3f12...f2c
-Jiinxs- Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Nja Leon, det der er et helgetilbud. Tviler på at det er ordinærprisen. Med Telenor Medium 499 tipper jeg du betaler.. rundt en tusenlapp. Kanskje til og med 1500. Okey, jeg bare såg at det stod 1 øre og så klikket jeg vekk.
umwar Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Ikke Telenor da, men Tele2 har den for 1 kr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå