Gå til innhold

Hjelp til planlegging av date!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp begynt å date en mann. Hatt 2 dates så langt og jeg har virkelig sansen for han.

Og om 2 uker har jeg lyst å ta med han på en tur i naturen. Med telt,bål,mat og vin. Evt fiske vis det vann i nærheten.

Høres det okei ut? Har dere noen bedre forslag?

Og har dere noen forslag til hvor jeg kan ta han med (i området Oslo/Akershus)?

Anonymous poster hash: 0d597...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes planen din høres helt fortryllende ut! Spesielt om dere kan holde rensligheten på topp, bare ettersom at det er helt i starten og man kan være lit mer sjenert. hehe. Ta med litt ekstra wipes og evt høvel om du pleier å shave slikt selv om han er mann. Da kan kose-stundene i teltet bli bedre og;) men om ikke er det topp det og!

Hvis jeg hadde vært invitert på dette - og fått muligheten til å gi slipp på det sosiale rundt shave osv og det fortsatt var akseptert og avslappende holdninger rundt det å leve = hadde jeg følt at jeg hadde hatt rom for å kunne utvikle meg sammen med dette menneske, legge ned "garden" litt som er viktig i starten av et forhold:3

Jeg er fra akershus selv. usikker på hvor du burde dra. Hvis dere ikke må fiske og å ha vann, passer jo de fleste steder. Enten da helt privat, eller åpent med utsikt, eller helt privat med utsikt? Siste krever evt en klatretur til en topp om dere ikke kjører helt ut. Da kan dere jo heller gå etter utsikten dere vil ha, enn camping område. For finner nok et ok-sted uansett hvor dere kan skjerme dere.

men jeg vil ikke anbefale Sognsvann(oslo). Her er det mye klø-parasitter i vannet. Og føler at det er upassende for en date så tidlig i et forhold (A).

Lykke til

Endret av nannna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...