Gå til innhold

Hvem er denne Sara Nicole Andersen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun melder seg på "alle" reality program og hvorfor omtales hun som miss universe ? Norge har jo ikke vunnet denne tittelen siden Mona Grus er det vell?

Anonymous poster hash: 93ea5...64b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å.... Hu der ass.. Synes hun er ufyselig... Hvertfall det jeg har sett av henne ....

Anonymous poster hash: e159c...0ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.... Hu der ass.. Synes hun er ufyselig... Hvertfall det jeg har sett av henne ....

Anonymous poster hash: e159c...0ec

Hvilke fire er det :), har ikke helt oversikt

Anonymous poster hash: 93ea5...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Hvilke fire er det :), har ikke helt oversikt

Anonymous poster hash: 93ea5...64b

Miss universe,kjærlighetsredet,gullungene og dagens mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun melder seg på "alle" reality program og hvorfor omtales hun som miss universe ? Norge har jo ikke vunnet denne tittelen siden Mona Grus er det vell?

Anonymous poster hash: 93ea5...64b

Hun er Miss Universe Norway 2014. Altså, hun representerte Norway i Miss Universe, men vant ikke.

Så hun vant den nasjonale konkuransen i Norge. Man legger til Universe for å skille mellom Miss Universe, Miss Supranational og andre Miss konkurranser.

Anonymous poster hash: a2189...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente 2012.

(meg over)

Anonymous poster hash: a2189...c0c

Ok Tusen takk for godt forklart :) er ikke så inni i disse misse konkurransene :) men nå forsto jeg litt mer.

Anonymous poster hash: 93ea5...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Det virker for meg søkt å kalle denne h-kjendisen for "missedronning" og "TV-stjerne"... Jamfør det oppslaget i Se&Hør som det var linket til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, takler henne ikke.. Syntes det er synd at hun frontes som Norges "Miss Universe".

Endret av Niennas
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, takler henne ikke.. Syntes det er synd at hun frontes som Norges "Miss Universe".

Helt enig

Anonymous poster hash: 93ea5...64b

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss universe,kjærlighetsredet,gullungene og dagens mann :)

Da er det bare paradise hotell, Robinson og farmen, før hun rykker opp i reality-verden, og blir tatt med på enten SVD eller 71grader nord kjendis :)

Anonymous poster hash: eb365...9a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun melder seg på "alle" reality program og hvorfor omtales hun som miss universe ? Norge har jo ikke vunnet denne tittelen siden Mona Grus er det vell?

Anonymous poster hash: 93ea5...64b

"ble kåret til Norges Miss Universe i 2012" - altså hun som vant den norske konkurransen i 2012.

Anonymous poster hash: 9191f...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Personligheten hennes aner jeg ikke noe om, men FY FAEN FOR EI SNELLE! :wow:



Anonymous poster hash: 65465...089
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til PR-kåt jente skal man lete lenge etter 😂 sånn som dere over har nevnt så er hun med på alle mulige reality-program, og ikke nok med det så dater hun kjendis etter kjendis, sikkert bare for å bli enda mer kjent selv? Virkelig ikke mye å skryte av 😖

Anonymous poster hash: 05ace...a6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...