Gå til innhold

Undersøkeslse: Parswinge med kona?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle lesere

Jeg har en fantasi som jeg har levd med i stillhet i mange år. Først og fremst vil jeg vel egentlig bare diskutere fantasien\temaet med noen, og tenkte å se hva folk tenker og mener om dette, og se om jeg evt. er helt på jordet, eller om det faktis er noen som kunne tenke seg å bli med på noe slikt (rent teoretisk for dette formålets del)

Jeg er en gutt på 30 år, gift med en jente på 31.

Noe som pirrer meg utrolig mye, er å finne et annet par via annonser på nett. Vi e-post avtaler noen «husregler» og deler evt. bilder av oss selv. Deretter avtaler vi en dobbel-date på et koselig sted i byen. Vi møtes, spiser et godt måltid sammen, drikker litt god vin og koser oss. Vi flørter kanskje litt med hverandre? Deretter trekker vi oss tilbake til et avtalt hotellrom. Renslighet er viktig for oss, og vi tar til og med kanskje en dusj og tar på oss noe sexy.

Hva som skjer deretter, er opp til fantasien og stemningen. For min del er ikke «penetreringssex» med den fremmede motparten kanskje førsteprioriteten, men kanskje vi bytter kone/mann for oralsex og berøring. Utover det tror jeg det er vanskelig å planlegge noe, men dette er liksom selve kjernen i fantasien.

Hva mener folk om slike fantasier? Er det noen her som kanskje har gjort tilsvarende og kan dele erfaringer? Er det noen her som kunne tenkt seg å gjøre noe slikt?

Anonymous poster hash: c9431...1c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontaktannonser er ikke lov her inne. Finn et annet sted å gjøre det.

Anonymous poster hash: c3b6f...baa
  • Liker 2
Skrevet

Kremt. Det var faktisk ikke ment som en kontaktannonse i det hele tatt.
Det er et emne jeg gjerne skulle diskutert og fått noen synspunkter på. Det er leit at folk misbruker dette forumet til slikt, og at det da skal overskygge velmente forespørsler

Håper noen andre som ikke er like avfeiende har noe å komme med da :)

Skrevet

Ryddet for kontaktannonse. Forumet skal ikke brukes til sånt.

Irrlys, mod.

• Liker 1
Skrevet

.

Hva mener folk om slike fantasier? Er det noen her som kanskje har gjort tilsvarende og kan dele erfaringer? Er det noen her som kunne tenkt seg å gjøre noe slikt?

Jeg syns sånne fantasier er flotte å ha. Når det er sagt så har jeg stor tro på at ikke alle fantasier fungerer like godt i virkeligheten. Noen fantasier er best som fantasier og ikke å leve ut i virkeligheten. Jeg kunne kanskje sammen med kona tenkt å involvere andre i sexlivet men da mer som "se og bli sett" type ting - kanskje sex i samme rom. Partnerbytte er vi veldig enig i at det ikke er noe for oss.

Hva sier kona di om dette, eller er det bare en fantasi som du har ? Dersom dette ikke kommer 100% fra dere begge, i et trygt og stabilt forhold, så tenker jeg at det ikke er å anbefale.

Hva sier kona di ?

Skrevet

Hei alle lesere

Jeg har en fantasi som jeg har levd med i stillhet i mange år. Først og fremst vil jeg vel egentlig bare diskutere fantasien\temaet med noen, og tenkte å se hva folk tenker og mener om dette, og se om jeg evt. er helt på jordet, eller om det faktis er noen som kunne tenke seg å bli med på noe slikt (rent teoretisk for dette formålets del)

Jeg er en gutt på 30 år, gift med en jente på 31.

Noe som pirrer meg utrolig mye, er å finne et annet par via annonser på nett. Vi e-post avtaler noen «husregler» og deler evt. bilder av oss selv. Deretter avtaler vi en dobbel-date på et koselig sted i byen. Vi møtes, spiser et godt måltid sammen, drikker litt god vin og koser oss. Vi flørter kanskje litt med hverandre? Deretter trekker vi oss tilbake til et avtalt hotellrom. Renslighet er viktig for oss, og vi tar til og med kanskje en dusj og tar på oss noe sexy.

Hva som skjer deretter, er opp til fantasien og stemningen. For min del er ikke «penetreringssex» med den fremmede motparten kanskje førsteprioriteten, men kanskje vi bytter kone/mann for oralsex og berøring. Utover det tror jeg det er vanskelig å planlegge noe, men dette er liksom selve kjernen i fantasien.

Er dere 100% sikre på at dere begge vil dette, og dere er trygge på at forholdet deres vil tåle at en evt dårlig erfaring; Kjør på! Det er, når det klaffer, en fantastisk opplevelse.

Har erfaring, og savner det veldig. Dog er det langt fra alle dette egner seg for, så vær helt sikre før dere hopper i det.

Fikk meg til å savne eksen. :P

Lykke til! :vin:

• Liker 1
Skrevet

Har erfaring, og savner det veldig. Dog er det langt fra alle dette egner seg for, så vær helt sikre før dere hopper i det.

Lykke til! :vin:

Hei, og takk for seriøst svar

Du sier "har erfaring". Heldige deg altså :)

Noe du vil fortelle litt mer om kanskje? Altså ikke masse detaljer om selve akten, men litt om:

- Hvordan kom dere i samtale om å gjøre det i første omgang

- Hvordan fant dere et annet par som dere var komfortable med

- Hvilken dialog hadde dere med det andre paret i forkant

- Hvordan opplevde du\dere selve møtet. (kleint, spennende, koselige osv)

- Byttet dere damer\menn, eller var det mer at dere hadde sex i samme rommet?

- Hvordan var det etterpå

Setter pris på svar :)

Skrevet

Hva sier kona di om dette, eller er det bare en fantasi som du har ? Dersom dette ikke kommer 100% fra dere begge, i et trygt og stabilt forhold, så tenker jeg at det ikke er å anbefale.

Hva sier kona di ?

Nå er det jo slik at jeg ikke har snakket med kona om det enda. Jaj ja, jeg veeeet at det er noe jeg må gjøre, og at vi er to om dette her. Det får forbli en annen gang.

Men først om fremst er det spennende å høre litt detaljer fra andre, og finne ut om dette bare er en fantasi på lik linje med "alle gutter drømmer om trekant med to damer-opplegg", eller om det er noe som faktisk innerst inne er en seriøs fantasi jeg (og hun da forhåpentligvis) ønsker å bygge mer på en gang i fremtiden

Forholdet vårt er perfekt på alle måter enn i senga, der det kanskje er litt kjedelig og tradisjonelt etter min litt eksperimentelle smak. Men om hun (den gangen i fremtiden jeg tør å legge frem dette) kanskje sier "Nei... Dette er IKKE noe for meg". Vel, da har jeg forsøkt, og det får forbli en fantasi jeg tar med meg uopplevd i graven. Dama skal være min for alltid uansett utfall, det er min førsteprioritet:)

Og jeg kunne lett skippa selve partnerbyttet, da jeg kan forstå at det er litt å ta i for de fleste. Men herregud hvor pirrende det bare er å dele rom med et annet par!! :)

Skrevet

Hvis dere skal lage en kontaktannonse så ikke kall dere for gutt og jente. Dere er mann og dame/kvinne.

• Liker 3
Skrevet

Hvis dere skal lage en kontaktannonse så ikke kall dere for gutt og jente. Dere er mann og dame/kvinne.

He he, får jo ta det som et tips også da, selv om jeg / vi er LANGT unna å noen gang skulle gjøre akkurat det, kontaktannonse altså.

Er vel bare jeg som har litt bonds språk, og ikke er særlig bevisst på bruken av mann/gutt og dame/jente. Men det burde man jo være

Skrevet (endret)

Hei, og takk for seriøst svar

Du sier "har erfaring". Heldige deg altså :)

Noe du vil fortelle litt mer om kanskje? Altså ikke masse detaljer om selve akten, men litt om:

Setter pris på svar :)

Vi hadde en kjemi av den sjeldne sorten. Pratet uanstrengt om alt, og sex, og holdninger til emnet, var noe av det første vi virkelig pratet dypt om. Etter "forelsket-perioden", og mye god omgang i tosomhet, ble det mer og mer prat om å invitere flere inn i vår seksuelle verden. Vi var særdeles trygge på hverandre, og konkluderte med: "Hvor galt kan det gå? Hva har vi å tape?"

Vi brukte Cupido som arena for å finne passende partnere. Vi har begge vert heldige med fysikk og utseende, og responsen var over all forventning. Fra å sitte og lure på om det i hele fantes noen med de samme "snuskete" interessene som oss, fant vi raskt ut at det er veldig mange, fra alle samfunnslag. Hadde mange å velge mellom, men gikk for å treffe et par som etter sigende hadde litt erfaring med dette, og som vi hadde en fin dialog med på nettet.

Ikke så alt for mye. Magefølelsen var den vi stolte mest på, og den har som regel rett. Litt chat, utveksling av bilder, og til slutt en telefon-sjekk. Gikk dialogen greit, så avtalte vi fort en date på nøytral grunn, for å finne ut om kjemien oss imellom var til stede (Det er mange "runkere" og falske profiler der ute.)

Det første møtet gikk overraskende lett. Etter en flaske Champagne, bar det rett på soverommet, og jentene begynte å kline og kose med hverandre. Gutta gled naturlig inn i settingen, og kledde av jentene, mens de fremdeles koste med hverandre. Spenningen tok litt overhånd for meg første gangen, så junior var litt "kranglete". Nydelig setting uansett, så det gikk sin gang. :)

I starten satte vi opp et sett med "regler" vi skulle holde oss til, men dette viste seg å bare være et forstyrrende element. De ble etterhvert skrevet om til at regelen er at det ikke finnes noen regler. Det som skjer, det skjer. Når opphisselsen er maks, og akten er i gang, så er poenget at man skal nyte maks. Full fokus på kjønn og nytelse. Det gir det beste resultatet! Ja, vi var alle innom hverandre. Dog ble ikke det første møtet det beste, litt forskjellig "stil" på parene. ;)

Dette er faktisk den beste delen. Vi hadde faktisk mer seksuelt utbytte av å bruke minnene og fantasiene fra treffene våre til å kåte hverandre opp i etterkant av treffene. Bruke erfaringene til å nyte hverandre, og finslipe planene/ønskene for neste treff. Det første møtet ga veldig mersmak, og vi gjorde det igjen. I vårt forhold så var det MMK-trekanter som ble den store favoritten. Min absolutte tenning lå i å se henne nyte, og fokus (håper jeg) var alltid at hun skulle ha maks utbytte - alltid. Ved treff med ekstra mann, kunne jeg lett ha like stort utbytte av å være passiv tilskuer når en annen mann og min elskede hadde het omgang, gjerne fullført, for å så gi 100% når han var ferdig. :)

Når så er sagt. Vi er, dessverre, ikke sammen lenger. Det har vert litt krangling og drittslenging i ettertid, men denne delen av forholdet vårt er fredet. Og respektert. Er evig takknemlig for alle de uforglemmelige stundene vi hadde, og innser at en partner der alt det seksuelle klaffer så perfekt, det finner jeg ikke igjen.

Savner henne ikke akkurat mindre nå. :P

Konklusjon:

Er dere 100%, og da mener jeg 100, ikke nøl. Prat mye, sett grenser. Tenk konsekvens; Hva hvis det ikke blir sånn som dere så det for dere? Vil forholdet tåle en "fiasko"? Sjalusi; Er dette et tema?

Nyt hverandre, kjør på! :vin:

Endret av Lettkverulerende
  • Liker 3
Skrevet

Sats heller på å danse swing, du (det var det jeg trodde du mente da jeg leste overskriften)

Anonymous poster hash: 9abd0...ad5
  • Liker 1
Skrevet

Ikke gjort (enda), men vi snakker om å ta oss en tur til nederland for å dra på fun4two bare for å fått testet oss selv litt ført. Altså være i et rom hvor mange har sex også ta det derfra :)

Skrevet

Ekkelt. Sex er ment for to personer som elsker hverandre.

Anonymous poster hash: afdae...e1f
Skrevet

Ekkelt. Sex er ment for to personer som elsker hverandre.

Anonymous poster hash: afdae...e1f

Ok, om du mener det, hva gjør du i en slik tråd?

• Liker 3
Skrevet

Nyt hverandre, kjør på! :vin:

Hei igjen

Tusen takk for interessant og spennende svar. Jeg setter stooor pris på det, virkelig :)

Moro å høre at dere hadde så fint forhold til det hele, det unner jeg alle å ha, uansett sexliv. Er jo leit at forholdet endte da. Altfor mange gjør det dessverre :(

For min del blir det nok å ta tiden litt til hjelp, og se hvordan ting utvikler seg. Jeg må nok innrømme innerst inni meg at jeg tviler på om dette er noe for dama. Men det er en fantasi, en sterk fantasi, og fantasier skal få lov til å leve videre. Hvem vet, en dag må jeg jo spørre henne.

Takk for alle svarene og PMene jeg har fått. Føler at jeg nå har et litt bedre overblikk over realiteten til noe jeg kun så for meg i hodet og i drømme.

Skrevet

Ikke gjort (enda), men vi snakker om å ta oss en tur til nederland for å dra på fun4two bare for å fått testet oss selv litt ført. Altså være i et rom hvor mange har sex også ta det derfra :)

Hm, dette har jeg ikke hørt om før.

*google* :)

Lykke til om dere noen gang skulle gjøre noe slikt. Personlig ville jeg foretrukket en mer intim og personelig par-date" tror jeg.

Skrevet

Sats heller på å danse swing, du (det var det jeg trodde du mente da jeg leste overskriften)

Anonymous poster hash: 9abd0...ad5

Jeg ser jo nå det selve overskriften var litt dustete og misvisende i forhold til hvordan det hele utviklet seg. Men jeg har ingen særlige ord for akkurat dette, da slike ting er vanskelig å forklare til tider.

En swing hadde vært flott det, men for meg som ikke eier rytme eller "swing" i beina så er det på kanten til at overskriften og sakens alvor er mer oppnålig for meg enn det å faktisk danse en skikkelig swing :)

Skrevet

Hm, dette har jeg ikke hørt om før.

*google* :)

Lykke til om dere noen gang skulle gjøre noe slikt. Personlig ville jeg foretrukket en mer intim og personelig par-date" tror jeg.

Takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...