AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Del Skrevet 7. september 2014 Hei! Dette er egentlig litt pinlig å spørre om, men er det noen her som har peiling på hvor kjendisene vanker i Oslo? Anonymous poster hash: f87f3...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Del Skrevet 7. september 2014 De henger på Angst. Anonymous poster hash: 70942...46d Anonymous poster hash: 70942...46d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Del Skrevet 7. september 2014 Baroque i Oslo. Der er det mest bloggere og realitykjendiser da, som Paradise Hotel osv.. Klassifiseres vel som C-kjendiser Anonymous poster hash: 5a665...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Del Skrevet 7. september 2014 Baroque i Oslo. Der er det mest bloggere og realitykjendiser da, som Paradise Hotel osv.. Klassifiseres vel som C-kjendiserAnonymous poster hash: 5a665...48c Stemmer ikke, da jeg møtte Aksel Hennie der i går Anonymous poster hash: f87f3...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #5 Del Skrevet 7. september 2014 Angst og utestedene på Solli plass. Anonymous poster hash: ed798...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 7. september 2014 #6 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Lorry (henger litt eldre kjendiser) og Skaugum. Samt Angst. Kommer litt ann på hvilken kjendiser du vil se! Endret 7. september 2014 av Atheena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Del Skrevet 7. september 2014 Skaugum, Solli, Angst/youngstorget, samt har jeg sett endel tattis-kjendiser på løkka. Anonymous poster hash: 86914...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #8 Del Skrevet 7. september 2014 Det er vel ingen credda kjendiser som henger på Solli plass? Der finner man nok mest avdanka Paradise Hotel-deltagere og muligens en glamourmodell eller to. På Angst henger de fleste, både dag og natt. Har også møtt på litt ymse kjendiser på Bar Vulkan og på Grünerløkka. I det siste har en del begynt å ta drinker på taket til The Thief. Anonymous poster hash: 51733...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 7. september 2014 #9 Del Skrevet 7. september 2014 Hvor kan jeg treffe på LKE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaBergseng Skrevet 7. september 2014 #10 Del Skrevet 7. september 2014 Hvor kan jeg treffe på Thoralv Maurstad og Henki Kolstad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 7. september 2014 #11 Del Skrevet 7. september 2014 Hotell Cæsar og Grand Hotell. (Olsenbanden møter kongen og knekten) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaz Skrevet 7. september 2014 #12 Del Skrevet 7. september 2014 Hvor kan jeg treffe på Thoralv Maurstad og Henki Kolstad. For å møte Henki Kolstad må du vel strengt tatt reise bakover i tid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #13 Del Skrevet 7. september 2014 Det er vel ingen credda kjendiser som henger på Solli plass? Der finner man nok mest avdanka Paradise Hotel-deltagere og muligens en glamourmodell eller to. På Angst henger de fleste, både dag og natt. Har også møtt på litt ymse kjendiser på Bar Vulkan og på Grünerløkka. I det siste har en del begynt å ta drinker på taket til The Thief.Anonymous poster hash: 51733...edf Klart det er det. Jeg har sett flere!Anonymous poster hash: ed798...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #14 Del Skrevet 7. september 2014 Hvor kan jeg treffe på LKE? Kjenner jeg Fotballfruemannen rett henger han på La Belle Sole iført Louis Vuitton-mokkasiner og oppbretta skjortekant. Anonymous poster hash: 51733...edf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 7. september 2014 #15 Del Skrevet 7. september 2014 Kjenner jeg Fotballfruemannen rett henger han på La Belle Sole iført Louis Vuitton-mokkasiner og oppbretta skjortekant. Anonymous poster hash: 51733...edf Og en dyr klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #16 Del Skrevet 7. september 2014 Stemmer ikke, da jeg møtte Aksel Hennie der i går Anonymous poster hash: f87f3...5cf Var han alene? Trodde han var sammen med hun Badendyck som nå er redaktør for Costume. Anonymous poster hash: f8067...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #17 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Var han alene? Trodde han var sammen med hun Badendyck som nå er redaktør for Costume.Anonymous poster hash: f8067...73e Det går vel an å være på byen alene uten dama...? Redigert for spekulasjoner. Niennas, mod Anonymous poster hash: ad230...a5a Endret 8. september 2014 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #18 Del Skrevet 9. september 2014 Kjenner du AB Aksel Hennie eller prøvde du bare å innynde deg hos ham? Anonymous poster hash: e7b2e...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #19 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg ønsker å treffe Vidar Lønn Arnesen, Ådne Søndrål, Guri Schanke og A.Rybak. Hvor? Anonymous poster hash: f82cb...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaz Skrevet 9. september 2014 #20 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg ønsker å treffe Vidar Lønn Arnesen, Ådne Søndrål, Guri Schanke og A.Rybak. Hvor? Anonymous poster hash: f82cb...9df Nja, et eller annet alumnitreff på Marienlyst kanskje? Ville forundret meg om ikke samtlige har vært innom statskanalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg