AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Hvordan få vekk brune drittet nederst i do skålen. Nå har jeg prøvd alt fra klorin, jif og alt annet. Nå vil jeg prøve meg på noen kjerringråd. Anyone? Har hørt om bakepulver og cola. Men vet ikke helt hvordan det lar seg gjøre. Anonymous poster hash: 12848...993
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Hvordan få vekk brune drittet nederst i do skålen. Nå har jeg prøvd alt fra klorin, jif og alt annet. Nå vil jeg prøve meg på noen kjerringråd. Anyone? Har hørt om bakepulver og cola. Men vet ikke helt hvordan det lar seg gjøre.Anonymous poster hash: 12848...993 Hell cola i toalettet, la det stå noen timer, vips skinnende rent Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Hell cola i toalettet, la det stå noen timer, vips skinnende rentAnonymous poster hash: 4b1a9...a8d [/qu Har du prøvd?Anonymous poster hash: 12848...993
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Hvordan få vekk brune drittet nederst i do skålen. Nå har jeg prøvd alt fra klorin, jif og alt annet. Nå vil jeg prøve meg på noen kjerringråd. Anyone? Har hørt om bakepulver og cola. Men vet ikke helt hvordan det lar seg gjøre.Anonymous poster hash: 12848...993 Evt skift pakning i sisterna http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/171688-vaske-wc/page-2 Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Hvordan få vekk brune drittet nederst i do skålen. Nå har jeg prøvd alt fra klorin, jif og alt annet. Nå vil jeg prøve meg på noen kjerringråd. Anyone? Har hørt om bakepulver og cola. Men vet ikke helt hvordan det lar seg gjøre.Anonymous poster hash: 12848...993 Flere råd http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=723406 Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 En god, gammeldags dobørste? Ehh...du tror vel ikke jeg bruker bare henda mine nede doskålen. Selvfølgelig dobørste....Anonymous poster hash: 12848...993
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Ehh...du tror vel ikke jeg bruker bare henda mine nede doskålen. Selvfølgelig dobørste....Anonymous poster hash: 12848...993 Noen heller i klorin, og lar det stå over natten Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Ta en gammel søppelklar bomullsstrømpe tøm litt jif nedi og tre sokken utenpå dokosten og gå løs på elendigheten. Hjelper ikke dette får du gå og kjøpe keramikkrens tre på deg hansker og bruke handa og mikrofiber nedi skitten. Tømmer du en vaskebøtte kaldt vann raskt nedi først, pleier det meste av vannet i skåla å forsvinne. Da blir det mindre ekkelt..... Kunststykket er å vaske doen før den blir inngrodd. Anonymous poster hash: 4e4d7...47e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Ta en gammel søppelklar bomullsstrømpe tøm litt jif nedi og tre sokken utenpå dokosten og gå løs på elendigheten. Hjelper ikke dette får du gå og kjøpe keramikkrens tre på deg hansker og bruke handa og mikrofiber nedi skitten. Tømmer du en vaskebøtte kaldt vann raskt nedi først, pleier det meste av vannet i skåla å forsvinne. Da blir det mindre ekkelt..... Kunststykket er å vaske doen før den blir inngrodd.Anonymous poster hash: 4e4d7...47e Eller en oppvaskbørste med påmontert gryteskrubbsvamp + jif Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 Hva med salt? Tannbleking? Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d
skruf Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 Hell en dæsj klorin nedi og la stå over natta.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #13 Skrevet 6. september 2014 Hvordan få vekk brune drittet nederst i do skålen. Nå har jeg prøvd alt fra klorin, jif og alt annet. Nå vil jeg prøve meg på noen kjerringråd. Anyone? Har hørt om bakepulver og cola. Men vet ikke helt hvordan det lar seg gjøre.Anonymous poster hash: 12848...993 Eddik og bakepulver sammen, skummer vel ca som Plumbo? og det ville jeg ikke tatt oppi wc Kanskje kun bakepulver? Men noen nevner at jern lager brunfargen, og da trenger du noe som løser opp dette. Spør en rørlegger Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #14 Skrevet 6. september 2014 Eddik og bakepulver sammen, skummer vel ca som Plumbo? og det ville jeg ikke tatt oppi wc Kanskje kun bakepulver? Men noen nevner at jern lager brunfargen, og da trenger du noe som løser opp dette. Spør en rørlegger Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d Joda cola er rustløsende " Gammel cola i toalettet: - Hell omtrent en halv liter tam, gammel cola i toalettet, la colaen virke og du vil oppdage at belegget forsvinner lett. Cola kan også brukes som rustfjerner. Legg rustne skruer, beslag eller lignende i et glass cola, sier Dalseg." http://www.aftenposten.no/bolig/Disse-kjerringradene-bor-du-kunne-7158434.html Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d
Heart Skrevet 6. september 2014 #15 Skrevet 6. september 2014 Hvis det er skikkelig inngrodd: hell først varmt vann i toalettet, deretter en dose av denne oppløst i varmt vann. La stå i et par timer, evt. over natten, og deretter bør toalettbørsten klare jobben. For å hindre at det blir slik igjen: løs opp litt (3-4 spiseskjeer) Bio-Tex i varmt vann og hell dette i toalettet om kvelden, og la stå over natten. Gjør gjerne dette et par ganger i uken.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #16 Skrevet 6. september 2014 Hvis det er skikkelig inngrodd: hell først varmt vann i toalettet, deretter en dose av denne oppløst i varmt vann. La stå i et par timer, evt. over natten, og deretter bør toalettbørsten klare jobben. For å hindre at det blir slik igjen: løs opp litt (3-4 spiseskjeer) Bio-Tex i varmt vann og hell dette i toalettet om kvelden, og la stå over natten. Gjør gjerne dette et par ganger i uken. Det middelet vil ikke skade pakningene på wc-n da? Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d
Heart Skrevet 6. september 2014 #17 Skrevet 6. september 2014 Det middelet vil ikke skade pakningene på wc-n da? Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d Det er ment til bruk i oppvaskmaskin, og skal ikke skade rør og pakninger (eller plast, metall eller porselen). Jeg har ikke opplevd noen problemer.
Gjest Gjespegjest Skrevet 6. september 2014 #18 Skrevet 6. september 2014 (endret) . Endret 13. september 2014 av Gjespegjest
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #19 Skrevet 6. september 2014 Aldri varmt vann i et porselenstoalett som har kaldt van i seg fra sisternen og nede i vannlåsen, da sprekker porselenet! Og vannet fra sisterne og rør fosser ut .... OJOJOJ! Tak k for advarselen Anonymous poster hash: 4b1a9...a8d
Heart Skrevet 6. september 2014 #20 Skrevet 6. september 2014 Aldri varmt vann i et porselenstoalett som har kaldt van i seg fra sisternen og nede i vannlåsen, da sprekker porselenet! Og vannet fra sisterne og rør fosser ut .... De toalettskålene er nok litt sterkere enn som så. Du vet at privatpersoner og renholdspersonell over hele verden heller vaskebøtter i toalettet? Men jeg vil nok ikke anbefale kokende vann, for det er en ørliten sjanse for at et slikt eksperiment vil gå galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå