Rotemor Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Hvordan blir jeg kvitt dette? Har prøvd svint, Coca cola, sitronsyre, mr muscle..... Doen ser så skitten ut. Jeg vurderer faktisk å kjøpe ny.... Den ser liksom skadet ut av kjemikalier e.l Noen råd å få?
Rotemor Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2013 Sorry. Trodde jeg var på hus/hjem...
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Klorin er det man skal bruke, gutten min, ikke coca cola (Beklager, men du MÅ bare være en mann?) hehehe Eventuelt en sånn dorens man finner i matbutikken. Da spruter du ut noe blå væske utover i do-skålen, og lar det ligge minst 30 min. Deretter drar i snora, og tørker litt rundt med dobørsten. Kanskje noen andre kan hjelpe meg med å huske hva dette middelet heter? Anonym poster: df7cbe15852bfea6e452105a19c39897
Rotemor Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2013 Klorin er det man skal bruke, gutten min, ikke coca cola (Beklager, men du MÅ bare være en mann?) hehehe Eventuelt en sånn dorens man finner i matbutikken. Da spruter du ut noe blå væske utover i do-skålen, og lar det ligge minst 30 min. Deretter drar i snora, og tørker litt rundt med dobørsten. Kanskje noen andre kan hjelpe meg med å huske hva dette middelet heter? Anonym poster: df7cbe15852bfea6e452105a19c39897 Klorin er forsøkt. Følte liksom alle husholdningsrengjøringsprodukter var implisitt at var forsøkt.inkl.dosåpe Coca cola er anbefalt av rørleggeren PDA syren i den (sitronsyre). Vaskehjelpene vet heller ikke hva de skal. Jeg er kvinne. 1
Gjest Eurodice Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Hvordan blir jeg kvitt dette? Har prøvd svint, Coca cola, sitronsyre, mr muscle..... Doen ser så skitten ut. Jeg vurderer faktisk å kjøpe ny.... Den ser liksom skadet ut av kjemikalier e.l Noen råd å få? Det er sikkert rust, det kommer av jernholdig vann og setter seg fast raskt. Det er ingen hjelp i å installere et nytt toalett, det kommer til å bli på samme måte. Du finner fremgangsmåter på nettet for hvordan du skal bli kvitt det. Du kan også spørre i fargehandel. Der har de råd for det meste. Endret 15. februar 2013 av Arabella
Rotemor Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2013 Det er sikkert rust, det kommer av jernholdig vann. Det er ingen hjelp i å installere et nytt toalett, det kommer til å bli på samme måte. Du finner fremgangsmåter på nettet for hvordan du skal bli kvitt det. Du kan også spørre i fargehandel. Der har de råd for det meste. Tja..det var inne dumt å prøve rustfjerner e.l. Ikke minst Jernia.takk:)
Gjest Eurodice Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 Tja..det var inne dumt å prøve rustfjerner e.l. Ikke minst Jernia.takk:) Ingen årsak .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå