AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Min første gang. Nesten ikke noe forspill, og når han selv kom var han ferdig og kledde på seg og gikk ut. Er dette vanlig, eller var jeg veldig uheldig? Fyren er 20 og det var ikke hans første gang.Anonymous poster hash: a6cde...4e3
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Du var veldig uheldig, - eller skal vi kalle det veldig ukyndig på å velge gutt. Han var en ren egoist, og ham holder du deg milelangt unna mht. alt som heter seksuelt samvær i all tid som kommer. 2
Lollipops Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Nei, det er ikke normalt. Kjipt at du fikk en så dårlig opplevelse første gangen! 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Du var veldig uheldig, - eller skal vi kalle det veldig ukyndig på å velge gutt. Han var en ren egoist, og ham holder du deg milelangt unna mht. alt som heter seksuelt samvær i all tid som kommer. Opplevde det samme med ei jente. Følte meg brukt bare fordi jeg hadde stor kuk, tror kamskje hun hadde kjereste, uten at jeg vet det.. Følte meg brukt.Anonymous poster hash: 80420...982
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Opplevde det samme med ei jente. Følte meg brukt bare fordi jeg hadde stor kuk, tror kamskje hun hadde kjereste, uten at jeg vet det.. Følte meg brukt.Anonymous poster hash: 80420...982 Uff. Jeg forstår ikke helt at enkelte mennesker bare gir blanke i det mennesket de har seg med. Klarer ikke forstå hvordan det overhodet er mulig å koble ut den empatiske delen av seg selv, den delen som på ren refleks forstår hvorledes den andre har det. Uten at man må være hverken enig eller ville ha gjort eller følt det samme, men evnen til å forstå hvordan et annet menneske opplever å føle seg brukt og kastet som et iskrempapir. Kan jeg trøste litt med å fortelle at de fleste mennesker er veldig ok, men at det finnes unntak som de dere har møtt. Våger meg på en klem til både TS og deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå