AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #41 Del Skrevet 8. september 2014 Er det mulig å få tak i desse på lovlig vis? Episodene altså... Mulig TV2.NO har lagt dem ut på Sumo? Men serien bør snarest komme på DVD! Hvem startet en underskriftskampanje??Anonymous poster hash: 25378...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 8. september 2014 #42 Del Skrevet 8. september 2014 Dette må på netflix! Husket ikke serien i det hele tatt, men da jeg så introen og litt av den første episoden var det kjente fjes og jeg husket bra mye. Skummelt hvor mye man husker egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. september 2014 #43 Del Skrevet 8. september 2014 Psykopaten, Bjarte Sivertsen, snakket Rogalandsdialekt. Og barna til koma-Trygve og Silje snakket også Bergensdialekt.Anonymous poster hash: 25378...d92 åå? Husker feil jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. september 2014 #44 Del Skrevet 8. september 2014 Dette må på netflix! Husket ikke serien i det hele tatt, men da jeg så introen og litt av den første episoden var det kjente fjes og jeg husket bra mye. Skummelt hvor mye man husker egentlig nei guuud. Får guds skyld håpe den ikke kommer på netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 8. september 2014 #45 Del Skrevet 8. september 2014 nei guuud. Får guds skyld håpe den ikke kommer på netflix Jooooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #46 Del Skrevet 8. september 2014 nei guuud. Får guds skyld håpe den ikke kommer på netflix Nei, ville vært synd for alle de andre seriene som da ingen ville giddet å se på lenger!Anonymous poster hash: 25378...d92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. september 2014 #47 Del Skrevet 8. september 2014 Nei, ville vært synd for alle de andre seriene som da ingen ville giddet å se på lenger!Anonymous poster hash: 25378...d92 haha. Du er morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. september 2014 #48 Del Skrevet 8. september 2014 Herregud i den scenen på skolen med inderne så hører man tydelig *klapp* ACTION..... Hahahah fantastisk dårlig klipping!!! x) Ja haha, hørte det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. september 2014 #49 Del Skrevet 8. september 2014 jeg gikk på barneskolen da denne serien gikk og jeg likte den veldig godt. Savn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. september 2014 #50 Del Skrevet 8. september 2014 Herregud i den scenen på skolen med inderne så hører man tydelig *klapp* ACTION..... Hahahah fantastisk dårlig klipping!!! x) Ja haha, hørte det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 8. september 2014 #51 Del Skrevet 8. september 2014 Det ligger ikke på Sumo, jeg har sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #52 Del Skrevet 8. september 2014 Haha, husker hele familien satt benket foran skjermen. Glemmer aldri den utrolig kleine stemninga i sofaen når de to homofile plutselig begynte å kline på dansegulvet. Anonymous poster hash: 374b3...2cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 8. september 2014 #53 Del Skrevet 8. september 2014 Husker den godt! Savner den også faktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie23 Skrevet 8. september 2014 #54 Del Skrevet 8. september 2014 Er det mulig å få tak i desse på lovlig vis? Episodene altså... er det mulig på ulovelig vis? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 8. september 2014 #55 Del Skrevet 8. september 2014 er det mulig på ulovelig vis? Ikkje av det eg har funne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 9. september 2014 #56 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg vil også se mer!! Benket meg skikkelig til i sofaen nå, også var det bare en episode :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #57 Del Skrevet 9. september 2014 Nå har jeg tatt kontakt med TV2sumo og sendt med en link til denne tråden dere må gjerne være flere som tar kontakt altså!!! Anonymous poster hash: 3e78f...308 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #58 Del Skrevet 9. september 2014 Det ligger ikke på Sumo, jeg har sjekket Skandale! Hadde garantert kjøpt Sumo-medlemskap kun for å pløye gjennom denne legendariske serien! Anonymous poster hash: 25378...d92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #59 Del Skrevet 9. september 2014 Skandale! Hadde garantert kjøpt Sumo-medlemskap kun for å pløye gjennom denne legendariske serien!Anonymous poster hash: 25378...d92 Kontakt Sumo og si det!!!!!!!! Jeg har allerede skrevet til de og lagt ved link til tråden! Anonymous poster hash: 3e78f...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #60 Del Skrevet 9. september 2014 Flere enn meg som ble skikkelig skuffa da Trygve endelig våknet, men så brutalt ble drept av Walter? Et skikkelige Game of Thrones-øyeblikk for meg, det. Mulig serien ble dubbet og sendt i USA og at George R.R. Martin plukket opp noen av ideene sine herfra? Anonymous poster hash: 25378...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå