Gå til innhold

Barføtt


sunSpring

Anbefalte innlegg

Tror jeg er forelsket. Det er EN som har sjarmert meg mer enn jeg liker nå.

Han har gått rett på sak og sagt at han er glad i meg, mens andre hørte på. Og ikke verre, og mer pinlig, sa han det i går kveld også, men da med ordene; jeg er forelsket i deg.

Au.

Hva sier man så.

Denne ble som revenka, for hva sier man. Jeg er jo glad i han, men har aldri sett på han som en kandidat. Jeg må tenke over saken. Det er ikke pinlig. Jeg vet at han er forelsket i meg, ok. Og vi har vært venner lenge, og jeg aner ikke hva jeg skal si engang. Har forhørt par venninner om han og de har ikke noe negativt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og han klarte å bevisstgjøre meg på at jeg ikke trenger leke revenka mer....

Han er pen, smart, og takler livet bra.

Har aldri oppfattet han som en flørt, men dette ble direkte tale. Det føles som jeg har slått meg på kneet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen beiler sa rett ut til meg at han var sinna på meg i går. Jeg sa, jeg vet det.

Og lekset opp for han hvorfor jeg ringte eksen hans. Sa også at han ga tillatelse og at det er trygt å ha nummeret siden du har hatt flere illebefinnende. Han, er - selvskrytende. Jeg vet ikke om det er en eks eller ikke, men jeg har sagt at jeg ikke er interessert i han, vennskap er alt.

Men han har bablet om alt mulig rart, om oss, at hun kan bli sjalu osv, også offentlig.

Men pratet med han i dag, jeg ringte han og sa hei, du er sur? Nei, da var han ikke det mer.

Det blir pinlig hvis jeg har to beilere som er kamerater. Men jeg kommer til å si at jeg er interessert i en helt annen til han ene. Og utspørre han om kameraten.

Ja, så snill er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går på metadon, det gjør ikke meg noe. Han er en jeg liker. Men jeg har aldri sett på han som en kjæreste. Det gjør jeg jo ikke, kjenner flere hundre menn...

På nikkestadiet, men noen ganger er det rart når jeg kommer inn et sted, og jeg ikke husker navnet på mennesker.

Kanskje. Kanskje. Jeg vet ingenting, men han har gått aktivt frem. Da vet jeg faen ikke hva jeg skal gjøre eller si neste gang vi møtes.

Jeg tror jeg kommer til å si hei, gi han en klem og vente litt og så spørre han om han blir med på kino...(lol, det tør jeg ikke)

Han er ingen flørt, eller det vet jeg jo ikke, men det er han ikke. Så nå skal jeg liksom ta en beslutning, gi han min hand og vandre veien med han?

Han er veldig pen, egentlig helt normal, midt på treet, rolig, smart, vennlig, analytisk, alt jeg ønsker meg.

Og jeg dåner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venn stakk innom og mente at jeg går ut etter feil type menn. At han som sa bla bla bla er en egokjører.

Litt av en nedtur får man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som var på et besøk nå sa at han vil ha meg, men ikke som kjæreste. Han har sagt det tidligere, at vi har behov osv. Men jeg vil ikke binde meg vekk i han.

Jeg savner noe mer dypt. Og jeg er villig til å forandre meg, litt. Ikke mye, men litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars meg da. ...må finne ut hva jeg skal si og osv når jeg møter den tydeligvis iflg rykter håpløse mannen???

Jeg ER skeptisk, men når jeg spør får jeg svar. Venninnene gikk klar for det, mens kamerater sier nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag var jeg ikke forelsket mer, jeg analyserte situasjonen og ble klar i tankebanen.

Hadde mareritt natt til mandag, at jeg skulle gifte meg med en av mine beste venner, og han kjørte til tingretten men sovnet nesten av bak rattet og overlot meg og en venninne i bilen mens den enda ikke var satt i første gir eller noe, og det var glatt og vinter.

Jeg har fortalt han om marerittet mens venninna også var der, og sa at han ikke måtte bli innbilsk. Det var et MARERITT.

I drømmen var venninna den saklige og jeg sa ikke et ord, men ...sa, at nå har jeg om bestemt meg, jeg skal ikke gifte meg, ikke med noen. Og sa at det faktisk var et mareritt faktisk.

Og i alle fall ikke med deg, det turte jeg ikke å si irl, men i drømmen sa jeg det, jeg kalte han en latmark osv, men jeg har selvsagt fortalt de at jeg hadde et mareritt. Og at de begge var tilstede i drømmen. Han ble innbilsk, men ga seg når han oppdaget at vi endte... faktisk opp med å baksnakke han mens han hørte på. (men vi alle har kjent hverandre i mange år)

Hoho.

Nei, jeg blir aldri sammen med noen som bruker metadon, noe i meg vil ikke takle det.

Det er ikke noe å prate om videre. Jeg trengte ikke tenke lenge.

Ble advart, ang snyltertendenser, osv. Jeg spurte selvsagt om det var noe jeg burde vite.

Den drømmen, marerittet om at jeg skulle kjøre til tingretten og gifte meg, med en av mine aller beste venner, var et snilt mareritt. Jeg begynte å tenke ( i drømmen var vi ikke edru når vi bestilte time på tingretten og det kunne man få på dagen, chicago...

Har ikke vært hjemme siden halv sju i dag, lander nå med et glass rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode dager, er full av ideer og av spirit. Men tønna er der og bunnen er alltid like hard.

Jeg har bestemt meg for å begynne med en ny sportlignende zzzz fra neste år. Jeg skal sørge for å være frisk nok og rehabilitert også i kroppen. Jeg vil aldri gi meg. I dag måtte jeg omtrent lete opp en for å få en klarhet i noen papirer, Og første gangen jeg ringte sa jeg, ok, da snakkes vi bare siden du er så usikker. Jeg drar hjem.

Men det ordnet seg, vi re-avtalte igjen.

Jeg ertet henne og sa vi kan ha to dager i uka kl xx når vi møtes fast, og hver tredje uke tegne og malegreie hjemme hos deg og ta med oss xxxxx også da. Og begynner å ri i 2015?

Vi var vintatt og begynte å le.

Det er ikke sånn at jeg ikke vil anbefale andre å ikke bli sammen med en som bruker metadon, men jeg klarer ikke av personlige grunner. Det har ikke noe med person, det har å gjøre med andre ting... som arbeidsgiver ville jeg ansatt en som går på metadon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har hatt overnattingsbesøk, ja fy vi lå i samme seng, Jeg la ikke merke til at han lå med buksa på før jeg våknet i dag tidlig, mens jeg (mitt skamløse kvinnemenneske) gjorde som jeg pleier og lå uten truse. Han la seg før meg. Og senga er stor nok til to. Ikke noe flørt, bare en venn. Vi gikk hjem til meg, en omvei som han viste meg, nye stier, og jeg spurte om han var sulten og laget noe som ble litt godt og litt sunt.. Jeg spiste sen middag. I dag har vi sett på tv og jeg speilet egg til han. Jeg er aldri sulten før ett, to når jeg spiser middag halv time før midnatt.

Han er veldig pen osv, og ok, men jeg er ikke forelsket. ... Det finnes ikke en ugle i mosen. Men han har overnattet her før og han er ikke en flørt. Han er et menneske, en jeg liker veldig godt og jeg tror det er gjensidig.

Det er omtrent som å møte en trett medboer i et kollektiv når vi våkner. Kaffe, te, speile egg, høre på litt musikk, prate litt. Smile.

Jeg VET. Jeg har en tendens til å bli for mye venninne/søsterfølelser, men jeg vil ikke inn i noe forhold nå. Det har jeg sagt klart fra til alle interessenter. Og de som er interessert i meg eller i sex, får ikke overnatte her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet ofte i natt, fordi det er uvant å dele seng med en mann ikke ligger inntil. Jeg har kjent på seksuelle følelser, men jeg følger som vanlig ikke den hormonstyrte delen av meg selv.

Og, også han har problemer. Jeg prøvde å hjelpe han på vei, han var deppa. Han vet like mye som jeg gjør. Men jeg prøvde å si - gi aldri opp. Kjemp!!!!

Fikk inntrykk av at han vil se på det som enda et nederlag hvis jeg skal hjelpe han. Og da tenker jeg, dumme menn.

Men jeg føler meg litt ydmyk, veldig ydmyk.

Men jeg kommer selvfølgelig til å undersøke på generelt grunnlag. Det sa jeg ikke til han, og han trenger ikke vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovnet før åtte i går kveld. Det sier litt om hvor lite jeg sov natt til i går, uvant å ha overnatting i samme seng. Han er heldigvis ikke en flørt. Er bedt på middag, en som fyller år, og skal dit sammen med en venninne om cirka en time, det vil si at vi først går innom en pub og så går videre til han. Det er helt uformelt, ikke middag på et visst klokkeslett. Heldigvis.

Jeg har sovet i tolv timer og merker at jeg har sovet for lenge, er trett, og sitter med en kopp kaffe for å klarne litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...