Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært med kjeresten min i snart et halvt år.

For et par dager fant jeg bleier i skapet hennes. Det lå gjemt langt inni skapet. Hva i alle dager kan dette ha seg? Hun har jo ikke noen barn, og har ikke turt å spørre henne om dette. Kan det være en sjangse for at hun har en bleiefetish?

Bør jeg spørre henne om dette, eller bare la det ligge?:)

Anonymous poster hash: 1b9f9...70b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det ligge.

Det finnes flere muligheter, hun kan være barnevakt innimellom og treger derfor å ha i reserve, hun kan ha problemer med sengeveting og vil ikke at du skal vite det. Det kan hende hun har store blødninger en gang i måneden. Som sagt, la det ligge, tror det er best. :)

• Liker 1
Skrevet

La det ligge.

Sikkert ikke kult å bli konfrontert med inkontinens.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Vaksen bleier eller barnebleier? Det trur eg er ganske stor forskjell på, utan at eg har erfaring med vaksenbleier.

Eg hadde bleier ståande på badet i lang tid, sjølv om eg ikkje hadde born. Det var slik at eg hadde niesa mi på besøk veldig ofte.

Skrevet

Regner med det er bleiepakke for barn, ikke for voksne? Da vil jeg kanskje tro hun har venner/familie med barn og hun har hatt liggende, eller kanskje hun har sittet barnevakt. Uansett; ikke snok i skapene til folk.

Anonymous poster hash: 4f543...48e
Skrevet

Vaksen bleier eller barnebleier? Det trur eg er ganske stor forskjell på, utan at eg har erfaring med vaksenbleier.

Eg hadde bleier ståande på badet i lang tid, sjølv om eg ikkje hadde born. Det var slik at eg hadde niesa mi på besøk veldig ofte.

Okei, dette var voksenbleier, så vet ikke hva jeg skal tenke.. Men vil jo ikke gjøre henne flau heller da. Men kan hun ha inkontinens? Hun er jo bare 22 år.:)

Skrevet

Vet jo at mange kan ha sengeveting som ungdom, men vokser ikke de fleste som har dette det av seg tidligere som regel? Hadde ei søster som hadde dette problemet, men hun sluttet i 15- 16 årsalderen.:)

Skrevet

Okei, dette var voksenbleier, så vet ikke hva jeg skal tenke.. Men vil jo ikke gjøre henne flau heller da. Men kan hun ha inkontinens? Hun er jo bare 22 år. :)

Da tenker jeg at det kan være noe etter hun har vært syk, til operasjon eller noe slikt. Evt. kan hun kanskje ha svært kraftig mens. Min mor lå med både bind og bleie på natten og blødde likevel gjennom og ødela senga. Uansett; la det være, og ikke snok mer i skapene hennes.

Anonymous poster hash: 4f543...48e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...