Gå til innhold

20 år og jomfru!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år og jomfru og begynner å bli desperat nå.. Problemet er at jeg aldri har vært i et forhold før og jeg har null erfaring med gutter. Hvordan og hvor får jeg kontakt med gutter? Jeg er også utrolig sjenert og tar sjelden initiativ til ting selv. Jeg vil ikke ha kjæreste, vil bare ha en jeg kan ha sex med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare å ta initiativ. :jepp:

Skrevet

Her finnes det én enkel løsning. Én eneste en. Gå ut døra, stopp en mann og si du vil ha sex. Funker alltid for meg, og som du ser på bildet av meg så er jeg ganske tiltrekkende. Store bryster. Dog en litt mandig stemme.

Skrevet

Det er jo bare å sende en melding til hvem som helst her (som meg) så kan det hende dette kan la seg ordne. Jeg skjønner om du vil "øve" deg på en person før du finner den store kjærleiken.

Skrevet (endret)

Gå på byen, la karene komme til deg, prat med de. Hint til sex, så blir det sikkert noe :) Helst noen du kjenner, de er normalt sett lette å be tror jeg.

Endret av EnFyr
Skrevet

Finnes det ingen andre måter enn å dra på byen? Vil jo ikke ligge med en fyr som er drita. Har ingen guttevenner som jeg kan spørre heller 😒

Skrevet

Hvorfor er du så desperat da?

20 år og jomfru er helt normalt og dersom du venter lenge nok, vil du se at frustrasjonen over at du aldri har sex med noen går over av seg selv.

Dersom du er så desperat og ikke har noen "guttevenner", så kan du vel spørre venninnene dine. Kanskje de har brødre eller noe sånt.

Anonymous poster hash: d8655...d24
Skrevet

Finnes det ingen andre måter enn å dra på byen? Vil jo ikke ligge med en fyr som er drita. Har ingen guttevenner som jeg kan spørre heller

Haster det så da?

Regner ikke med du vil ligge med hvem som helst, heller. Hvorfor ikke vente til du får kjæreste, eller en fyr du liker sjekker deg opp? Siden du er så sjenert, så er det tydeligvis ikke så lett for deg å ta initiativ heller.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 20 år og jomfru og begynner å bli desperat nå.. Problemet er at jeg aldri har vært i et forhold før og jeg har null erfaring med gutter. Hvordan og hvor får jeg kontakt med gutter? Jeg er også utrolig sjenert og tar sjelden initiativ til ting selv. Jeg vil ikke ha kjæreste, vil bare ha en jeg kan ha sex med.

Du kan jo bare sende masse pm'er til en del menn her inne så får du garantert napp hos noen. Hvis det virkelig er det viktigste. :P

Dog vil jeg si at desperasjon aldri er en god ting.

Anonymous poster hash: 0b848...843

Skrevet

Ikke noe hasverk i det hele tatt. Ta livet med ro, ikke stress med å ha sex.

Skrevet

Hva med å prøve ut tinder? Da trenger du ikke å dra på byen

Skrevet

Til TS: Hvis du ikke har pult før nå, kan du vente bittelitt lengre, for å rushe det her med en fremmed er ikke en god tanke.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Har du noen guttevenner da TS? Er vel noen menn i omgangskretsen din du syntes er hyggelige og kjekke?

BAre spør rett ut....si det som det er. Og vær klar på hva du ønsker av ham. Om dere har god kjemi og han digger deg som venn, er det helt sikkert napp å få :)

Skrevet

Ryddet for spam

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...