Gå til innhold

Starte på ny?


Ny start

Anbefalte innlegg

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver her, men er vel mest spent på tilbakemeldinger fra ukjente. Ikke fra venner og familie som bare sier; alt kommer til å ordne se, du kommer til å treffe en ny.

Jeg er en snart 34år gammel mann. Min forlovede valgte for ca en måned siden å gå fra meg. Å jeg skjønner henne godt. Dette er nå min andre forlovelse som blir brutt, og har også ett lengre forhold mellom disse bak meg.

Jeg har i alle år hatt store problemer med uro, angst, liten selvtillit og stort sett vært ukritisk og uansvarlig på veldig mange aspekt av livet. Livet mitt ble snudd opp ned for ca to uker siden. Da fikk jeg nemlig diagnosen AD/HD. Og ved medisinbruk føler jeg som om jeg oppdager verden på ny. En FANTASTISK følelse. Uro, tankekjør, liten selvtillit borte vekk. Men dette har da sannelig før til nye problemer. Jeg har alltid trodd jeg var så perfekt, ingenting er galt med meg, alle andre som har problemer. Med "nytt" hode, ser jeg ting en smule annerledes ja. Å nå sitter jeg alene å har en forferdelig selvfølelse og dårlig samvittighet for ting jeg har sagt og gjort opp gjennom livet mitt(ja, jeg har både sagt mye og gjort veldig mye rart).

På tross av at jeg faktisk har funnet fred og ro med meg selv, og opplever livet som en bedre plass nå. Sitter jeg her alene og tenker; kommer jeg noen gang til å finne kjærlighet igjen? Ikke det at jeg vil finne den nå, men hvertfall håp om å finne den om kanskje ett, to tre år? Alle mine venner er etablert/gift, så nå sitter jeg her ensom og forlatt:). Vil noen virkelig ha en halvgammel mann, med AD/HD, et barn og tre langvarige forhold bak seg(som jeg har ødelagt)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke gått ut på dato selv om du er 34 år.:) jeg er selv en dame på 34 år. Har 3 barn og bare mislykket forhold bak meg. Jeg har også hatt mine problemer, men jeg har tatt lærdom av erfaringene mine og har det godt aleine i dag. Vi er vår egen lykkes smed. Heldigvis er det ingen aldersgrense på kjærligheten. Klart man må leve i håpe om at mannen vakker dag skal møte en som er rett for oss, men man må ikke stresse med det. Dersom du tenker at det ikke går, ja da går det heller ikke:)

Bra du føler deg roligere til sinns og at du har fått medisiner. Vær positiv, lev livet med å gjøre det som gjør deg glad. Når du minst aner det møter du kanskje en spesiell dame:) Uansett du er akkurat blitt singe. Bruk tiden på deg selv en stund og legg fortiden bak deg. Lykke til.

Anonymous poster hash: 96cd6...fb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...