Gå til innhold

Djiiiiises!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg driver med nettdating og snakket med en ny fyr i kveld og han ble ufin når jeg ikke ville legge han til på skype etter noen få meldinger. Er jo for å luke vekk slikt " ugress" jeg ikke legger til folk etter bare kort tid. Menn! :kjempesinna: ( Dagens utblåsning..)



Anonymous poster hash: f6a21...1db
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff. Før jeg registrerte meg på KG var jeg nøytral til nettdating og tenkte til og med at det var noe jeg kunne prøvd selv. Men etter å ha lest de MANGE skrekkhistoriene, og beskrivelsene av utbredte negative tendenser på disse nettdatingssidene, så har jeg fått totalt avsmak.



Anonymous poster hash: 8b10e...52b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Før jeg registrerte meg på KG var jeg nøytral til nettdating og tenkte til og med at det var noe jeg kunne prøvd selv. Men etter å ha lest de MANGE skrekkhistoriene, og beskrivelsene av utbredte negative tendenser på disse nettdatingssidene, så har jeg fått totalt avsmak.

Anonymous poster hash: 8b10e...52b

Folk er jo forskjellige. Er ikke alle som er like ille da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er jo forskjellige. Er ikke alle som er like ille da :-)

Nei, men det er MYE ille! Jeg anbefaler ikke nettdating, og det kommer faktisk en reportasje på nrk - radio om det, om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Før jeg registrerte meg på KG var jeg nøytral til nettdating og tenkte til og med at det var noe jeg kunne prøvd selv. Men etter å ha lest de MANGE skrekkhistoriene, og beskrivelsene av utbredte negative tendenser på disse nettdatingssidene, så har jeg fått totalt avsmak.

Anonymous poster hash: 8b10e...52b

For bare kanskje ett år siden, sa damer rimelig hurtig ( etter en til 2 meldinger ) skal vi finne på noe sammen, i dag så merker jeg damene gjør mer bakgrunnssjekk '' jeg ønsker å snakke mer med deg '' hva heter du hvor bor du , osv osv.. Jeg kan tenke meg at en del av de damene jeg prater med er redde for klin gale folk, hun ene jeg datet hadde over 800 fok som hadde skrevet til henne på sukker, hadde bare møtt 3 stk kan tenke med det var mye gale / rare folk

Endret av Dr_love
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er MYE ille! Jeg anbefaler ikke nettdating, og det kommer faktisk en reportasje på nrk - radio om det, om ikke så lenge.

Lol.

Anonymous poster hash: ad782...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men det er MYE ille! Jeg anbefaler ikke nettdating, og det kommer faktisk en reportasje på nrk - radio om det, om ikke så lenge.

Jobbet ikke du i nettdatingsbransjen eller noe i den duren? Beklager, mulig jeg har misforstått noe altså :) Jeg har dårlig erfaring med nettdating selv forresten, og jeg har gitt det mange sjanser...det virker alltid så bra til og begynne med, men såååå... :sjokkert: Man får jammen oppleve mye rart som man aldri hadde trodd man ville komme borti :hakeslepp: Noen spesiell grunn til at du ikke anbefaler forresten? Ble litt nysgjerrig og begynner jo virkelig å lure på om jeg bør gi det helt opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet ikke du i nettdatingsbransjen eller noe i den duren? Beklager, mulig jeg har misforstått noe altså :) Jeg har dårlig erfaring med nettdating selv forresten, og jeg har gitt det mange sjanser...det virker alltid så bra til og begynne med, men såååå... :sjokkert: Man får jammen oppleve mye rart som man aldri hadde trodd man ville komme borti :hakeslepp: Noen spesiell grunn til at du ikke anbefaler forresten? Ble litt nysgjerrig og begynner jo virkelig å lure på om jeg bør gi det helt opp :P

Jeg jobber i datingbransjen ja. I hovedsak med analyser av folk som dater slik at de skal se seg selv litt utenfor og få andre resultater enn de får i dag (hvis de ikke er fornøyd med de restultatene selvsagt). Jeg har studert nettdating i over 10 år, og jeg har vært med fra starten av og sett utviklingen etterhvert som nettdatingsidene ble etablert som en nisje fra sosiale samfunn. Og det er nettopp derfor jeg IKKE anbefaler nettdating. Fordi det fortsatt er som sosiale samfunn. Folk registrerer seg for å finne venner, elskerinner, få oppmerksomhet, spenning i livet, lage sin egen nye personlighet I TILLEGG til at noen ønsker å få seg en kjæreste.

Det er et hav av mennesker der inne som er hekta på følelsene nettdating gir, eller som ikke klarer å se sin egen verdi kontra det de tror de kan få/higer etter.

Jeg anbefaler Tinder, fordi du velger hvem du ønsker kontakt med, og også fordi det er mye mer offentlig enn nettdating (pga oppkobling mot Facebook) så de fleste har felles venner etc sånn at du kan lese mer på facebook profilen også.

Det er ikke så mange som bruker Tinder for å sitte å chatte, men for å treffe noen som de kan være sosiale med utenfor nettet og det er der man ser om det er god kjemi og det er der man virkelig blir kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg driver med nettdating og snakket med en ny fyr i kveld og han ble ufin når jeg ikke ville legge han til på skype etter noen få meldinger. Er jo for å luke vekk slikt " ugress" jeg ikke legger til folk etter bare kort tid. Menn! :kjempesinna: ( Dagens utblåsning..)

Anonymous poster hash: f6a21...1db

Joda, men når hyggelig menn, men lite provoserende profiler stikker innom innboksen og sier hei, nei da svares det aldri på meldingene... Altså, nå er jo fordelingen i aldersgruppen 25 til 45 80% menn og 20%kvinner, men allikevel, det må da være mulig for dere kvinner å sile LITT mer enn kriteriet "Oi, han er skuespillelrkjekk å se på"? Hvis du gidder å investere LITT i å lese profilene først, og ikke bare gnukke deg med stolkanten mens du ser på fotoalbumet så kan det hende du finner normale menn der inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men når hyggelig menn, men lite provoserende profiler stikker innom innboksen og sier hei, nei da svares det aldri på meldingene... Altså, nå er jo fordelingen i aldersgruppen 25 til 45 80% menn og 20%kvinner, men allikevel, det må da være mulig for dere kvinner å sile LITT mer enn kriteriet "Oi, han er skuespillelrkjekk å se på"? Hvis du gidder å investere LITT i å lese profilene først, og ikke bare gnukke deg med stolkanten mens du ser på fotoalbumet så kan det hende du finner normale menn der inne.

Du får virkelig har meg unnskyldt, men jeg pleier ikke gnukke meg med stolkanten og se i fotoalbum. Denne fyren hadde for øvrig ikke bilder i sin profil. Jeg liker å prate med folk og bli litt kjent med de inne på nettdatingsiden før jeg eventuelt en sjelden gang legger dem til på skype.

Anonymous poster hash: f6a21...1db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke problemet deres, jeg nettdatet mye for et par år siden, og traff mange kjekke menn. Ordentlige, normale menn med jobb og bolig.

Enten er det noe galt med vurderingen til dere som har mange dårlige erfaringer, eller så var jeg uvanlig heldig, Jeg heller mot det første.



Anonymous poster hash: db3ac...bda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke problemet deres, jeg nettdatet mye for et par år siden, og traff mange kjekke menn. Ordentlige, normale menn med jobb og bolig.

Enten er det noe galt med vurderingen til dere som har mange dårlige erfaringer, eller så var jeg uvanlig heldig, Jeg heller mot det første.

Anonymous poster hash: db3ac...bda

Jeg tror det er litt begge deler faktisk. Før jeg tok tak i meg selv, tiltrakk jeg meg for det meste menns om sleit mer enn meg, men som latet som om de hadde full kontroll. Like barn leker best kanskje? De siste årene har jeg truffet på veldig mange bra menn, fordi vurderingsevnen min er bedre, samtidig er det fortsatt en del som utgir seg for å være bedre enn de er. De er vanskelig å oppdage hvis man ikke er veldig bevisst på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med nettdating er at det er så mange desperate og utålmodige sjeler der...Det illustreres jo også gjennom det TS forteller. Hvis man tar seg litt tid, er litt selektiv og stoler på magefølelsen er det fullt mulig å finne gull blant gråstein. De fleste jeg har møtt der har vært normale.

Når jeg tenker tilbake, da jeg var i 20-årene og ble kjent med folk jeg treff på byen var det jammen mye rart man møtte på der også. De sære og rare finnes overalt ikke bare på nettet.



Anonymous poster hash: 97e06...11c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med nettdating er at det er så mange desperate og utålmodige sjeler der...Det illustreres jo også gjennom det TS forteller. Hvis man tar seg litt tid, er litt selektiv og stoler på magefølelsen er det fullt mulig å finne gull blant gråstein. De fleste jeg har møtt der har vært normale.

Når jeg tenker tilbake, da jeg var i 20-årene og ble kjent med folk jeg treff på byen var det jammen mye rart man møtte på der også. De sære og rare finnes overalt ikke bare på nettet.

Anonymous poster hash: 97e06...11c

Enig i dette, men samtidig er det viktig å huske på at det finnes veldig mange mennesker på nettdatingsider som har levd et eget liv der inne i over 10 år nå. Gifte mennesker som har skapt seg en ny identitet, med falske bilder, falske historier og falske hensikter. De som alltid kommer med unnskyldnigner for å treffes, for de kan jo ikke det. De er jo ikke 29 år gamle kjekkaser, men 47 år gamle familiefedre. I tillegg så er det de nysingle som nesten har blitt singel bare fordi de har så lyst til å begynne å date og se hva som er der ute. De som kommer med historier om at de har vært separert snart ett år, mens de fortsatt bor hjemme med kona og sendte inn seperasjonspapirene i forrige uke. Så har du de som ikke virker å ha falsk indentitet fordi de faktsik treffer deg, og tror at de er så kjekke og sjarmerende at du ikke vil reagere på at huset de driver å pusser opp, egentlig er en leid leilighet, og den gode jobben egentlig er et vikariat på mc donalds.

Osv.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, men når hyggelig menn, men lite provoserende profiler stikker innom innboksen og sier hei, nei da svares det aldri på meldingene... Altså, nå er jo fordelingen i aldersgruppen 25 til 45 80% menn og 20%kvinner, men allikevel, det må da være mulig for dere kvinner å sile LITT mer enn kriteriet "Oi, han er skuespillelrkjekk å se på"? Hvis du gidder å investere LITT i å lese profilene først, og ikke bare gnukke deg med stolkanten mens du ser på fotoalbumet så kan det hende du finner normale menn der inne.

Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste seriøse nettdatere når jeg sier at vi ser på mer enn bildene :)

Selv bruker jeg matchingtesten aktivt og profiltekstene jeg leser har selvfølgelig mye å si.

Dersom folk ikke evner å skrive mer enn: her kommer det mer eller: gidder ikke skrive, spør om det er noe" gjerne kombinert med et profilbilde som er tatt foran pc-skjermen eller speilet på badet med klesvasken hengende i bakgrunnen, da motiveres ihvertfall ikke jeg til å svare på meldinger fra disse eller ta kontakt.

Hvis man skal svare alle som sender melding kommer mange av dem man ikke har noe interesse av å bli kjent med til å tro man er interessert. De kommer til å fortsette å sende meldinger helt til de blir blokkert. Dessuten er det mye slapp kommunikasjon , 90 % av førstemeldingene er "hei" eller "ka du gjør på då". Det innbyr heller ikke til kontakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du får virkelig har meg unnskyldt, men jeg pleier ikke gnukke meg med stolkanten og se i fotoalbum. Denne fyren hadde for øvrig ikke bilder i sin profil. Jeg liker å prate med folk og bli litt kjent med de inne på nettdatingsiden før jeg eventuelt en sjelden gang legger dem til på skype.

Anonymous poster hash: f6a21...1db

Da har du lært din lekse om bildelløse profiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste seriøse nettdatere når jeg sier at vi ser på mer enn bildene :)

Selv bruker jeg matchingtesten aktivt og profiltekstene jeg leser har selvfølgelig mye å si.

Dersom folk ikke evner å skrive mer enn: her kommer det mer eller: gidder ikke skrive, spør om det er noe" gjerne kombinert med et profilbilde som er tatt foran pc-skjermen eller speilet på badet med klesvasken hengende i bakgrunnen, da motiveres ihvertfall ikke jeg til å svare på meldinger fra disse eller ta kontakt.

Hvis man skal svare alle som sender melding kommer mange av dem man ikke har noe interesse av å bli kjent med til å tro man er interessert. De kommer til å fortsette å sende meldinger helt til de blir blokkert. Dessuten er det mye slapp kommunikasjon , 90 % av førstemeldingene er "hei" eller "ka du gjør på då". Det innbyr heller ikke til kontakt.

Tro meg frøken, jeg la mye mer innsats i min profil, album og eventuelle meldinger enn som så. Med ti år frem og tilbake så bikket jeg så vidt ti fingrer med respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du lært din lekse om bildelløse profiler.

For vi har jo garantier for at den personen som er avbildet i albumene, faktisk er personen bak profilen....

I think not.

Anonymous poster hash: f6a21...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...