Haru Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 la oss droppe den stereotypen med at spill er kjedelig eller teit for kvinner og begynne å diskutere det. Nå.......snakk! X) Dragon Age 3 for eksempel, Evil Within etc etc
-Jiinxs- Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 (endret) nvm Endret 6. september 2014 av -Leon-
Haru Skrevet 7. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2014 Hva vil du diskutere? her skal du obviously diskutere spill. Det ser visst ut som jeg må tenke for folk, så jeg får vel starte med første spørsmål: spiller du? Hva spiller du?
Gjest Iben Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Ehm....ok, så slenger jeg det ut der at jeg spiller Red Dead Redemption for tiden, og fant akkurat ut at jeg egentlig ikke spesielt fan av GTA - modellen. Sliter egentlig med å finne noen spill som fenger meg til PS3...
Batteri Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 her skal du obviously diskutere spill. Det ser visst ut som jeg må tenke for folk, så jeg får vel starte med første spørsmål: spiller du? Hva spiller du? Det var jo ikke noe spørsmål i innlegget, så det var vanskelig å skjønne hva du mente. Men du skal ha applaus for å svare på en fin måte.
Haru Skrevet 7. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2014 Det var jo ikke noe spørsmål i innlegget, så det var vanskelig å skjønne hva du mente. Men du skal ha applaus for å svare på en fin måte. ja veldig fin så.......du spiller ikke? du ville bare besøke tråden og skrive litt? Ehm....ok, så slenger jeg det ut der at jeg spiller Red Dead Redemption for tiden, og fant akkurat ut at jeg egentlig ikke spesielt fan av GTA - modellen. Sliter egentlig med å finne noen spill som fenger meg til PS3... Bruker du steam? Holder nå på med et spill som heter State of Decay. Det skal visst ha fått bra kritikk, men jeg skjønner ikke hvordan kritikerne ikke syntes det var ganske forvirrende
Berentsens Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Spill er gøy. Flere her som husker Wave Race? Mitt favorittspill på N64.
bobler Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 spiller csgo og skyrim for tiden, venter på å få meg sims 4 og på at gta 5 skal komme til pc
Claptrap Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Nettopp kjøpt meg PS4 og venter på Destiny. Ellers går det en del gode gamle Skyrim, Mass Effect og Watch dogs.
Spaghetti Skrevet 8. september 2014 #12 Skrevet 8. september 2014 Ehm....ok, så slenger jeg det ut der at jeg spiller Red Dead Redemption for tiden, og fant akkurat ut at jeg egentlig ikke spesielt fan av GTA - modellen. Sliter egentlig med å finne noen spill som fenger meg til PS3... Prøvd Final Fantasy XIII? Kjøpte PS3 for å spille det, solgte det etterpå. Jeg laster ned Sims 4 nå, kanskje det er artig. Har også spilt litt eldre PS2 spill på PCen (emulator). Litt sånn nostalgia følelse.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 Akkurat nå spiller jeg Dead Rising 3. Hadde en periode på med steam games online, typ l4d 1 og 2, call of duty, etc. DR3 er virkelig spennende fordi er så mye å gjøre, så mye man snubler borti så er det mye underholdning i sidequest og sånt som er morro å holde på med. Jeg kom f.eks borti en granatkaster som jeg fyrte av på zombiene bare blir most til rosa slush. vræææl Anonymous poster hash: 5660d...9aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå