Gå til innhold

Dating frustrasjon!


millabs

Anbefalte innlegg

Jeg er på sukker, og i juli kom jeg i kontakt med en veldig hyggelig fyr. Fikk fort tonen, begge opplevde at vi hadde samme verdier i livet, og var ganske like. Han har gitt uttrykk for at han er interessert. Han har et lite barn på tre år. Avtalte at vi skulle møtes når jeg kom hjem fra ferie i juli. Når jeg kom hjem ble det stille fra han. Fikk ikke svar på meldingen min, og jeg tenkte at det ikke ble noe mer der. Synes det var litt kjipt.

Halvannen uke etterpå kom det plutselig en melding fra han. Beklaget seg for at han ikke hadde svart, forklarte at det hadde vært mye kaos på jobb og diskusjoner med mor til barnet. Og sa at han nå var ferdig med det, var interessert, hadde veldig lyst å bli kjent med meg, og tok initiativ til å møtes. Jeg takket ja, vi møttes, og det var kjempehyggelig.

Fikk melding av han samme kvelden om at han synes det var hyggelig, og jeg sa det samme. Han ble glad for at jeg ikke ble skuffet og ville veldig gjerne møte meg igjen. Vi mailet ca annenhver dag den uka. Siste jeg hørte fra han var at han spurte igjen når jeg ville møte han og lurte på hva jeg eventuelt ville finne på. Vi avtalte dag det passet, og når den dagen nærmet seg, så sendte jeg melding om det fortsatt var aktuelt. Da var det stille igjen... Nå er det gått halvannen uke, jeg lurer på om det er en ny periode hvor han trenger tid for seg selv, eller er han rett og slett ikke klar/interessert?

Synes det er veldig merkelig og plutselig trekke seg helt ut når han gir uttrykk for å være så interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et inntrykk av at mange gutter og menn ofte kan trekke seg tilbake i den lille hulen sin for en tenkepause… da blir det snaut med livstegn gitt - men så kommer de plutselig tilbake etter noen dager, uker, måneder eller år. Jævlig frustrerende er det, ja… :/ Men tror det lureste er å ikke "mase" så mye når det skjer.



Anonymous poster hash: bbffa...b19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et inntrykk av at mange gutter og menn ofte kan trekke seg tilbake i den lille hulen sin for en tenkepause… da blir det snaut med livstegn gitt - men så kommer de plutselig tilbake etter noen dager, uker, måneder eller år. Jævlig frustrerende er det, ja… :/ Men tror det lureste er å ikke "mase" så mye når det skjer.

Anonymous poster hash: bbffa...b19

Nei gidder ikke mase. Synes bare det er jævlig irriterende :P Skjønner liksom ikke helt hvordan man går fra å være så klar for å møtes til å ikke si fra om hva det måtte være. Vi hadde jo en avtale om dag vi skulle møtes, synes det hadde vært hyggelig med en liten melding om at han ikke kunne møte meg fordi ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en gang i hulen min i to år i forhold til ei dame.

Men da jeg tok kontakt etter de to årene hadde jammen tøsen blitt gravid med en annen mann i mellomtiden!

Kvinnfolk assa!

Anonymous poster hash: b7e36...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en gang i hulen min i to år i forhold til ei dame.

Men da jeg tok kontakt etter de to årene hadde jammen tøsen blitt gravid med en annen mann i mellomtiden!

Kvinnfolk assa!

Anonymous poster hash: b7e36...e99

Hehe.. Her håper jeg du spøker. :P Er vel ikke så mange som hadde ventet på å få høre fra en så lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Her håper jeg du spøker. :P Er vel ikke så mange som hadde ventet på å få høre fra en så lenge :P

Det er dessverre sant....

Det var en periode der jeg var nyutdanna, og akkurat fått meg jobb. Så jeg trengte ett lite pusterom.

Men hun sa jeg skulle ta kontakt med henne når jeg hadde fått ting i orden! :opplyser:

Anonymous poster hash: b7e36...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dessverre sant....

Det var en periode der jeg var nyutdanna, og akkurat fått meg jobb. Så jeg trengte ett lite pusterom.

Men hun sa jeg skulle ta kontakt med henne når jeg hadde fått ting i orden! :opplyser:

Anonymous poster hash: b7e36...e99

Ja.. Men skjønne at hun ikke venter i to år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre sant....

Det var en periode der jeg var nyutdanna, og akkurat fått meg jobb. Så jeg trengte ett lite pusterom.

Men hun sa jeg skulle ta kontakt med henne når jeg hadde fått ting i orden! :opplyser:

Anonymous poster hash: b7e36...e99

Du kaller henne tøs? Det har du overhodet ingen rett til. Du kunne gjort mer for å "beholde henne". Gi henne litt oppmerksomhet nå og da hvis du absolutt trengte å være i hulen din i to år, altså. Dessuten må du forstå at to år er fryktelig lenge. Hadde du deg med andre i mellomtiden?

Anonymous poster hash: bbffa...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaller henne tøs? Det har du overhodet ingen rett til. Du kunne gjort mer for å "beholde henne". Gi henne litt oppmerksomhet nå og da hvis du absolutt trengte å være i hulen din i to år, altså. Dessuten må du forstå at to år er fryktelig lenge. Hadde du deg med andre i mellomtiden? Anonymous poster hash: bbffa...b19

Tøs var en spøk.

Selvfølgelig forsto jeg at to år er veldig lenge. Men jeg tenkte "bedre sent enn aldri" :)

Jeg hadde 1 ons i den perioden. Men ikke mer.

Anonymous poster hash: b7e36...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaller henne tøs? Det har du overhodet ingen rett til. Du kunne gjort mer for å "beholde henne". Gi henne litt oppmerksomhet nå og da hvis du absolutt trengte å være i hulen din i to år, altså. Dessuten må du forstå at to år er fryktelig lenge. Hadde du deg med andre i mellomtiden? Anonymous poster hash: bbffa...b19

Og en ting... Hvis jeg hadde gitt henne litt oppmerksomhet innimellom.... Hadde ikke det vært det samme som å holde henne på gress?

Anonymous poster hash: b7e36...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...