Gå til innhold

The Sims 4 - Laste ned / kjøpe online ?


Baktusen

Anbefalte innlegg

Skulle ut å kjøpe The Sims i går, men det ble til at bilen måtte lånes bort, og jeg er låst hjemme.. I gåavstand har vi en Spaceworld, men de hadde ikke fått inn the sims.

Får bilen tilbake i morgen, så kan kjøre avgårde, men fikk fryktelig lyst å spille i kveld. Er det mulig å kjøpe spillet på nett, i den forstand at jeg kan laste ned spillet (lovlig) og spille litt i kveld? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du bryr deg om pris så ville jeg unngått å kjøpe direkte fra Origin. Det finnes veldig mange forskjellige steder du kan kjøpe spillnøkler, helt billigst er det nok på Ebay, Kinguin og liknende sider. Er man ukomfortabel med det, så er til og med Cdon er billigere enn Origin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte nettopp en spillnøkkel på kinguin for 290 kr etter tips fra en bruker her på kg. Laster ned spillet fra Origin nå.



Anonymous poster hash: 35f25...dc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tips fra AB over her så kjøpte jeg også fra kinguin for 290, funket utmerket! Bare engelsk språk da, men det gjør meg ingenting :)

image.png

:danse:

Endret av Claptrap
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tips fra AB over her så kjøpte jeg også fra kinguin for 290, funket utmerket! Bare engelsk språk da, men det gjør meg ingenting :)

image.png

:danse:

Hvor lang tid tok det før du fikk koden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...