Gå til innhold

TV-serier som blir kansellert!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

The tomorrow people. Den var ikke så amazing, men spennende nok. Jeg blir virkelig frustrert når noe jeg har fulgt med en stund blir plutselig kansellert uten videre. Savner også Heroes.

Derfor har jeg bestemt meg at jeg ikke skal begynne på serier som har bare 1 eller 2 sesonger ute. :) Minst 3 :D

utenom de som har blitt nevnt så savner jeg Heroes!!

Anonymous poster hash: 231f9...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ikke å snakke om Fringe da... *sukk*

Nei? Fantastisk serie, men jeg syntes de avsluttet den bra jeg. De visste når de burde gi seg i motsetning til visse andre.. *host* Supernatural *kremt*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freaks and geeks, my so called life og undeclared var tre fantastiske serier som ble kansellert alt for brått. Spesielt My so called life, den slutten var så urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arrested Development. Riktignok ikke en serie der avslutningen er så viktig, og det kom jo etter mye om og men en slags siste sesong til slutt, men det er den beste komiserien jeg vet om. Synd den ikke appellerte så voldsomt til de store massene.



Anonymous poster hash: 50ab7...2ae
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Borgias.

Jeg savner virkelig å se hvordan det gikk med dem.

Borgiafamilien var virkelig så det er bare å lese deg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den savner jeg også. Vet du sikkert at det ikke kommer flere sesonger?

Leste et sted at den var definitivt avsluttet...men husker ikke hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer på to realityserier som ble kansellert: Den ene ble kansellert i USA, men fortsatte å gå i Norge, så en venninne av meg insisterte på at jeg skulle holde henne oppdatert. Tror den het Playing it Straight - om en jente som dated en haug med gutter hvorav halvparten var homofile uten at hun visste det. Den andre var Camp Molloy som var litt a la 71 grader nord, bare i Australia. Tror TV3 lot være å vise semifinalen og finalen. Det var utrolig teit av dem. Hele programmet var dødsbra.



Anonymous poster hash: 10145...8de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er KJEMPEirriterende at ikke Survivors ble gjort ferdig! Den var så bra og spennende. Sesong 2 sluttet jo med en kjempecliffhanger, og så ble det stille :-(

Terra Nova er jeg tildels enig i, men synes den var litt for "trivelig" og familievennlig. Hyggelige folk, og hvis det var noen bad guys, kom den moralistiske faren eller andre familiemedlemmer og pratet litt med dem, så ble de snille igjen. Litt som en slags piost-apokalyptisk voksenversjon av Seventh Heaven (med prestefamilien og alle de barna).



Anonymous poster hash: cbe35...001
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The 4400. Ikke at serien i seg selv var så utrolig bra, men jeg ville jo gjerne vite hva som hadde skjedd, og hva som var forklaringen bak..

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almost Human


Believe


Eureka


Farscape


Friends with Better Lives - fikk bare noen få episoder, men jeg likte den


Fringe - ble i grunnen avsluttet på en god måte


Go On - igjen en god komiserie som hadde fortjent mer enn en sesong


Intelligence (US)


Political Animals - Slutt etter en sesong, men hadde gode skuespillere


Revolution - Kanskje det var på tide, men kunne fått en bedre slutt


Smash - Likte musikaltv, men ok når den kvinnelige hovedrollen kommer i ny
serie i løpet av høsten (Scorpion)

Terra Nova - Synes de var litt rask med øksen der


The Crazy Ones - For noen uker siden hadde jeg vært lei meg, men nå når den bærende rollen er borte (Robin Williams), så er det i grunnen greit


The Finder - Hvorfor tar de bort folk som er litt rare? (en slags spinoff fra Bones)


The Neighbors (2012) - Hadde ikke fått med meg at denne var kansellert, men artig premiss med aliens i et lukket nabolag og en "vanlig" familie som flytter inn.


The Paradise - Fikk vel for stor konkurranse fra Selfridges, men jeg likte denne bedre


The Tomorrow People (US)


The Wil Wheaton Project - Slutt etter én sommersesong? Han var jo litt artig. Vel, får se ham i TableTalk i løpet av vinteren på YouTube.


Touch - God serie, men KS er 24


Warehouse 13 - Trist, men de fikk en avslutning


Zero Hour - Morsomt med skandinaviske skuespillere og de dro steder ingen andre serier drar, som til Shetland (ikke bare tv-Shetland, de var på øyene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...