Gå til innhold

TV-serier som blir kansellert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha "kasta bort" mange kvelder på enda en TV-serie som er blitt kansellert er jeg lei Tenkte jeg kunne advare andre om de jeg har sett De fleste er jo bra, men kjipt når de bare slutter sånn... Så er her de jeg vet om:

Kyle XY - 3 sesonger

The Secret circle - 1 sesong

Terra Nova - 1 sesong

Survivors - 2 sesonger

Star-Crossed - 1 sesong

Hvilke TV-serier har du sett på som er blitt kansellert?

Anonymous poster hash: 38594...698

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Firefly - ingen over, ingen vedsiden av. Er nok den serien i verden som har blitt lagt ned mot flest menneskers store protester. Som da også var grunnen til at den fikk en stor kinolansert hollywoodproduksjon på lerretet som et slags plaster på såret.

Generelt anbefaler jeg å ligge unna serier som favner bredt som lanseres på reklamefinansierte tvkanaler. Disse har en tendens til å legge ned populære serier fordi de blir vanskelig å selge inn til annonsørene som foretrekker tvserier som har en veldig homogen seerskare. De elsker serier som Gossip Girl og såpeserier som gjerne er midt i blinken så i måte.

• Liker 4
Gjest _LilleMy
Skrevet

Det er ekstremt irriterende, spesielt når serien er spennende og man aldri får vite hva som skjer videre...

The Carrie Diaries - 2 sesonger

The Lying Game - 1,5 sesonger

Vet at det er flere, men kommer ikke på noen for øyeblikket. Får eventuelt oppdatere listen :)

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha "kasta bort" mange kvelder på enda en TV-serie som er blitt kansellert er jeg lei Tenkte jeg kunne advare andre om de jeg har sett De fleste er jo bra, men kjipt når de bare slutter sånn... Så er her de jeg vet om:

Kyle XY - 3 sesonger

The Secret circle - 1 sesong

Terra Nova - 1 sesong

Survivors - 2 sesonger

Star-Crossed - 1 sesong

Hvilke TV-serier har du sett på som er blitt kansellert?

Anonymous poster hash: 38594...698

Enig med de uthevede.

I tillegg Firefly som nevnt over. Samt Jericho, Dead like me, Misfits, V, Moonlight, ja, og så den der med han duden som er en slags overnaturlig detektiv, breslin eller noe het han.

Skrevet

Carnivàle.

• Liker 2
Skrevet

Eureka!

Selvsagt. Gawd.

Skrevet

The 4400. Ikke at serien i seg selv var så utrolig bra, men jeg ville jo gjerne vite hva som hadde skjedd, og hva som var forklaringen bak..

Skrevet

For ikke å snakke om Fringe da... *sukk*

• Liker 1
Skrevet

For ikke å snakke om Fringe da... *sukk*

Nei, serr? Er Fringe kansellert? Får man ikke vite hvordan alt henger sammen etc? Har akkurat starta å se på, og synes det virker som en spennende serie, men vil ikke fortsette å se, hvis ikke det kommer fram til en "løsning"....

Anonymous poster hash: d6019...a13

Skrevet

The Borgias.

Jeg savner virkelig å se hvordan det gikk med dem.

• Liker 2
Skrevet

Nei, serr? Er Fringe kansellert? Får man ikke vite hvordan alt henger sammen etc? Har akkurat starta å se på, og synes det virker som en spennende serie, men vil ikke fortsette å se, hvis ikke det kommer fram til en "løsning"....

Serien ble fornyet sesong for sesong på slutten, så hver sesong ble på en måte "avsluttet". Det førte til at den siste sesongen ble ganske annerledes enn de foregående. Men ikke la deg dupere av dette, serien er knallbra likevel.

• Liker 1
Skrevet

Lie to me.

Åh, savner den.

Skrevet (endret)

De jeg kommer på i farta er : Magic City, Awake, Southland og Better of Ted.

Edit. ROME

Endret av Beeblebrox
Gjest New_Girl
Skrevet

Veronica Mars. Syns ikke den fikk en ordentlig avslutning.

Skrevet

Hit and miss som begynte på nrk 2 i går. Fikk bare en sesong. 6 episoder. Hva er vitsen for nrk å kjøpe opp en serie som ble kansellert?

Anonymous poster hash: 2c88e...1e2

Skrevet

Serien ble fornyet sesong for sesong på slutten, så hver sesong ble på en måte "avsluttet". Det førte til at den siste sesongen ble ganske annerledes enn de foregående. Men ikke la deg dupere av dette, serien er knallbra likevel.

Okei, takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...