Gå til innhold

Visning og naboer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal selge leiligheten vår, og i den forbindelse har jeg et spørsmål.

Naboen vår hører av og til på VELDIG høy musikk, og røyker inne så det innimellom kommer opp gjennom badevifta vår, men det er ikke ofte.

Hvis dette skulle skje akkurat den dagen vi har visning, er det jo veldig uheldig. Finnes det noen måte vi kan prøve å sikre oss at det ikke skjer?

Føler ikke vi lurer potensielle kjøpere ved å gjøre dette; det er ikke som at det skjer hver eneste dag. Bare så typisk om det skulle skje akkurat den ene timen vi har visning, vi kan jo risikere å tape en del på det.

Anonymous poster hash: ea010...91e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved å spørre naboen om han kan la være å røyke og spille høy musikk akkurat når dere har visning.

Anonymous poster hash: 3a960...0bd

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde også spurt naboen fint om og ikke røyke og spille musikk akuratt når dere har visning

Skrevet

Jeg ville gitt de beskjed om at dere skal ha visning da og da, og forventet at de tar hintet.

Jeg ville IKKE bedt de la være å røyke, for deg kan komme tilbake til dere om det skulle bli et problem senere.

Kommet det frem at dere har fått naboene til å unngå å gjøre noe under visning, er det bevisst gjort for å fremstille leiligheten på en viss måte til deres fordel.

Anonymous poster hash: 5683c...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...