AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jeg har fryst noen vorter og fått blemmer. Kan jeg likevel bade i basseng? Legen sa ingenting om ting jeg ikke burde gjøre...Anonymous poster hash: aedeb...08e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Ville fraråde deg det. HVIS blemmen skulle sprekke vil du få badevann inn, og gud vet hvor mye bakterier det er i det. Større infeksjonsrisiko Anonymous poster hash: bcac6...396
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Ja, det var det jeg tenkte men hvor lenge har man blemmer/sår da? Skal de stikkes hull på?Anonymous poster hash: aedeb...08e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Enten du har blemmer etter frysing, brannsår, vannkopper eller gnagsår så stikker du ikke hull på blemmene men legger deg i selen for å bevare blemmen så lenge som mulig slik at huden under får beskyttelse av blemmen lengst mulig. Ellers får du infeksjon og stygge arr. Og du utsetter deg selv for massivt klorinangrep der hvor huden er skadet. Hold deg unna baseng både for din egen del og for oss andre badende sin del. De eneste blemmene som kqn stikkes hull på er pussfylte blemmer menndette bør gjøres av kyndig helsepersonell med sterilt utstyr for punktering. Anonymous poster hash: 52cc3...5f3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Enten du har blemmer etter frysing, brannsår, vannkopper eller gnagsår så stikker du ikke hull på blemmene men legger deg i selen for å bevare blemmen så lenge som mulig slik at huden under får beskyttelse av blemmen lengst mulig. Ellers får du infeksjon og stygge arr. Og du utsetter deg selv for massivt klorinangrep der hvor huden er skadet. Hold deg unna baseng både for din egen del og for oss andre badende sin del. De eneste blemmene som kqn stikkes hull på er pussfylte blemmer menndette bør gjøres av kyndig helsepersonell med sterilt utstyr for punktering. Anonymous poster hash: 52cc3...5f3 Jeg googlet bare og det kom opp flere sider der det står at man kan gjøre det om trykket blir stort...feks fra St Olavs Hospital (sykehus) her:http://www.stolav.no/no/Pasient/Behandlingstilbud/Hud/Frysebehandling/94578/Anonymous poster hash: aedeb...08e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå