AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Hvor ofte vasker du hendene i løpet av et døgn? Overdrevet mye, veldig lite eller sånn passe? Selv er jeg på overdrevet mye.Anonymous poster hash: a62ea...719
Sillicious Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Har vært der selv, periode der jeg hadde angst og vasket de overdrevet mye, men klarte å venne det av meg! Vasker hendene når jeg har vært ut enplass og kommer hjem, og selvfølgelig etter dobesøk.
hjertesukka Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Nå i disse forkjølelsestider, så har jeg alltid antibac på hendene når jeg har vært ute/er ute blant folk. Spesielt før jeg skal spise. Ellers vasker jeg hendene ganske ofte, men tror ikke jeg overdriver.
Rosewood Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Vasker hendene hver gang jeg har vært på do og før jeg skal lage mat, og når jeg er blitt skitten på hendene. Når jeg kommer hjem fra skole, jobb, ærend og lignende så må jeg alltid på do uansett, så da får jeg vasket hendene mine i samme slengen 1
Lollipops Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Jeg og! Det har nesten blitt en avhengighet. Følelsen av å ikke være ren på hendene er forferdelig.
Sillicious Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Verste med dette er jo at det blir sånn tull med selvbruningen.. Får hvite hender Noen som har tips til dette egentlig? Ikke meningen å stjele tråden
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Vasker dem etter toalettbesøk, etter å ha skiftet bleie på babyen, før jeg lager mat og om jeg vet at jeg er skitten/har tatt på dyr, jord, søppel osv.Anonymous poster hash: 4e829...ac1
Gjest Peanut Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Var en periode av livet mitt der jeg hadde omtrent en tvangsvasking av hendene fordi jeg følte de ble skitne bare jeg var ute. Da var det såpe og skrubbing av hendene. Problemet som oppsto var at hendene ble fryktelig tørre og røde siden jeg ikke brukte fuktighetskrem etterpå. Så for meg så begynte jeg å smøre inn hendene etter vasking. Det gjør jeg ennå for øvrig. Ellers vasker jeg hendene før og etter toalettbesøk (hvis ute), før- under- og etter matlaging, og når jeg blir skitten på hendene (jord, vasking av bil, skiftingen av olje og lignende).
Gjest _LilleMy Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Etter jeg har vært på do, før jeg skal lage eller spise mat og om jeg er skitten. Bruker også antibac når jeg går på offentlige toaeletter, og bruker det en del rundt forkjølelsestider etter jeg har vært blant folk.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Jeg vansker hendene 15–20 ganger dagen, vil jeg anslå. Tipper det er ganske normalt, i alle fall. Anonymous poster hash: a8ad6...a39
Frk.K Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Etter do, før mat, etter mat og etter at jeg har vært ute
Gjest Funky Punk Skrevet 5. september 2014 #12 Skrevet 5. september 2014 Alltid: Etter toalettbesøk Før jeg lager mat, og mens jeg lager mat (f.eks etter man har tatt i kylling og slikt) Etter at jeg har gjort rent buret til dyrene mine, og etter at jeg har kost og lekt med dem. Ellers om jeg skulle føle meg skitten på hendene
Kayli Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Vasker hendene etter hvert dobesøk, før jeg lager mat eller spiser og når jeg kommer hjem etter jobb, besøk eller handletur. Oftere når jeg vet det går noe smittsomt (jobber på barneskole).
Gjest Whitestripes Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Vasker dem når jeg føler det er nødvendig. Overdreven håndvask virker som det gjør meg mer mottakelig for sykdom, så jeg prøver å moderer vaskingen. Bruker heller hansker på jobb når jeg skifter bleier på barn, hjelper dem på do, når jeg lager mat og rydder kjøkkenet. Aner ikke hvor mange ganger jeg vasker hendene i løpet av en dag, men kan tippe 7-10.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #15 Skrevet 6. september 2014 Vasker dem ofte, men tror det er normalt. Alltid før jeg skal spise/lage mat. Etter do. Når jeg kommer hjem. Hvis jeg tar i noe skittent etc. Hvis jeg skal anslå noe, så tipper jeg rundt 20-25 hver dag.Anonymous poster hash: 6dd61...9f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå