AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #21 Skrevet 5. september 2014 Nå er vel ikke jeg av typen som mener design er så veldig avgjørende i forhold til kvalitet. Kvalitet for meg er mykhet, bevegelighet, holdbarhet og egenskaper.(Jeg liker selvfølgelig best når klær har både kvalitet OG ser fine ut i mine øyne, og er villig til å betale litt ekstra for det.) Men noen ganger er det sånn at nisjebutikkene selger mer design og stil enn nødvendigvis kvalitet. Mange betaler også litt ekstra for at klær som er av et spesielt merke. Og sånt selges jo gjerne i nisjebutikker. Men det er klart, skal du ha noe ekstra pent, eller litt spesielt, så er jo det bare av og til, og dermed noe man kan betale litt mer for. Anonymous poster hash: a879d...b50 Ekstra pent eller spesielt får vi fra bestemor som syr og strikker, ingen har maken.Anonymous poster hash: ece4b...191
Jade Skrevet 6. september 2014 #22 Skrevet 6. september 2014 600,- for et plagg til en 2-åring som kanskje blir brukt 1-2 ganger? Nei, det synes jeg var dyrt. Men jeg betaler gladelig en del hundringser for f.eks. en vinterdress som skal brukes hver dag og holde barnet tørt og varmt. Så jeg betaler heller mye for noe som blir brukt ofte og som har en viktig funksjon, enn et plagg som knapt brukes og kun skal være "pynt". Dåpskjole og andre helt spesielle ting kommer utenom. Men klær med trykk fra Cubus styrer jeg unna uansett hvor billig det er :O
_Aries Skrevet 7. september 2014 #23 Skrevet 7. september 2014 Jeg synes det til stadighet er tester som viser det motsatte. Tja. Jeg har sett div sånne tester jeg også.. Og som oftest er det feil ting som er vektlagt. Jeg er av en helt annen oppfatning enn at billigst er best. Men som sagt; det er ikke alltid det er best, men som oftest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå