Gå til innhold

Hvorfor vil menn dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Etter jeg var på ferie i sommer har jeg lagt merke til noe jeg ikke helt klarer å forstå og det er at flere av de mennene jeg har møtt fra helt andre land ønsker å holde kontakten med meg videre på facebook, mobil og diverse. Dette er menn som ser bra ut, og kan lett få seg ligg hvor enn de vil.

Hvorfor holde kontakten med ei jente fra Norge om man selv er fra Australia? Tenker de å starte et avstandsforhold eller? De har oppriktig sagt de vil møte meg igjen, og at de gjerne betaler billetten og hele oppholdet. Er alt dette kun for sex? Hvofor stresse sååå mye bare for sex når en kan lett få det i sitt eget land?

Et avstandsforhold fra så lande distanser vil jo ALDRI kunne fungere, så skjønner ikke greia?



Anonymous poster hash: c1daf...14e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De jakter fordi de kan det. Sånn er mange menn.



Anonymous poster hash: 729d4...abd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er status? virker som om en del menn syns det er "hot" å ha mange facebookvenner, og kanskje særlig damer.



Anonymous poster hash: 1c0bd...627
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de liker deg og ønsker kontakt av den grunn, selv om du er uaktuell som sexpartner.



Anonymous poster hash: 00840...565
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de liker deg og ønsker kontakt av den grunn, selv om du er uaktuell som sexpartner.

Anonymous poster hash: 00840...565

Uff, jeg glemte at på Kg finnes ikke menn som ønsker vennskap.

Her finnes jo bare menn som bare vil pule.

Anonymous poster hash: 00840...565

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Uff, jeg glemte at på Kg finnes ikke menn som ønsker vennskap.

Her finnes jo bare menn som bare vil pule.

Anonymous poster hash: 00840...565

trodde ts snakket om en fyr hun allerede hadde pult da hun var i australia jeg... Slik jeg tolka det iallefall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Etter jeg var på ferie i sommer har jeg lagt merke til noe jeg ikke helt klarer å forstå og det er at flere av de mennene jeg har møtt fra helt andre land ønsker å holde kontakten med meg videre på facebook, mobil og diverse. Dette er menn som ser bra ut, og kan lett få seg ligg hvor enn de vil.

Hvorfor holde kontakten med ei jente fra Norge om man selv er fra Australia? Tenker de å starte et avstandsforhold eller? De har oppriktig sagt de vil møte meg igjen, og at de gjerne betaler billetten og hele oppholdet. Er alt dette kun for sex? Hvofor stresse sååå mye bare for sex når en kan lett få det i sitt eget land?

Et avstandsforhold fra så lande distanser vil jo ALDRI kunne fungere, så skjønner ikke greia?

Anonymous poster hash: c1daf...14e

Kanskje du har veldig blå øyne og blondt hår, slik at de bare får lyst å komme til Norge og gifte seg med deg og leve sine lykkelige dager.

Anonymous poster hash: 499ce...e1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager byttet vi adresser og skrev brev til hverandre. Idag holder man kontakt på fb, om man ønsker. Jeg har gammel adressebok med adresser til folk jeg traff på reiser da jeg var ung. Folk fra hele verden. Noen av dem holdt jeg kontakt med en stund, andre ikke. De har neppe samme adresse lenger, så sånn sett er fb greiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du vært på ferie a?

Anonymous poster hash: c4835...655

Spiller det noen rolle? Var på Mallorca.

Du tar ting litt for seriøst.

Jeg? Er vel de som tar ting seriøst når de vil fly meg halve verden og tilbake?

Kanskje du har veldig blå øyne og blondt hår, slik at de bare får lyst å komme til Norge og gifte seg med deg og leve sine lykkelige dager.

Anonymous poster hash: 499ce...e1a

Jeg har ikke blondt hår, men blå øyne har jeg. Kanskje derfor ja :fnise:

ts

Anonymous poster hash: c1daf...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppmerksomhetssyk, TS?

Anonymous poster hash: e6341...4db

Hva mener du? Hva får deg til å tro det? :)

ts

Anonymous poster hash: c1daf...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du? Hva får deg til å tro det? :)

ts

Anonymous poster hash: c1daf...14e

Åh, bare det at du følte for å starte en tråd for å fortelle at du får så plagsomt mye oppmerksomhet fra gutter du har møtt på ferie?

Gøy med respons da, ikke sant?

Anonymous poster hash: e6341...4db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Etter jeg var på ferie i sommer har jeg lagt merke til noe jeg ikke helt klarer å forstå og det er at flere av de mennene jeg har møtt fra helt andre land ønsker å holde kontakten med meg videre på facebook, mobil og diverse. Dette er menn som ser bra ut, og kan lett få seg ligg hvor enn de vil.

Hvorfor holde kontakten med ei jente fra Norge om man selv er fra Australia? Tenker de å starte et avstandsforhold eller? De har oppriktig sagt de vil møte meg igjen, og at de gjerne betaler billetten og hele oppholdet. Er alt dette kun for sex? Hvofor stresse sååå mye bare for sex når en kan lett få det i sitt eget land?

Et avstandsforhold fra så lande distanser vil jo ALDRI kunne fungere, så skjønner ikke greia?

Anonymous poster hash: c1daf...14e

Du er et virtuelt trofe til disse mennene.

Anonymous poster hash: 97b9a...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, bare det at du følte for å starte en tråd for å fortelle at du får så plagsomt mye oppmerksomhet fra gutter du har møtt på ferie?

Gøy med respons da, ikke sant?

Anonymous poster hash: e6341...4db

Ehm, nå startet jeg egentlig denne tråden for å finne ut hva disse mennene vil da og slike tråder florerer det jo med her inne. Noe galt med det? Sjalu? ;-)

ts

Anonymous poster hash: c1daf...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehm, nå startet jeg egentlig denne tråden for å finne ut hva disse mennene vil da og slike tråder florerer det jo med her inne. Noe galt med det? Sjalu? ;-)

ts

Anonymous poster hash: c1daf...14e

Ja, du startet den helt sikkert for å finne ut hva disse mennene ville. Enklere det enn å spørre dem direkte:)

Sjalu? Nja, la meg si det slik: jeg får det jeg trenger både her, og i utlandet. Men takk som spør:)

Anonymous poster hash: e6341...4db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ts snakket om en fyr hun allerede hadde pult da hun var i australia jeg... Slik jeg tolka det iallefall.

Og etter Kg logikk vil det å ha pult utelukke videre vennskap.

Må det være sånn?

Anonymous poster hash: 00840...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Etter jeg var på ferie i sommer har jeg lagt merke til noe jeg ikke helt klarer å forstå og det er at flere av de mennene jeg har møtt fra helt andre land ønsker å holde kontakten med meg videre på facebook, mobil og diverse. Dette er menn som ser bra ut, og kan lett få seg ligg hvor enn de vil.

Hvorfor holde kontakten med ei jente fra Norge om man selv er fra Australia? Tenker de å starte et avstandsforhold eller? De har oppriktig sagt de vil møte meg igjen, og at de gjerne betaler billetten og hele oppholdet. Er alt dette kun for sex? Hvofor stresse sååå mye bare for sex når en kan lett få det i sitt eget land?

Et avstandsforhold fra så lande distanser vil jo ALDRI kunne fungere, så skjønner ikke greia?

Anonymous poster hash: c1daf...14e

DE vil ha seg en billett til Norge....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...