AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Min ekspartner har en eller annen idé om at jeg ligger rundt med gud-og-hvermann, dvs. er ganske løssluppen av natur. Ironisk nok er dette langt fra sannheten, men sammen hadde vi et ganske aktivt sexliv med både trekanter og parsex. Det var kjempegøy mens vi holdt på, og vi samarbeidet godt og det hele var veldig uproblematisk. I ettertid sitter han tydeligvis med et inntrykk av meg som nymfoman, noe han mer enn gjerne uttrykker med mindre hyggelige beskrivelser av meg. Jeg innrømmer glatt at sex kan være knallgøy, men jeg vil knapt kalle meg nymfoman - jeg går lett i laaange tider uten sex dersom jeg vil eller må. På ene siden er jeg dritforbannet fordi han våger å bruke felles fortid mot meg når han selv har vært med på leken (dog hovedsaklig som mer passiv deltaker). På den andre siden blir jeg usikker - er jeg løssluppen fordi jeg helst ikke vil ha et forhold, men gjerne sex? Burde jeg ideelt sett unngått sex til jeg møter "den rette"? Sikkert feil type spørsmål her inne hvor de fleste er FOR gode sexopplevelser, men om man ser på samfunnet generelt - er det fremdeles ikke "lov" for en singel kvinne med et ønske om å beholde singelstatusen å ha sex utenom forhold? Anonymous poster hash: d03d1...4ca 2
Berserkergang Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Hvis du føler selv at du er løssluppen så er du det. Hvis du ikke har noen tanker om det så er du ikke det. Den eneste som med rette kan definere sexlivet ditt er deg selv. Drit i hva eksen din mener. Han var med på leken han og. Hadde det vært min eks hadde jeg bare sagt " Like nymfo som deg da eller bare digger du å ta deg en ronk mens dama di blir pult av en annen?". Slett han fra livet ditt og slutt å bry deg om hva han idioten der syns om det.. Han hadde tydeligvis ikke noe problem med sexlivet ditt da dere var sammen. Og nei, du bør ikke unngå sex til du møter den rette med mindre du selv kommer frem til at det er en lur løsning. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Hvis situasjonen er som du beskriver den her, så er du jo ikke løssluppen. Da er du bare et stakkars offer for en sjalu eks. Hadde vert noe annet hvis du hadde vert aktiv på diverse nettsteder - med den hensikt å karre til deg mest mulig pikk på kortest mulig tid. Løssluppen er du så lenge du ikke er kritisk til hvem du slipper inn i deg. Kjør på, men vær forsiktig. Mye lumske folk og sykdommer der ute. Anonymous poster hash: d03d1...4ca 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Ja, du er løssluppen. Ingen tvil om det. Så er spørsmålet ordet nødvendigvis er negativt å være løssluppen. Det er en annen diskusjon.Anonymous poster hash: 2be37...d56
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Hor, se ekteskapsbrudd; i daglig tale også om kjønnslig omgang utenfor ekteskap i sin alminnelighet, særlig hvis det gjelder løse forhold.https://snl.no/hor Store Norske Leksikons definisjon. Har du hatt kjønnslig omgang med noen utenfor ekteskap? I så fall... Anonymous poster hash: 4ce52...c9b 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Er man ung uten barn eller andre forpliktelser, så er det vel ingen issue å ha seg med hvem som helst. Har man familie, så er det kanskje litt kleint å få et flyfillestempel på seg. Anonymous poster hash: d03d1...4ca
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Ja, du er løssluppen. Merkes veldig lett på måten du fremstiller deg selv på. Maler en fin, gyllen glorie på deg selv, og legger heller "skylden" på eksen din. Du kan gå i laaaange tider (sitat) uten sex, men ønsker likevel å ha sex uten å være i forhold. Å "fråtse" i kjøttmarkedet, uten å ønske et forhold, er i manges øyne selve definisjonen på det å være løssluppen. Henger meg på det at det finnes et skille her. Er du 20 år, sngel og barnløs: gi gass til samvittigheten stopper deg. Er du 45 med hjemmeboende barn: Ekkelt! Kanskje du hadde fått litt mer sympati ved å poste denne tårevåte bønnen om velsignelse i et annet fora. Anonymous poster hash: d03d1...4ca 1
Forglemmegei Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Gjør det du har lyst til og gi faen i hva andre syns. Nyt livet og sex du Eksen er bare grinete fordi han ikke har tilgang på deg lenger. 4
Gjest daisydaisy Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Du er ikke løssluppen på det grunnlaget at du vil ha sex framfor forhold, nei. Om du rett og slett bare er løssluppen blir jo en annen sak. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Gjør det du har lyst til og gi faen i hva andre syns. Nyt livet og sex du Eksen er bare grinete fordi han ikke har tilgang på deg lenger. Det er ikke kødd en gang... Bare trist at hun prioriterer cupido-profilen sin foran både jobb og barn,,, Men for guds skyld; hun er kvinne - og fri!!! :-D Anonymous poster hash: d03d1...4ca
FruRaeder Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Åpen og nysgjerrig for nye ting? Ja! Løssluppen? Tja. Løs, tøs, slut? Nei. 2
Gjest HarryDotter Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Hva er det med kvinner og redsel for å bli stemplet som løssluppne? Ts....svar deg selv på et par enkle spørsmål... Liker du sex? Har du seksuellt overførbare sykdommer? Sørger du for at mannen bruker kondom ved tilfeldig sex? Har du sex med menn som er i forhold? Tvinger du menn til å ha sex med deg? Om du svarer ja på spørsmål 1 og 3.......Go for it!! Bare du er ærlig og nøye med beskyttelse og ikke skader noen så nyt det for harde livet!! Hva er det med oss mennesker og den totalt ubrukelige frykten og tabuen for sex og nytelse? Vi får jo hele tiden lyst på mat....da spiser vi! Vi trenger søvn hvertfall en gang i døgnet.....Vi tar jo for oss av allt annet av nytelser for kropp og sjel hele tiden! Men sex? Fysjameg! Når to mennesker kjenner behovet...begge har lyst og trenger det..ingen er i forhold eller har forpliktelser....hvorfor ikke nyte? 2
Lettkverulerende Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Hva er det med kvinner og redsel for å bli stemplet som løssluppne? Ts....svar deg selv på et par enkle spørsmål... Liker du sex? Har du seksuellt overførbare sykdommer? Sørger du for at mannen bruker kondom ved tilfeldig sex? Har du sex med menn som er i forhold? Tvinger du menn til å ha sex med deg? Om du svarer ja på spørsmål 1 og 3.......Go for it!! Bare du er ærlig og nøye med beskyttelse og ikke skader noen så nyt det for harde livet!! Hva er det med oss mennesker og den totalt ubrukelige frykten og tabuen for sex og nytelse? Vi får jo hele tiden lyst på mat....da spiser vi! Vi trenger søvn hvertfall en gang i døgnet.....Vi tar jo for oss av allt annet av nytelser for kropp og sjel hele tiden! Men sex? Fysjameg! Når to mennesker kjenner behovet...begge har lyst og trenger det..ingen er i forhold eller har forpliktelser....hvorfor ikke nyte? Veldig bra innlegg! 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #14 Skrevet 8. september 2014 Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral? Så lenge dere gjorde dette sammen er dere i nøyaktig samme båt. Drit i hva han mener, han er en eks, og hans mening har ingen betydning for ditt liv nå. Anonymous poster hash: eee51...ea4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #15 Skrevet 8. september 2014 Hva er det med kvinner og redsel for å bli stemplet som løssluppne? Ts....svar deg selv på et par enkle spørsmål... Liker du sex? Har du seksuellt overførbare sykdommer? Sørger du for at mannen bruker kondom ved tilfeldig sex? Har du sex med menn som er i forhold? Tvinger du menn til å ha sex med deg? Om du svarer ja på spørsmål 1 og 3.......Go for it!! Bare du er ærlig og nøye med beskyttelse og ikke skader noen så nyt det for harde livet!! Hva er det med oss mennesker og den totalt ubrukelige frykten og tabuen for sex og nytelse? Vi får jo hele tiden lyst på mat....da spiser vi! Vi trenger søvn hvertfall en gang i døgnet.....Vi tar jo for oss av allt annet av nytelser for kropp og sjel hele tiden! Men sex? Fysjameg! Når to mennesker kjenner behovet...begge har lyst og trenger det..ingen er i forhold eller har forpliktelser....hvorfor ikke nyte? Helt klart det beste svaret her! Og hvorfor i alle dager skulle det være et problem om hun er 45 år og har barn? Man involverer da ikke barna i sexlivet sitt uansett. Så lenge du er litt kritisk til hvem du har sex med og beskytter deg, så synes jeg ikke du skal bekymre deg for hva andre tenker TS. "Løs" er en idiotisk betegnelse. Det er ditt sexliv. Anonymous poster hash: 25bbb...a71
Red-Ruby Skrevet 8. september 2014 #16 Skrevet 8. september 2014 Hva er det med kvinner og redsel for å bli stemplet som løssluppne? Ts....svar deg selv på et par enkle spørsmål... Liker du sex? Har du seksuellt overførbare sykdommer? Sørger du for at mannen bruker kondom ved tilfeldig sex? Har du sex med menn som er i forhold? Tvinger du menn til å ha sex med deg? Om du svarer ja på spørsmål 1 og 3.......Go for it!! Bare du er ærlig og nøye med beskyttelse og ikke skader noen så nyt det for harde livet!! Hva er det med oss mennesker og den totalt ubrukelige frykten og tabuen for sex og nytelse? Vi får jo hele tiden lyst på mat....da spiser vi! Vi trenger søvn hvertfall en gang i døgnet.....Vi tar jo for oss av allt annet av nytelser for kropp og sjel hele tiden! Men sex? Fysjameg! Når to mennesker kjenner behovet...begge har lyst og trenger det..ingen er i forhold eller har forpliktelser....hvorfor ikke nyte? Det er jo ikke akkurat noe mysterier å finne ut hvorfor ts føler det sånn. Når en mann som har gjort nøyaktig det samme som henne,mener at hun likevel er verre så har hun allerede tapt. Bare det å være kvinne og ikke ønske sex med han(exen sin feks) gjør henne til løs. Hun har allerede tapt den kampen med denne mannen. Og selv om det er fortid, så snakker ts fortsatt med exen. Så han betyr noe for henne. Og når en person som betyr noe for deg og kjenner deg godt sier sånt,så blir du jo litt satt ut.
Gjest HarryDotter Skrevet 8. september 2014 #17 Skrevet 8. september 2014 (endret) Det er jo ikke akkurat noe mysterier å finne ut hvorfor ts føler det sånn. Når en mann som har gjort nøyaktig det samme som henne,mener at hun likevel er verre så har hun allerede tapt. Bare det å være kvinne og ikke ønske sex med han(exen sin feks) gjør henne til løs. Hun har allerede tapt den kampen med denne mannen. Og selv om det er fortid, så snakker ts fortsatt med exen. Så han betyr noe for henne. Og når en person som betyr noe for deg og kjenner deg godt sier sånt,så blir du jo litt satt ut. Ja forsåvidt enig...men man må komme seg videre på et punkt...livet dreier seg ikke om hva alle andre mener om en selv...det dreier seg om hva jeg syntes om meg selv og hva slags hensyn jeg tar til andres behov....liker man å nyte sikker sex med en person man stoler på så gass på! Endret 8. september 2014 av HarryDotter
Ferny Skrevet 8. september 2014 #18 Skrevet 8. september 2014 Hva er det med kvinner og redsel for å bli stemplet som løssluppne? Ts....svar deg selv på et par enkle spørsmål... Liker du sex? Har du seksuellt overførbare sykdommer? Sørger du for at mannen bruker kondom ved tilfeldig sex? Har du sex med menn som er i forhold? Tvinger du menn til å ha sex med deg? Om du svarer ja på spørsmål 1 og 3.......Go for it!! Bare du er ærlig og nøye med beskyttelse og ikke skader noen så nyt det for harde livet!! Hva er det med oss mennesker og den totalt ubrukelige frykten og tabuen for sex og nytelse? Vi får jo hele tiden lyst på mat....da spiser vi! Vi trenger søvn hvertfall en gang i døgnet.....Vi tar jo for oss av allt annet av nytelser for kropp og sjel hele tiden! Men sex? Fysjameg! Når to mennesker kjenner behovet...begge har lyst og trenger det..ingen er i forhold eller har forpliktelser....hvorfor ikke nyte? Er vel ikke akkurat positivt å ligge rundt om han har sånne sykdommer, selv med kondom. Et vilkår burde være at hun i så fall svarer nei på det spørsmålet. Og hvis ja - at hun gjør noe med det.
Gjest HarryDotter Skrevet 8. september 2014 #19 Skrevet 8. september 2014 Er vel ikke akkurat positivt å ligge rundt om han har sånne sykdommer, selv med kondom. Et vilkår burde være at hun i så fall svarer nei på det spørsmålet. Og hvis ja - at hun gjør noe med det. Exactly!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå