Gå til innhold

Hva er den/de fineste sms-ene du har fått?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg synes det er så mange fine sånne meldinger, både biledmeldinger og de med bare tekst :)

Hva er din/dine favoritt(er)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne synes jeg er søt:

Gjør dette: Legg venstre arm over høyre skulder, høyre arm over venstre skulder og klem så forsiktig. Du har akkurat mottatt en "gjør-det-selv-klem" fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hvis du var en tåre i mitt øye, ville jeg aldri gråte i frykt for å miste deg.

Vi er begge engler med en vinge. Vi kan bare fly når vi omfavner hverandre... :)

En tåre triller ned mitt kinn, gråter stille i mitt sinn. En ny tåre baner vei... HVORFOR? Jo, fordi jeg elsker deg!

Sover du på magen? For hvis ikke, kan jeg få ligge der? ;)

Mister du penger,mister du ingenting.Mister du venner,mister du noe.Mister du kjærlighet,mister du mye.Mister jeg deg,mister jeg ALT

Jeg har lært at 1 døgn er 24 timer, 1 time er 60 minutter og at 1 minutt er 60 sekunder. Men ingen har fortalt meg at hvert sekund uten deg er en hel evighet.

La tiden som kommer bli fylt med glede,men hvis motstand kommer er jeg til stede.Hvis smilet visner og dagen blir stri,skal du vite,jeg har ALLTID TID!

Maybe I don't look perfect,maybe I don't act perfect. But I know one thing that's perfect. And thats my love for you!

Hva om du spurte meg hva jeg elsket høyest.Deg,eller livet.Om jeg svarte livet,ville du bli lei deg og gå,og aldri få vite at du er livet mitt:)

If I had the letters HRT i could add EA and get HEART, and if i add U i get HURT. But I'd rather add U and get HURT than have a HEART without U!

Dream sweet eventhough there's no dream sweeter than you,have a nice night,make tomorrow bright by opening your beautiful eyes,good night ;)

Jeg tåler ikke alkohol særlig bra. En drink og jeg må hjem i senga mi, to drinker og jeg må hjem i senga di.. Skal vi drikke i kveld? Jeg spanderer to drinker..

...Var ikke disse søte? Si ifra hvis du vil ha flere, jeg har mange på lager! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja de var veldig søte:)

Legg gjerne inn flere.....:)

En av mine favoritter er * Another month, another year, another smile, another tear. Another winther a summer 2, but there`ll never be another YOU!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også si meg enig med at "jeg elsker deg" er den aller beste. Men helst når den kommer fra min kjære.

Men når jeg får fra venner, har jeg to som jeg er litt stolt over å ha fått:

"Sola betyr førr mån`d du betyr førr mæ...Førr uten sola kan ikje mån skinn, å uten dæ vil æ forsvinn.. så bi som solaå skinn på mæ, førr æ e gla i dæ."

"MIN VENN...hvis jeg kunne gi deg 1 ting, ville jeg gitt deg evnen til å se deg selv med mine øyne. Kanskje du da ville forstå hvor fantastisk og flott du er..."

... Jeg :oops: blir rørt av å få slike meldinger fra min venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hiver meg på...:

No special reason, nothing 2 say, just a message from me 2 brighten up your day..:)

Artig tråd - følger spent med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min flotteste sms var da kjæresten min skreiv "Jeg elsker deg" for første gang (han hadde heller aldri sagt det før) og vi hadde vært sammen i 2 1/2 uke 8) Jeg leste sms'en mens jeg kjørte bil og holdt nesten på å kjøre av veien i lykkerus... :ler: Det er nå over to år siden, og siden den gang har det ikke gått en dag uten disse tre ordene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det noen som har noen gode flørte meldinger å komme

med?!

..Og da tenker jeg ikke på de av typen "Fryser du? Ikke rart for du har vært naken i tankene mine i hele dag" :hoho:

Lydia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tenkte jeg bare skulle si at jeg elsker deg"

Det er den flotteste meldingen jeg har fått noen gang.

Den var fra min forlovede (som hater SMS, men som på tross av dette tastet inn noen velvalgte ord til meg).

Er ikke rart jeg elsker han? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anciol

de søteste jeg har fått er fra kjæresten min:

Om et par timer ser jeg min solstråle igjen :-)

I only sms 2 say i love u

(Og selvsagt de hvor det står "jeg elsker deg" sukk men de er jo alt nevnt her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'God in heaven, God above, please protect the friend I love. Sent with a smile :), seald with a kiss ***! I love my friend who is reading this!'

When I say "FRIEND" I mean...

some1 I MISS

some1 I CARE4

some1 I NEED

some1 I LOVE

some1 SPECIAL

SOMEONE like YOU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...