AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Er en 17 år gammel jente som opp til nå alltid har brukt bind når jeg har hatt mensen, men begynte nylig med tamponger. Noen ganger går det helt fint. Men noen ganger når jeg putter inn tampongen så blør jeg masse igjennom, og når jeg da tar ut tampongen så er den helt hvit og tørr! Jeg vet at jeg putter den inn i rett hull.. Noen som har opplevd lignende? Kan jeg kanskje ha noen feildannelse av noe slag? Anonymous poster hash: 4e3ef...67b
Kvist Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Du har kanskje dyttet tampongen opp på siden av livmortappen?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Jeg tror også du har puttet den for langt opp og da kommer den på siden av livmorhalsen. Prøv å ikke dytt den så langt opp neste gang. Anonymous poster hash: d6981...c50
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Det skjer om jeg dytter den for langt opp, da kommer den på siden eller bak livmortappen. Bruker ofte et truseinnlegg i tillegg, bare i tilfelle.Anonymous poster hash: 0bbaa...bd2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: 4e3ef...67b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå