AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #21 Del Skrevet 3. september 2014 Hun ser jo alltid skitnervøs og usikker ut. Pinlig å se henne i Det Nye-jenta også. Anonymous poster hash: 272f9...e6b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #22 Del Skrevet 3. september 2014 Får fred? hadde det engang vært slik at de levde livene sine stille og rolig og virkelig ikke oppsøkte oppmerksomheten, hadde selv jeg vært enig i at det er på tide å "gi de fred". Men faktum er at de stikker hodet frem i opptil 3-4 ulike sosiale medier HVER dag. FF er om dagen aktuell med to ulike tv-program og er vel på god vei til å bli en såkalt A-kjendis. Dette er basert på egen iherdige innsats og ønske om å stikke seg frem og bli kjent! Vi snakker ikke ikke akkurat om kongebarna eller en annen uskyldig tredjepart... da må det vel også være lov å stille spørsmålstegn og diskutere ting som blir sagt eller gjort? Det er mange som er kjente og som ikke blir hetset på kg pga "feil" som de sier og gjør. Det er ikke Caroline og ektemannen som er problemet. Det er derimot dere som er problemet her. Dere henger dere opp i hver minste ting som C og LK sier og gjør og finner alltid noe galt med dem, som gjør at dere kan fortsette hetsingen. Anonymous poster hash: 666ae...c65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. september 2014 #23 Del Skrevet 3. september 2014 Tror du dommerne ga bare 15 poeng til Caroline fordi de mente at hun så nervøs ut eller fordi de mente hun ikke danset bedre enn til 15 poeng da? det er vel danseferdighetene som skal bedømmes? Anonymous poster hash: 81f00...8b4 Nei det tror jeg ikke - og det sa jeg heller ikke. Dommerne kritiserte fotarbeidet hennes også og slik jeg forsto TS var det ikke dette LK hadde sagt han var uenig i. Mitt innlegg var svar til TS kommentar: Han presiserer at dommerne nok vet mer om fotarbeidet osv. men at det ikke var et spor av nervøsitet å spore i ansiktet eller smilet til Caroline under dansen. Kan han virkelig mene helt genuint at hun ikke så nervøs eller stiv ut i ansiktet? Og det mener jo der kjenner han henne bedre enn dommerne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 3. september 2014 Forfatter #24 Del Skrevet 3. september 2014 Det er mange som er kjente som ikke blir hetset og så er det mange som er kjente som blir hetset. Det er bare å ta en titt i Rampelysforumet her på KG for utallige eksempler på damer som opplever om ikke verre, så ihvertfall like ille hets som det jeg har lest folk lire av seg angående FF.... Samtidig har vi også mange som er kjente som ikke blir diskutert/kritisert samtidig som det er mange kjente som blir diskutert og kritisert. Og nettopp dét synes jeg bør være lov, særs av mennesker som så iherdig stikker nesa opp og frem. Ellers vet jeg ikke hvor du har vært det siste året, men det er ikke bare "dere på KG" som kritiserer denne dama/dette ekteparet. Det har ikke slått deg at det eventuelt kan være en sammenheng mellom grad av kontroversiell oppførsel og ytringer på diverse sosiale medier, og kritikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #25 Del Skrevet 3. september 2014 Det er nå en grunn til at de er omdiskutert. Anonymous poster hash: 09f55...c2b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #26 Del Skrevet 3. september 2014 Det er nå en grunn til at de er omdiskutert.Anonymous poster hash: 09f55...c2b Ja, det er én grunn til at de blir det: sjalusi. Dere kan bare nekte, men dere vet at det jeg sier er ekte. Anonymous poster hash: 2d26c...ad0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #27 Del Skrevet 3. september 2014 Fordrer ikke sjalusi at man ønsker noe vedkommende har? Det der er en standard hersketeknikk. Anonymous poster hash: 09f55...c2b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #28 Del Skrevet 3. september 2014 A-kjendis og a-kjendis. Hun kommer ikke til å gjøre det bra i svd og ingen ser på detnye-jenta.tror hun kan bli programleder for realityAnonymous poster hash: 09f55...c2b Jeg tror hun vil gjøre det bra i SVD, for det er jo seerne som bestemmer alt, og hun har mange fans som vil stemme henne frem. Hun er ikke dårlig i dansen, selv om hun ikke var bedre første gang. Sikker på at det tar seg opp nå som hun har mer tid til å trene dans. Håper det, for hennes skyld. Anonymous poster hash: 81f00...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #29 Del Skrevet 3. september 2014 Nei det tror jeg ikke - og det sa jeg heller ikke. Dommerne kritiserte fotarbeidet hennes også og slik jeg forsto TS var det ikke dette LK hadde sagt han var uenig i. Mitt innlegg var svar til TS kommentar: Han presiserer at dommerne nok vet mer om fotarbeidet osv. men at det ikke var et spor av nervøsitet å spore i ansiktet eller smilet til Caroline under dansen. Kan han virkelig mene helt genuint at hun ikke så nervøs eller stiv ut i ansiktet? Og det mener jo der kjenner han henne bedre enn dommerne Ok. Han kjenner henes best. Selv syntes jeg hun virket nervøs. Hun smilte bredt, men likevel... Vi som ser på her hos oss har alle forskjellige meninger om deltagerne og dansen, m.m., så det får bare alle andre også ha, Anonymous poster hash: 81f00...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #30 Del Skrevet 3. september 2014 Fordrer ikke sjalusi at man ønsker noe vedkommende har? Det der er en standard hersketeknikk.Anonymous poster hash: 09f55...c2b Sjalusi defineres som en følelse av forakt for et annet menneskes suksess. Det er ikke nødvendig at personen ønsker noe vedkommende har, for at man ska kunne kalle det sjalusi. Dette er ikke hersketeknikk. Det er så enkelt å se at fuelen for alt dette hatet mot FF er sjalusi. Det er sikkert vondt å høre det, siden så mange av dere forsøker å kamuflere bitterheten deres i edlere hensikter, men når man stripper vekk all staffasjen dere gjemmer dere bak står dere nakne igjen. Dere er sjalu på FF. Anonymous poster hash: 2d26c...ad0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leintle Skrevet 3. september 2014 #31 Del Skrevet 3. september 2014 Hadde det bare vært en av få kommentarer fra LK så hadde ingen brydd seg, men denne mannen skal ALLTID ha siste ordet, ha rett og vite best. Han ødelegger det lille gode imaget hun har. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #32 Del Skrevet 3. september 2014 Caroline BE var stiv under dansen, og fløt ikke som hun burde gjort under en engelsk vals. Dommerne tolket stivheten som nervøsitet, men ektemannen sier at hun ikke var nervøs. Dette kan meget godt stemme, han kjenner jo sin kone best, men han kan ikke nekte for at hun var stiv. Og, om hun ikke var nervøs må det være andre årsaker til stivheten hun viste på dansegulvet. Kanskje er hun ukomfortabel med å danse med en annen mann en sin ektemann, eller kansje hun er stiv i kroppen? Uansett grunn, så må dette jobbes videre med for at hun skal klare seg gjennom konkurransen, og da kan han ikke gå i strupen på dommerne hver gang de sier sin mening. Det er deres jobb å poengtere ting hun bør jobbe videre med, og selv om de kanskje bommet på årsaken denne gangen, forsvinner ikke problemet av seg selv. Anonymous poster hash: 2fb02...657 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hodor Skrevet 3. september 2014 #33 Del Skrevet 3. september 2014 Ja, det er én grunn til at de blir det: sjalusi. Dere kan bare nekte, men dere vet at det jeg sier er ekte. Anonymous poster hash: 2d26c...ad0 Ville heller vært gift med paven enn LK, men smak og behag. For øvrig er det litt tåpelig at man aldri skal ha lov å kritisere noen, eller i dette tilfellet diskutere et utsagn, uten at noen skal skrike om sjalusi. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #34 Del Skrevet 3. september 2014 Hun danset jo ikke bra, og hun fikk nesten like få poeng som zahid og idar. LK bør kanskje lære seg å holde kjeft om ting han ikke har peiling på, disse dommerne kan dans og hun virket stiv og svært anspent for alle som så på. Anonymous poster hash: 09f55...c2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 3. september 2014 #35 Del Skrevet 3. september 2014 Synes hun såg nervøs ut og danset ikke noe særlig godt men om noen som kjenner henne bedre enn meg ikke er enig, så greit nok. Hun såg ikke nervøs ut men det lignet hvertfall på det for resten av de som såg på bortsett på LK. Det som er dumt er hvis han nå setter standarden for sin egen oppførsel og innblanding videre i konkurransen. Det blir bare flaut og uprofesjonelt dessverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 3. september 2014 #36 Del Skrevet 3. september 2014 Nå har ikke jeg sett SVD, så jeg skal ikke si noe om hvordan jeg mener FF så ut. Hvis det er så at dommerne mente at hun så nervøs ut, så var dette kanskje det inntrykket FF formidlet - uavhengig om hun faktisk var nervøs eller ei. Når det er sagt, så vil jeg tro at en viss nervøsitet var tilstede hos de fleste deltagerne - det er ikke hver dag man skal danse på riksdekkende TV i en setting hvor man til forskjell fra ellers ikke kan kontrollere alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #37 Del Skrevet 3. september 2014 Ville heller vært gift med paven enn LK, men smak og behag. For øvrig er det litt tåpelig at man aldri skal ha lov å kritisere noen, eller i dette tilfellet diskutere et utsagn, uten at noen skal skrike om sjalusi. Det er nok umulig. Paven kan ikke gifte seg, så du må nok se deg om etter noen andre som ikke er innenfor den katolske kirke... Anonymous poster hash: 666ae...c65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. september 2014 #38 Del Skrevet 3. september 2014 Hun SA jo at hun var nervøs, så hvorfor i alle dager skal LK gå ut så hardt for å avkrefte dette?? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 3. september 2014 #39 Del Skrevet 3. september 2014 Ryddet for latterliggjøring og avsporing. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leintle Skrevet 3. september 2014 #40 Del Skrevet 3. september 2014 Hun skal i hvert fall endre litt på imaget sitt nå da. "Silje says: September 3, 2014 at 19:58 Hei Har du endret navnet på bloggen til carolinebergeriksen.no? Reply Fotballfrue says: September 3, 2014 at 20:45 Det er en prosess vi har satt igang, ja Reply" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg