Gå til innhold

Lars-Kristian slår til igjen!

Lillemy23

Anbefalte innlegg

Lars-Kristian mener dommerne bommet kraftig i deres vurdering av Fotballfrue i den første Skal Vi Danse-episoden.Han presiserer at dommerne nok vet mer om fotarbeidet osv. men at det ikke var et spor av nervøsitet å spore i ansiktet eller smilet til Caroline under dansen.

Hun sa selv flere ganger at hun var nervøs og i mine øyne så hun også tydelig nervøs ut. :vetikke:

Kan han virkelig mene helt genuint at hun ikke så nervøs eller stiv ut i ansiktet? :sjokkert:

Hentet fra kommentarfeltet her: http://fotballfrue.no/2014/08/30/is-it-you/#comments

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ingen tvil om at mannen hennes kjenner og kan tolke ansiktsuttrykkene til sin kone bedre enn tre ukjente mennesker? Kanskje hun vanligvis ser litt "stiv og nervøs" ut, så dette var helt naturlig for henne?

Alt man skal henge seg opp i når det gjelder Fotballfrue altså... :roll:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars-Kristian mener dommerne bommet kraftig i deres vurdering av Fotballfrue i den første Skal Vi Danse-episoden.Han presiserer at dommerne nok vet mer om fotarbeidet osv. men at det ikke var et spor av nervøsitet å spore i ansiktet eller smilet til Caroline under dansen.

Hun sa selv flere ganger at hun var nervøs og i mine øyne så hun også tydelig nervøs ut. :vetikke:

Kan han virkelig mene helt genuint at hun ikke så nervøs eller stiv ut i ansiktet? :sjokkert:

Hentet fra kommentarfeltet her: http://fotballfrue.no/2014/08/30/is-it-you/#comments

Altså, bare S L U T T !

Anonymous poster hash: 165ee...f02

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic, men synes det så ut som om FF hadde silikonpupper?

Anonymous poster hash: 2d26c...ad0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Juliane. Klart han kan være uenig i dette.

Han kjenner henne mye bedre enn dem.

Syns ikke så hun nervøs ut jeg heller. Alle bildene jeg har sett gliser hun over hele ansiktet. Om hun er anspent å stiv innimellom kan det like gjerne skyldes konsentrasjon. Så dette tror jeg LK vet mye bedre enn dommerne.

De kan naturligvis MENE og SYNS hun ser nervøs ut- men de trenger ikke ha rett.

Hadde han vært uenig i ren dansekritt ville jeg sagt at dommerne har rett :) Det kan de bedre enn ham.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic, men synes det så ut som om FF hadde silikonpupper?

Anonymous poster hash: 2d26c...ad0

Slutt å mase om silikonpupper. Er det virkelig så big deal?

I ALLE tråder her inne som omhandler jenter/damer så er det noen som spør "har hun silikonpupper"?

Kanskje hun har det kanskje hun ikke har det - SO WHAT?!

Skjønner ikke hva som er så utrolig spennende med silikon.

Endret av *Emma*
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig kan han dette bedre enn dommerene, han har jo tross alt tatt et nettstudie innen ernæringsfysiologi :fnise::ironi:

Anonymous poster hash: 51c06...95b
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan han dette bedre enn dommerene, han har jo tross alt tatt et nettstudie innen ernæringsfysiologi :fnise::ironi:

Og dommerne har tatt et nettkurs i Carolines ansiktsmimikk?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettstudium*

Anonymous poster hash: 56e6b...e82

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er vi igang igjen. Er det ikke på tide at disse mennesken får fred? Hva galt har de gjort dere?

Anonymous poster hash: 666ae...c65

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å mase om silikonpupper. Er det virkelig så big deal?

I ALLE tråder her inne som omhandler jenter/damer så er det noen som spør "har hun silikonpupper"?

Kanskje hun har det kanskje hun ikke har det - SO WHAT?!

Skjønner ikke hva som er så utrolig spennende med silikon.

Helt enig!

I går på jobben skrøt jeg av ei av mine kollegaer (som ikke selv var tilstede). Jeg sliter med en kroppslig skade for tiden og beveger meg derfor klønete. Hun er yngre enn meg og går som en ballettdanser, svai i ryggen, hodet høyt og ser i det hele tatt så utrolig frisk, sunn og flott ut. Jeg tullet litt rundt dette i anledning at vi to skulle gjøre noe sammen som var litt fysisk utfordrende.

Kommentaren jeg fikk tilbake var: "Men har ikke hun lagt inn silikon?" Og plutselig diskuterte flere av de som var tilstede det, mens andre så litt sjokkerte ut over vendingen samtalen tok og trakk seg fra samtalen. Jeg selv nevnte at jeg faktisk aldri hadde tenkt på det og at det ikke interesserte meg, og forlot samtalen.

WTF??? Hva er det med denne grafsingen og spekuleringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så er vi igang igjen. Er det ikke på tide at disse mennesken får fred? Hva galt har de gjort dere?

Anonymous poster hash: 666ae...c65

Får fred? :fnise:

hadde det engang vært slik at de levde livene sine stille og rolig og virkelig ikke oppsøkte oppmerksomheten, hadde selv jeg vært enig i at det er på tide å "gi de fred".

Men faktum er at de stikker hodet frem i opptil 3-4 ulike sosiale medier HVER dag. FF er om dagen aktuell med to ulike tv-program og er vel på god vei til å bli en såkalt A-kjendis.

Dette er basert på egen iherdige innsats og ønske om å stikke seg frem og bli kjent! Vi snakker ikke ikke akkurat om kongebarna eller en annen uskyldig tredjepart... da må det vel også være lov å stille spørsmålstegn og diskutere ting som blir sagt eller gjort? :blomst:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Caroline virker jo ganske kontrollert som person, perfeksjonister kan virke nervøse når de egentlig bare er veldig i øyeblikket og fokuserer på å ikke gjøre feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Juliane. Klart han kan være uenig i dette.

Han kjenner henne mye bedre enn dem.

Syns ikke så hun nervøs ut jeg heller. Alle bildene jeg har sett gliser hun over hele ansiktet. Om hun er anspent å stiv innimellom kan det like gjerne skyldes konsentrasjon. Så dette tror jeg LK vet mye bedre enn dommerne.

De kan naturligvis MENE og SYNS hun ser nervøs ut- men de trenger ikke ha rett.

Hadde han vært uenig i ren dansekritt ville jeg sagt at dommerne har rett :) Det kan de bedre enn ham.

Tror du dommerne ga bare 15 poeng til Caroline fordi de mente at hun så nervøs ut eller fordi de mente hun ikke danset bedre enn til 15 poeng da? det er vel danseferdighetene som skal bedømmes?

Anonymous poster hash: 81f00...8b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A-kjendis og a-kjendis. Hun kommer ikke til å gjøre det bra i svd og ingen ser på detnye-jenta.tror hun kan bli programleder for reality

Anonymous poster hash: 09f55...c2b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi ser alle forskjellige ut når vi er nervøse. Men min oppriktige mening er virkelig at Caroline både SÅ nervøs ut og VAR nervøs (da etter hennes egne utsagn).

Synes da det er spesielt av LK å gå ut og si at "dommerne bommet kraftig" i sin vurdering.. :vetikke:

Hvorfor ikke bare innrømme at jo, hun var nervøs og det var nok også tydelig. Dama er jo ikke vant til å være på TV og var helt tydelig utenfor sin egen komfortsone... For min del synes jeg det er creds at folk tør å bevege seg litt utenfor det som er komfortabelt og for at Fotballfrue noen gang skal bli noe mer enn en avdanka mammablogg, tror jeg også dette er helt nødvendig for Caroline!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Lillemy23, hun så skitnervøs ut. det er ikke noe nytt, syntes hun alltid virker usikker, nervøs og stiv i maska på tv...

Anonymous poster hash: 76c28...245

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama så veldig nervøs ut, og er det så rart? Det ville vel mange av oss vært i en slik situasjon. Lars Kristian gjør det jo bare verre når han oppfører seg slik.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...